فهرست مشتریان

مرکز تماس اختصاصی زائران اربعین راه اندازی شد
ایرانسل از راهاندازی مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کارشناسان این مرکز تا پایان ایام عزاداری اربعین حسینی، در 24 ساعت شبانهروز آماده پاسخگویی به تماسهای مشترکان ایرانسل هستند.برای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی میتوانند با شماره 00989377110000 تماس گرفته و پرسشهای خود […]

بیش از یک میلیون و 200هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند
ایرانسل با انتشار بیانیهای، خدمات ارائه شده به زائران در ایام اربعین حسینی (ع) ۱۳۹۶ را تشریح کرد. براین اساس، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر، از خدمات مکالمه، پیامک و دیتا بر بستر رومینگ بینالمللی بهرهمند شدهاند. همچنین نمایندگان ایرانسل به عنوان تنها اپراتور ایرانی دارای تیم پشتیبانی در کشور عراق، به […]

ایرانسل کمترین میزان نارضایتی مشترکان در حوزه کمفروشی اینترنت را دارد
ایرانسل با تقدیر از رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکان عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور که بزرگترین اپراتور دیتای ایران بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، با توجه به تأمین اینترنت شمار […]

تقدیر رگولاتوری از تلاشهای ایرانسل در اربعین
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامهای رسمی، از کیفیت ارائه خدمات توسط ایرانسل به زائران اربعین حسینی در سال ۹۵ تقدیر کرد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامهای رسمی، از کیفیت ارائه خدمات توسط ایرانسل به زائران اربعین حسینی در سال ۹۵ تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، […]

ایرانسلیها در راهپیمایی اربعین با مشکلی مواجه نخواهند بود
اقدامات ایرانسل برای تسهیل ارتباطات اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) تشریح شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور با هدف ارتقای بیش از پیش پوشش شبکه در شهرهای مرزی، تجهیز و توسعه شبکه داخلی بهویژه در مسیر جادهها و کریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و نیز در راستای افزایش ظرفیت شبکه، با ایجاد […]

سامانه پشتیبانی آنلاین مشترکان ایرانسل راهاندازی شد
با توسعه سامانه گفتوگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وبسایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به […]

دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان
برای سومین سال متوالی و پس از دریافت سه گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان؛ ایرانسل در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان تنها اپراتور دریافتکننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از […]

ربات ایرانسل پشتیبان مشترکان شد
ایرانسل سامانههای جدیدی برای پشتیبانی آنلاین و ارتباط با مشترکان خود در تلگرام راهاندازی کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در راستای توسعه و بهبود فرآیند پشتیبانی و در جهت برقراری ارتباط موثر با مشترکان، ایرانسل ربات پشتیبان در نرمافزار پیامرسان تلگرام را راهاندازی کرده است. همچنین در نخستین تجربه پشتیبانی آنلاین مشترکان اپراتورهای تلفن […]