فهرست تقدیر

نشان ملی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» به ایرانسل اهدا شد
دوازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران»، لوح ویژه ستاره ارتباطی مدیر ارشد را به مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل و لوح و نشان ویژه ستاره ملی «روابط عمومی تحولآفرین با هوش مصنوعی» را به ایرانسل اعطا کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۴، همزمان با هفته […]

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
«لوح و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان» توسط وزیر صمت، به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکننده این جایزه، اهدا شد. این دهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان برگزیده میشود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بیستوسومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، صبح امروز پنجشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۳، با […]

رونمایی از «تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان»
مراسم رونمایی از «تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان»، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز سهشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۳، همزمان با برگزاری شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان،آیین رونمایی از «تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان»، با حضور دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان […]

نشان عالی برند برگزیده ملی «معیار» در بخش نوآوری به ایرانسل رسید
ایرانسل در نخستین دوره جشنواره معیار، با محوریت تجلیل از برندهای ملی، موفق به دریافت نشان عالی برند برگزیده ملی «معیار» در بخش نوآوری شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین دوره «جشنواره ملی معیار»، با هدف تجلیل و قدردانی از فعالان اقتصادی کشور، ۲۸ بهمنماه ۱۴۰۳، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما با حضور دکتر […]

ایرانسل برگزیده جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما شد
ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی صداوسیما رتبه برتر را به دست آورد و برگزیده این جشنواره شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی صداوسیما، دوشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۳، با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، جمعی از مدیران صداوسیما، […]

ایرانسل نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کرد
نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» و لوح و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکههای اجتماعی» در بیستمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستویکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل اعطا شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز سهشنبه دوم بهمن ۱۴۰۳، بیستمین دوره سمپوزیوم […]

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران برای چهارمین سال متوالی به ایرانسل رسید
ایرانسل، برای چهارمین سال متوالی، در چهارمین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» و «تقدیرنامه انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA)» شد. در این جشنواره، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز […]

ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را دریافت کرد
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفنهمراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، برگزیده میشود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از […]