فهرست تقدیر

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید
ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای پنجمین سال متوالی ایرانسل رضایتمندی بیش از ۹۰درصد مشترکان را به دست آورده و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان […]

دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان
برای سومین سال متوالی و پس از دریافت سه گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان؛ ایرانسل در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان تنها اپراتور دریافتکننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابیهای سازمان حمایت از […]

تقدیر از ایرانسل در دهمین همایش ملی کیفیت و بهرهوری
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از سوی کمیته ارزیابی دهمین همایش ملی کیفیت و بهرهوری به عنوان شرکت برتر برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همایش با شعار «کیفیت و بهرهوری، دو بال توسعه پایدار» برگزار شد و ایرانسل با دریافت لوح تقدیر، تندیس و نشان عالی کیفیت و بهرهوری، به عنوان شرکت منتخب […]

برای هفتمین سال متوالی ایرانسل برترین عرضهکننده خدمات ارتباطی کشور شد
سه تندیس زرین ششمین دوره جشنواره ستارههای فناوری ایران، به ایرانسل اهدا شد و این سرویس دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر نوآوری، محبوبیت و پشتیبانی از مشتریان، به عنوان اپراتور برتر خدمات ارتباطی سال ۱۳۹۳ انتخاب و عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارتباطی سال کشور، برای «هفتمین سال متوالی» به ایرانسل اعطا شد. به […]

ایرانسل برای ششمین سال متوالی اپراتور برتر سال کشور شد
سه تندیس زرین پنجمین دوره جشنواره ستارههای فناوری ایران، به ایرانسل اهداء و این سرویس دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر نوآوری، محبوبیت و ضریب نفوذ، به عنوان اپراتور برتر خدمات ارتباطی سال ۱۳۹۲ انتخاب و عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارتباطی سال کشور، برای ششمین سال متوالی به ایرانسل اعطا شد. به گزارش روابط […]

اعطای نشان مجمع جهانی نشان منتخب به ایرانسل
۱۸ آذرماه ۹۱ در مراسم اختتامیه مجمع جهانی نشان منتخب، ایرانسل به عنوان تنها شرکت پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران انتخاب و تندیس زرین این مجمع به ایرانسل اعطاء شد.ایرانسل به عنوان یکی از مجموعه های دارای توانمندی های علمی و عملی و نیز به عنوان یکی از پیشگامان و نام های […]

گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، به ایرانسل اعطا شد
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و جایزه بینالمللی مدیریت موفق و خلاق به ایرانسل اعطا شد گواهینامه بینالمللی ISO 10004 در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و گواهینامه بینالمللی مدیریت موفق و خلاق با سطح A به ایرانسل اهدا شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این […]

ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت در چهاردهمین دوره رتبهبندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبهبندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در […]