مدیریت حساب ایرانسل
دریافت پیامهای سیستمی
شما ایرانسلیهای عزیز میتوانید نحوه دریافت اطلاعرسانیهای مربوط به محصولات و سرویسهایی که استفاده میکنید را خودتان تعیین کنید. شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسلمن یا شمارهگیری کد *۵۵۵*۴*۷# روش مورد نظرتان را برای دریافت پیامهای سیستمی انتخاب کنید.
اپلیکیشن ایرانسلمن
در صفحه پرونده، گزینه «تنظیمات دریافت پیامهای سیستم» را انتخاب کنید و سپس کانالهای ارتباطی موردنظر خود را برای دریافت پیامهای مرتبط انتخاب نمایید.
شمارهگیری کد #۷*۴*۵۵۵*
با شمارهگیری این کد، شما میتوانید شماره خود یا شمارهای دیگر را برای دریافت پیامهای اطلاعرسانی وارد کنید. سپس از دو گزینه پیامک و یا پست الکترونیکی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روشهای متنوع اطلاعرسانی:
پیامک : با این روش پیامهای اطلاعرسانی برای خط شما یا برای شمارهای که به عنوان جایگزین معرفی میکنید، ارسال خواهد شد. به عنوان مثال اگر سیمکارت پیامرسان ایرانسل دارید، میتوانید شماره خط دیگری را برای دریافت پیامهای اطلاعرسانی مرتبط با آن سیم کارت وارد کنید.
ایرانسل من : با این روش زمانی که وارد حساب کاربری ایرانسلمن میشوید، پیامهای اطلاعرسانی شما، برایتان نمایش داده میشود.
آدرس پست الکترونیکی : با این روش پیامهای اطلاعرسانی به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال میشوند.
در صورت ثبت شماره جایگزین، پیامها به ایمیل اطلاعرسانی و حساب کاربری ثبت شده در تنظیمات شماره جایگزین شما ارسال میشوند.
مدیریت پیامکهای اطلاعرسانی
شما ایرانسلیهای عزیز میتوانید برای دریافت یا عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی، به یکی از روشهای زیر اقدام کنید:
۱) مراجعه به ایرانسلمن>>حساب من>>پروفایل>>”پیامک های تبلیغاتی”
۲) شمارهگیری کد *۸۰۰#
۳) ارسال ۱ به سرشماره ۸۰۰
ایرانسل من یک سوپر اپلیکیشن همهکاره است!
با ایرانسل من نه تنها میتوانید حساب ایرانسلیتان را به سادهترین شکل مدیریت کنید، بستههای اینترنت و مکالمه را بهراحتی بخرید، قبض سیمکارت دائمیتان را پرداخت کنید یا حساب سیمکارت اعتباریتان را شارژ کنید، بلکه به بازار بزرگی از محصولات و خدمات متنوع دیجیتال ایرانسلی و غیر ایرانسلی هم دسترسی دارید و از نصب تعداد زیادی از اپلیکیشنهای محصولات و خدمات دیجیتال بینیاز میشوید!
کد های دستوری ایرانسل
برای مدیریت اکانت خود کافیست با تلفن همراه خود کد طلایی *۵۵۵# را شماره گیری کنید. شما می توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت در هر زمان و هر مکان، حساب MTN ایرانسل خود را با این USSD مدیریت کنید.
اینترنت پر سرعت چندکاربره
سرویس اینترنت پرسرعت چندکاربره به طور خاص برای خانوادهها، تیمها یا افرادی طراحی شده که مصرف اینترنتشان زیاد است، یا همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و مودم استفاده میکنند. در این صورت لازم نیست هر کدام از دوستان یا اعضای خانواده شما بسته اینترنت جداگانهای خریداری کند، بلکه میتوانید با خرید تنها یک بسته بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آنها حجم اینترنت اختصاص دهید.
برای فعالسازی و خرید بسته حساب اینترنت چندکاربره میتوانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:
- با استفاده ازاپلیکیشن ایرانسلمن وارد بخش حساب چندکاربره شوید و پس از انتخاب بسته موردنظر، آن را خریداری کنید
- با شمارهگیری کد *400*3#، سرویس را فعال کرده و سپس با شمارهگیری کد *400*1*1#بسته موردنظر را انتخاب و آن را خریداری کنید.
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی
شما میتوانید بدون نیاز به خرید سیمکارت جدید و تنها با یک کد ساده، سیمکارت اعتباری خود به را دائمی تبدیل کنید و از مزایا و هدایای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل برخوردار شوید.
روشهای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی
۱. سوپراپلیکیشن ایرانسلمن و نسخه وب ایرانسلمن (آنلاین):
- از مسیر: منوی سمت راست (اندروید) > خدمات (سیمکارت) > تبدیل سیمکارت به دائمی
۲. کددستوری تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی (آفلاین)
- شمارهگیری کد *70#
۳. مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی ها (حضوری)
*۴۵۶# یک کد ساده و کاربردی برای مدیریت سیمکارت فرزند شماست!
اگر قصد دارید سیمکارتی را در اختیار فرزندتان یا یکی از اعضای خردسال خانواده بگذارید، کد دستوری #۴۵۶* خیالتان را از هر بابتی راحت میکند.
با این کد میتوانید:
- دسترسی فرزندتان به وبسایتهای مختلف را مدیریت کنید.
- زمان استفاده از خدمات ارتباطی سیمکارت از قبیل تماس، اینترنت و پیامک را در بازههای ازپیشتعیینشدهای تنظیم کنید.
استفاده از این سرویس هیچ هزینهای ندارد و برای همه سیمکارتهای ایرانسل قابل فعالسازی است.
برای فعال کردن این سرویس تنها لازم است سیمکارت به نام خودتان باشد.
با فعالسازی این سرویس، دسترسی فرزند شما به وبسایتهای مناسب رده سنی انتخابشده محدود میشود.