فهرست مشتریان

تندیس «رضایتمندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش […]

تقدیر وزیر ارتباطات از اقدامات ایرانسل در اربعین 98
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای توسعه زیرساختهای ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در ایام اربعین 98 تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسمی که صبح امروز، دوشنبه دوم دیماه 1398، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران ارشد اپراتورها در […]

همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور ایرانسل برگزار شد
ایرانسل با حضور در همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» تجربیات خود در زمینه تحول دیجیتال و تاثیر آن بر تجربه مشتریان را با فعالان دانشگاهی و حوزههای مختلف اقتصادی به اشتراک گذاشت.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش «جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با همراهی جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان […]

ایرانسل گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش وخدمات پساز فروش را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و «افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی و پیادهسازی شد و پس از […]

ایرانسل گواهینامههای بینالمللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی مشتریمداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 […]

امکان گفتوگوی آنلاین در برنامه کاربردی«ایرانسل من» فراهم شد
مشترکان ایرانسل میتوانند از طریق نرمافزار کاربردی «ایرانسل من» با کارشناسان ارتباط با مشتریان گفتوگوی آنلاین داشته باشند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امکانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفت […]

صورتحسابهای دیجیتالجایگزین قبضهای کاغذی میشوند
ایرانسل استفاده از راهکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورتحسابهای خطوط دائمی را بهجای دریافت قبضهای کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد میکند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیشنهاد استفاده از شیوههای دیجیتال دریافت صورتحسابهای مشترکان با هدف حفاظت از محیط زیست و در راستای مسئولیتهای اجتماعی که ایرانسل همواره به آن پایبند بوده، […]

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید
ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای پنجمین سال متوالی ایرانسل رضایتمندی بیش از ۹۰درصد مشترکان را به دست آورده و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان […]