فهرست تقدیر

ایرانسل گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش وخدمات پساز فروش را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و «افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی و پیادهسازی شد و پس از […]

ایرانسل گواهینامههای بینالمللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی مشتریمداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 […]

ایرانسل بالاترین رتبه بین اپراتورهای تلفن همراه کشور را کسب کرد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس نتایج حاصل از هشتمین دوره ارزیابی رتبهبندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال، ایرانسل دارنده بالاترین امتیاز در میان اپراتورهای تلفن همراه در سال ۹۶ از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شد. صبح امروز دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فنآوری […]

ایرانسل اپراتور برتر سال ۹۶ شد
ایرانسل از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتور برتر سال ۹۶ اعلام شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس نتایج حاصل از هشتمین دوره ارزیابی رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال، ایرانسل اپراتور برتر سال ۹۶ از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شد. امروز صبح در مراسم معرفی برگزیدگان […]

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید
ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای پنجمین سال متوالی ایرانسل رضایتمندی بیش از ۹۰درصد مشترکان را به دست آورده و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان […]

دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان
برای سومین سال متوالی و پس از دریافت سه گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان؛ ایرانسل در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان تنها اپراتور دریافتکننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از […]

تقدیر از ایرانسل در دهمین همایش ملی کیفیت و بهرهوری
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از سوی کمیته ارزیابی دهمین همایش ملی کیفیت و بهرهوری به عنوان شرکت برتر برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همایش با شعار «کیفیت و بهرهوری، دو بال توسعه پایدار» برگزار شد و ایرانسل با دریافت لوح تقدیر، تندیس و نشان عالی کیفیت و بهرهوری، به عنوان شرکت منتخب […]

برای هفتمین سال متوالی ایرانسل برترین عرضهکننده خدمات ارتباطی کشور شد
سه تندیس زرین ششمین دوره جشنواره ستارههای فناوری ایران، به ایرانسل اهدا شد و این سرویس دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر نوآوری، محبوبیت و پشتیبانی از مشتریان، به عنوان اپراتور برتر خدمات ارتباطی سال ۱۳۹۳ انتخاب و عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارتباطی سال کشور، برای «هفتمین سال متوالی» به ایرانسل اعطا شد. به […]