اگر مودم شما نیاز به تعمیر دارد و دوره ضمانتش به پایان رسیده، هیچ جای نگرانی نیست.
کافیست با یکی از شمارههای زیر تماس بگیرید و درخواست بررسی و تعمیر مودمتان را ثبت کنید:
- ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی
- ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط
پس از تماس شما و ارائه مشخصات و شرح خلاصه مشکلتان، کارشناسان ما روش ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روند بازگشت مودم تعمیرشده و شماره پذیرش ثبتشده را به شما اعلام میکنند.
شرکت هوشمند ارتباطات بامداد (هاب) پس از دریافت مودم و برآورد هزینههای تعمیر، این هزینهها را به اطلاع شما میرساند و در صورت موافقت شما و پرداخت هزینههای مزبور، تعمیر مودم شروع میشود.
اگر هم به هر دلیلی با پرداخت هزینههای برآوردشده موافق نباشید، مودم از طریق ارسال پستی یا با مراجعه حضوری خودتان به شما تحویل داده میشود. بدیهی است که در این صورت هزینه ارسال پستی به عهده شما خواهد بود.