فهرست تقدیر

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد
ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سهشنبه، 14 مرداد ماه 1399 در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم […]

ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد
جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکتهای MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «امتیان ایرانسل»، با کسب بالاترین میانگین در شاخصهای ششگانۀ این رقابت، موفق به دریافت […]

ایرانسل اپراتور برتر برای «حضور همه جانبه در الکامپ 2019» شد
ایرانسل موفق به کسب رتبه برتر برای حضور همه جانبه در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک سال 2019 (الکامپ 25) شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تیرماه گذشته، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با حضور فراگیر ایرانسل برگزار شد و بنا به ارزیابیهای رسمی صورت گرفته، ایرانسل رتبه برتر برای حضور همه جانبه در […]

ایرانسل «اپراتور برتر محور کسبوکار» در جشنواره فاوا شد
ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان «اپراتور برتر محور توسعه کسبوکار در حوزه فاوا» برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، شنبه 29تیرماه ۱۳۹۸، همزمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) برگزیده شد […]

ایرانسل گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در فروش وخدمات پساز فروش را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و «افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی و پیادهسازی شد و پس از […]

ایرانسل گواهینامههای بینالمللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی مشتریمداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 […]

ایرانسل بالاترین رتبه بین اپراتورهای تلفن همراه کشور را کسب کرد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس نتایج حاصل از هشتمین دوره ارزیابی رتبهبندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال، ایرانسل دارنده بالاترین امتیاز در میان اپراتورهای تلفن همراه در سال ۹۶ از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شد. صبح امروز دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فنآوری […]

ایرانسل اپراتور برتر سال ۹۶ شد
ایرانسل از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتور برتر سال ۹۶ اعلام شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس نتایج حاصل از هشتمین دوره ارزیابی رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال، ایرانسل اپراتور برتر سال ۹۶ از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شد. امروز صبح در مراسم معرفی برگزیدگان […]