قبل از درخواست تعمیر
اگر مودم شما نیاز به تعمیر دارد و دوره ضمانت آن به پایان رسیده است، هیچ جای نگرانی نیست.
قبل از ارسال مودم به واحد تعمیر شرکت هاب، لطفا موارد زیر را بررسی کنید. در صورتی که مشکل مودم شما رفع نشد، برای پذیرش مودم با مرکز تماس ۶۰۰ تماس بگیرید.
مشکل مودم شما رفع نشده است؟!
تماس با ما
خدمات تلفن و اینترنت همراه:
تماس با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط
خدمات اینترنت ثابت:
تماس با ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از سایر خطوط
ثبت درخواست بررسی و تعمیر
پس از دریافت اطلاعات ارسالی شما، کارشناسان ما روش ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روندبازگشت مودم تعمیرشده و شماره پذیرش ثبتشده را به شما اعلام میکنند.
شرکت هوشمند ارتباطات بامداد (هاب) پس از دریافت مودم و برآورد هزینههای تعمیر، این هزینهها را به اطلاع شما میرساند و در صورت موافقت شما و پرداخت هزینههای مزبور، تعمیر مودم شروع میشود.
اگر هم به هر دلیلی با پرداخت هزینههای برآوردشده موافق نباشید، مودم از طریق ارسال پستی و یا با مراجعه حضوری خودتان به شما تحویل داده میشود. بدیهی است در صورت انتخاب تحویل پستی، هزینه ارسال پستی به عهده شما خواهد بود.