فهرست تقدیر

ایرانسل امسال هم لوحتندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
لوحتندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوحتندیس رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، عصر سهشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، […]

ایرانسل گواهینامۀ بینالمللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بینالمللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستمهای مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای […]

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوح، رسید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دهمین دورۀ همایش سراسری مشتریمداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در […]

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، سهشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و […]

ایرانسل روابطعمومی سرآمد کشور شد
ایرانسل، نشان ویژۀ «روابط عمومی سرآمد» را در شانزدهمین دورۀ «سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی» و «هفدهمین دورۀ جشنوارۀ برترینهای روابط عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه ۲۱ آبانماه ۱۳۹۹، شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی (ISPR)، با حضور شماری از […]

تندیس «رضایتمندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش […]

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد
ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سهشنبه، 14 مرداد ماه 1399 در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم […]

ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد
جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکتهای MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «امتیان ایرانسل»، با کسب بالاترین میانگین در شاخصهای ششگانۀ این رقابت، موفق به دریافت […]