سرویس پرداخت و شارژ خودکار
صورتحساب خط ایرانسلیتان را میتوانید بهراحتی از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من (یا نسخه وب) آن مشاهده کنید:
- سوپر اپلیکیشن ایرانسل من (صفحه اصلی > خدمات > مشاهده صورتحساب)
- وب اپلیکیشن ایرانسل من (صفحه اصلی > سایر > مشاهده صورتحساب)
در صورت تمایل، میتوانید به روش حضوری و با مراجعه به مراکز زیر هم برای مشاهده صورتحساب خط ایرانسلیتان درخواست کنید. - مراکز فروش و خدمات ایرانسل
- مراکز ارتباط با ایرانسل
به یاد داشته باشید که مشاهده صورتحساب حداکثر تا ۱۵ روز پس از صدور آن ممکن میشود. ضمن اینکه صورتحسابها تا ۶ دوره گذشته موجودند.
با نصب برنامه کاربردی ایرانسل من،می توانید قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنید.این تنها یکی از امکانات متنوع ایرانسل من است.
با مراجعه به دستگاههای خودپرداز یا دستگاههای کارتخوان (POS)، گزینه «شارژ سیمکارت ایرانسل» و مقدار شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و رسید حاوی شماره رمز را دریافت کنید. رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد نموده و سیم کارت خود را شارژ کنید:
#کد رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*
بانک های طرف قرارداد :
ملت، سامان، پارسیان، ملی، آسان پرداخت
پرداخت خودکار سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل
در صورتی که در هر یک از بانکها یا سامانههای زیر حساب فعال داشته باشید، میتوانید این سرویس را به صورت آنلاین و رایگان فعال کنید.
بانک ملت
با استفاده از همراه بانک یا مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت (حسابهای ریالی شما > مدیریت قبض و خرید شارژ سیمکارت اعتباری > درخواست بانک پرداخت)
بانک ملی
مراجعه به صفحه شارژ خودکار اعتباری بانک ملی
از میان گزینههای مختلف، مقدار شارژ مورد نظرتان را انتخاب و مبلغ شارژ را بدون کارمزد به صورت اینترنتی پرداخت کنید. در این روش، بهجز ۹% مالیات بر ارزش افزوده هیچ هزینه اضافی به صورتحساب شما اضافه نمی شود.
* این مبلغ مصوبه دولتی است و بهصورت مستقیم به خزانه دولت واریز میشود.