فهرست مشتریان
فراخوان ایرانسل به تشکّلها و سمنهای ناشنوایان و کمشنوایان سراسر کشور
مسؤولان، اعضای هیأتمدیره و هیأتامنای محترم تمامی تشکلها، انجمنها، کانونها و سمنهای (NGO) ناشنوایان سراسر کشور با سلام و احترام؛ شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و خدمترسانی به اقشار مختلف، در روز جهانی ناشنوایان امسال، برای اولین بار در کشور خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کمشنوایان […]
هدایای ویژۀ ایرانسل برای مشترکان نابینا
همزمان با ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹، روز جهانی عصای سفید و با هدف گرامیداشت این روز، ایرانسل هدایای ویژهای برای مشترکان کمبینا و نابینای خود در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این هدیه شامل ۲ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک روز و نیز اشتراک هدیۀ دو روزۀ اپلیکیشن لنز، در روزهای […]
خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان» افتتاح شد
ایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژۀ ناشنوایان ارائه کرد. مراسم راهاندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در […]
تندیس «رضایتمندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش […]
تقدیر وزیر ارتباطات از اقدامات ایرانسل در اربعین 98
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای توسعه زیرساختهای ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در ایام اربعین 98 تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسمی که صبح امروز، دوشنبه دوم دیماه 1398، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران ارشد اپراتورها در […]
همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور ایرانسل برگزار شد
ایرانسل با حضور در همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» تجربیات خود در زمینه تحول دیجیتال و تاثیر آن بر تجربه مشتریان را با فعالان دانشگاهی و حوزههای مختلف اقتصادی به اشتراک گذاشت.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش «جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با همراهی جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان […]
ایرانسل گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش وخدمات پساز فروش را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و «افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی و پیادهسازی شد و پس از […]
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی مشتریمداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 […]