فهرست مشتریان
«یارا»ی ایرانسل به بازدیدکنندگان تلکام۱۴۰۳ ارائه شد
«یارا»، جدیدترین ابزار هوشمند پشتیبان، با به کارگیری هوشمصنوعی و با هدف تحول فضای کسبوکار و گسترش فرهنگ مشتریمداری، در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳ در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «یارا» به عنوان ابزار هوشمند پشتیبانی ایرانسل، یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته متفکر «چتبات» و «ویسبات» است که با استفاده از […]
حضور مدیران ایرانسل در نشستهای تخصصی آخرین روز الکامپ
آخرین روز نمایشگاه الکامپ بیستو هفتم با حضور پررنگ مدیران ایرانسل در نشستهای تخصصی، به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، امروز سه شنبه ۱۲ تیر، در حالی به کار خود پایان داد که مدیران واحدهای متعدد اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با شرکت در نشستهای تخصصی، درباره […]
رونمایی از «چتبات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، از محصول چتبات برپایه مدل زبانی فارسی در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «چتبات هوشمند» اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، صبح امروز سهشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳، در […]
حضور ایرانسل در نشستهای تخصصی دومین روز الکامپ
نشستهای تخصصی دومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران ارشد ایرانسل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ و همزمان با دومین روز نمایشگاه الکامپ، مدیران ارشد ایرانسل با حضور در نشستهای تخصصی جانبی این نمایشگاه، تجارب و رویکردهای ایرانسل در به کار گیری هوش مصنوعی […]
ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را دریافت کرد
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفنهمراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، برگزیده میشود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از […]
آغاز فعالیت سامانه ۷۰۷۱ ایرانسل
ایرانسل در کنار سایر راهکارهای دیجیتال ارتباط با مشتریان و با هدف توسعه راهکارهای متنوع خدمات مشترکان، از سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض (تلفن گویای ۷۰۷۱)، رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تازهترین درگاه ارتباط با مشتریان خود که سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبض […]
شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت
شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل)، در چارچوب مسئولیت اجتماعی و با هدف بهرهگیری از توانایی افراد دارای معلولیت، با فراهمکردن شرایط ویژه برای توانیابان، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب و همزمان با روز جهانی معلولان، از آنها تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) […]