ثبت درخواست بررسی و تعمیر

پس از دریافت اطلاعات ارسالی شما، کارشناسان ما روش ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روندبازگشت مودم تعمیرشده و شماره پذیرش ثبت‌شده را به شما اعلام می‌کنند.
شرکت هوشمند ارتباطات بامداد (هاب) پس از دریافت مودم و برآورد هزینه‌های تعمیر، این هزینه‌ها را به اطلاع شما می‌رساند و در صورت موافقت شما و پرداخت هزینه‌های مزبور، تعمیر مودم شروع می‌شود.
اگر هم به هر دلیلی با پرداخت هزینه‌های برآوردشده موافق نباشید، مودم از طریق ارسال پستی و یا با مراجعه حضوری خودتان به شما تحویل داده می‌شود. بدیهی است در صورت انتخاب تحویل پستی، هزینه ارسال پستی به عهده شما خواهد بود.

فرم ثبت درخواست

اطلاعات شخصی و تماس

نشانی و آدرس

اطلاعات دستگاه