فهرست مشتریان
امکان گفتوگوی آنلاین در برنامه کاربردی«ایرانسل من» فراهم شد
مشترکان ایرانسل میتوانند از طریق نرمافزار کاربردی «ایرانسل من» با کارشناسان ارتباط با مشتریان گفتوگوی آنلاین داشته باشند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امکانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفت […]
صورتحسابهای دیجیتالجایگزین قبضهای کاغذی میشوند
ایرانسل استفاده از راهکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورتحسابهای خطوط دائمی را بهجای دریافت قبضهای کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد میکند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیشنهاد استفاده از شیوههای دیجیتال دریافت صورتحسابهای مشترکان با هدف حفاظت از محیط زیست و در راستای مسئولیتهای اجتماعی که ایرانسل همواره به آن پایبند بوده، […]
تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید
ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای پنجمین سال متوالی ایرانسل رضایتمندی بیش از ۹۰درصد مشترکان را به دست آورده و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان […]
مرکز تماس اختصاصی زائران اربعین راه اندازی شد
ایرانسل از راهاندازی مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کارشناسان این مرکز تا پایان ایام عزاداری اربعین حسینی، در 24 ساعت شبانهروز آماده پاسخگویی به تماسهای مشترکان ایرانسل هستند.برای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی میتوانند با شماره 00989377110000 تماس گرفته و پرسشهای خود […]
بیش از یک میلیون و 200هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند
ایرانسل با انتشار بیانیهای، خدمات ارائه شده به زائران در ایام اربعین حسینی (ع) ۱۳۹۶ را تشریح کرد. براین اساس، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر، از خدمات مکالمه، پیامک و دیتا بر بستر رومینگ بینالمللی بهرهمند شدهاند. همچنین نمایندگان ایرانسل به عنوان تنها اپراتور ایرانی دارای تیم پشتیبانی در کشور عراق، به […]
ایرانسل کمترین میزان نارضایتی مشترکان در حوزه کمفروشی اینترنت را دارد
ایرانسل با تقدیر از رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکان عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور که بزرگترین اپراتور دیتای ایران بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، با توجه به تأمین اینترنت شمار […]
تقدیر رگولاتوری از تلاشهای ایرانسل در اربعین
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامهای رسمی، از کیفیت ارائه خدمات توسط ایرانسل به زائران اربعین حسینی در سال ۹۵ تقدیر کرد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامهای رسمی، از کیفیت ارائه خدمات توسط ایرانسل به زائران اربعین حسینی در سال ۹۵ تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، […]
ایرانسلیها در راهپیمایی اربعین با مشکلی مواجه نخواهند بود
اقدامات ایرانسل برای تسهیل ارتباطات اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) تشریح شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور با هدف ارتقای بیش از پیش پوشش شبکه در شهرهای مرزی، تجهیز و توسعه شبکه داخلی بهویژه در مسیر جادهها و کریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و نیز در راستای افزایش ظرفیت شبکه، با ایجاد […]