فهرست مشتریان

هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد
ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه میدهد. همچنین در یکسالگی راهاندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کمشنوا میتوانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با […]

ایرانسل امسال هم لوحتندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
لوحتندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوحتندیس رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، عصر سهشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، […]

«آواتار» به کمک پاسخگویی به مشترکان ایرانسل میآید
فاز اول «آواتار (Avatar)»، پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی، توسط وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با بهرهبرداری از «آواتار»، هوش مصنوعی (AI) به کمک پاسخگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل میآید. بر این اساس، آواتار میتواند به عنوان پاسخگوی مشترک، […]

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوح، رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دهمین دورۀ همایش سراسری مشتریمداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در […]

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، سهشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و […]

فراخوان ایرانسل به تشکّلها و سمنهای ناشنوایان و کمشنوایان سراسر کشور
مسؤولان، اعضای هیأتمدیره و هیأتامنای محترم تمامی تشکلها، انجمنها، کانونها و سمنهای (NGO) ناشنوایان سراسر کشور با سلام و احترام؛ شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و خدمترسانی به اقشار مختلف، در روز جهانی ناشنوایان امسال، برای اولین بار در کشور خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کمشنوایان […]

هدایای ویژۀ ایرانسل برای مشترکان نابینا
همزمان با ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹، روز جهانی عصای سفید و با هدف گرامیداشت این روز، ایرانسل هدایای ویژهای برای مشترکان کمبینا و نابینای خود در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این هدیه شامل ۲ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک روز و نیز اشتراک هدیۀ دو روزۀ اپلیکیشن لنز، در روزهای […]

خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان» افتتاح شد
ایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژۀ ناشنوایان ارائه کرد. مراسم راهاندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در […]