فهرست تقدیر

ایرانسل تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شب گذشته، ۶ اسفند ۱۴۰۱، با حضور فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی و قرائت پیام رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی، در سالن […]

ایرانسل نشان «پیشتاز اقتصاد ایران» را از معاون اول دریافت کرد
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیسجمهوری دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوشحساب (تراز)، با عنوان «رسم درستکاری»، در سالن اصلی مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران برگزار […]

ایرانسل «نشان ویژه روابطعمومی دیجیتال» ایران را دریافت کرد
ایرانسل، همانند سالهای گذشته، موفق به دریافت لوحتندیس «نشان ویژه روابطعمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابطعمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و نوزدهمین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابیهای تخصصی شد. به گزارش روابطعمومی ایرانسل، هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره […]

ایرانسل برند پیشتاز ایران شد
ایرانسل بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه، لوح و تندیس برند پیشتاز بازار ایران را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، از اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران بهعنوان برند پیشتاز بازار ایران در سال ۱۴۰۰، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد. آیین پایانی این جشنواره، عصر شنبه […]

ایرانسل روابطعمومی سرآمد دیجیتال کشور شد
ایرانسل موفق به دریافت لوحتندیس «نشان ویژۀ روابطعمومی سرآمد دیجیتال» و تندیس «جایزۀ ملی روابطعمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» از هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و هجدهمین جشنوارۀ برترینهای روابطعمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابیهای تخصصی شد. به گزارش روابطعمومی ایرانسل، هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و مراسم پایانی هجدهمین […]

ایرانسل باز هم برندۀ جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران شد
ایرانسل، برای دومین سال پیاپی، جوایز ارزیابی تحول دیجیتال ایران را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سهشنبه، ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به صورت آنلاین برگزار و از طریق اپلیکیشن لنز به صورت مستقیم پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد به […]

ایرانسل امسال هم لوحتندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
لوحتندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوحتندیس رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، عصر سهشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، […]

ایرانسل گواهینامۀ بینالمللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بینالمللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستمهای مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای […]