فهرست مشتریان
افتتاح دومین مرکز خدمات و فروش اصلی ایرانسل در مشهد
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلانشهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ظهر امروز سهشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲، با هدف افزایش سطح دسترسی به خدمات ایرانسل برای مشترکان استان خراسان رضوی و کلانشهر مشهد، مرکز خدمات و فروش ایرانسل در شهر […]
رونمایی از «شایا» در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، در غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) نمایشگاه بینالمللی الکامپ رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ و در چهارمین روز نمایشگاه بینالمللی الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ارائه خدمات و تجربههای ایرانسل در زمینه پشتیبانی مشتریان به سازمانها و کسبوکارهای […]
ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را دریافت کرد
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرفکنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۲، در بیستمین و بیستویکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه […]
هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد
ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه میدهد. همچنین در یکسالگی راهاندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کمشنوا میتوانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با […]
ایرانسل امسال هم لوحتندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
لوحتندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوحتندیس رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، عصر سهشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، […]
«آواتار» به کمک پاسخگویی به مشترکان ایرانسل میآید
فاز اول «آواتار (Avatar)»، پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی، توسط وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با بهرهبرداری از «آواتار»، هوش مصنوعی (AI) به کمک پاسخگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل میآید. بر این اساس، آواتار میتواند به عنوان پاسخگوی مشترک، […]
ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوح، رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دهمین دورۀ همایش سراسری مشتریمداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در […]
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، سهشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و […]