اطلاعیه ایرانسل درباره ترافیک مصرفی مشترکان بسته هدیه ویژه روبیکا
ایرانسل درباره ترافیک مصرفی مشترکان بسته هدیه ویژه روبیکا توضیحاتی ارائه داد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو ارائه بستههای اینترنت هدیه ۹۰ روزه ۱۵ گیگابایتی ویژه روبیکا (قابل فعالسازی در نیمه اول فروردین)، ترافیک مصرفی این پلتفرم افزایش پیدا کرد. این استقبال، با افزودن چند سرور، از سوی روبیکا مدیریت شد. ورود IP جدید […]
قطعی فیبرنوری فاوای شهرداری، عامل بروز مشکل در بخشی از شبکه ایرانسل تهران
در پی بروز قطعی فیبرنوری سازمان فناوری اطلاعات شهردای تهران، برخی از سایتهای ایرانسل در تهران، با مشکل عملکرد مواجه شدند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متأسفانه از حوالی ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، به دنبال قطعی فیبرنوری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به عنوان یکی از سرویس دهندههای فیبرنوری به ایرانسل، عملکرد […]
اطلاعیه درباره تغییر ساعت برخی گوشیهای تلفن همراه
به آگاهی مشترکان ارجمند میرساند: «تغییر ساعت اتفاق افتاده برای برخی مدلهای گوشی تلفنهمراه نسبت به ساعت رسمی کشور، ناشی از تنظیمات و نسخه نرمافزاری گوشی بوده و ارتباطی با شبکه تلفنهمراه اپراتور ندارد. در صورتی که این موضوع با بهروزرسانی نرمافزار گوشی برطرف نشد، از قسمت تنظیمات گوشی، «ساعت» بهصورت دستی قابل تنظیم است.» […]
اطلاعیهٔ ایرانسل دربارهٔ آخرین تبعات آتشسوزی در حوضچهٔ ارتباطی شرکت مخابرات ایران
با توجه به وقوع آتشسوزی در حوضچهٔ ارتباطی مرکز قدس شرکت مخابرات ایران، از ساعت ١٣:۴٠ امروز دوشنبه ١٠ مرداد ١۴٠١، مشکلاتی برای مکالمه و اینترنت مشترکان اپراتورهای ثابت و همراه در تهران بروز کرد. خوشبختانه با اقدامات فنی بهعمل آمده، تمامی مشکلات بهوجود آمده برای مکالمه و اینترنت مشترکان ایرانسل، تا ساعت ١۶ بهطور […]
حل مشکل فیبرنوری در بخش جنوبی خط یک متروی تهران
پیرو اطلاعیۀ قبلی، به اطلاع میرساند با تلاش کارشناسان فنی ایرانسل و همکاری شرکت بهرهبرداری متروی تهران، مشکل قطعی فیبرنوری در بخش جنوبی خط یک مترو، حل شده و وضعیت ارتباطات، به حالت عادی برگشته است. ادارهکل روابطعمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل
قطع فیبرنوری در بخش جنوبی خط یک متروی تهران
متأسفانه حوالی بامداد امروز، دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، بخشی از مسیر فیبر نوری بخش جنوبی خط یک متروی تهران، بر اثر خرابکاری عمدی، دچار قطعی شده و این امر، منجر به افت کیفیت تجربۀ برخی از مشترکان عزیز از خدمات ایرانسل، در بعضی از مناطق جنوبی پایتخت و برخی نقاط شهری و جادهای در جنوب […]
تخریب؛ عامل سقوط دکل ارتباطی در زاهدان
در پی اقدام خرابکارانه برای دکل ارتباطی ایرانسل در زاهدان، ایرانسل اطلاعیهای منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به اطلاع میرساند، بعدازظهر شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱، فرد یا افرادی ناشناس، طی یک اقدام خرابکارانه، با هدف از بین بردن یکی از دکلهای ارتباطی ایرانسل در زاهدان، به […]
پایداری شبکۀ ایرانسل در «قوچان» با وجود وقوع زلزله
در پی وقوع زلزلۀ ۵.۲ ریشتری حوالی «قوچان» در استان خراسان رضوی، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمترسانی به مشترکان است. ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچکترین اختلال، آن را […]
اطلاعیۀ ایرانسل دربارۀ تأثیر قطعی برق بر عملکرد سایتهای ارتباطی
در پی بروز قطعی مکرر برق در تهران و بسیاری از شهرهای ایران و تأثیر این موضوع بر عملکرد سایتهای ارتباطی، ایرانسل اطلاعیهای منتشر و اعلام کرد با وجود قطعی مکرر و پیوستۀ برق که همه روزه با فواصل زمانی کوتاه در حال وقوع است، نه تنها امکان شارژ مجدد باتریهای پشتیبان سایتهای ارتباطی فراهم […]
پایداری شبکۀ ایرانسل در «بندر گناوه» با وجود وقوع زلزله
در پی وقوع زلزلۀ ۵ ریشتری حوالی «بندر گناوه» در مرز استانهای بوشهر و فارس، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمترسانی به مشترکان است. ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچکترین […]
پایداری شبکۀ ایرانسل در «سیسخت» با وجود وقوع زلزله
در پی وقوع زلزلۀ ۵.۶ ریشتریِ «سیسخت» در مرز استانهای اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمترسانی به مشترکان است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت […]
پایداری شبکۀ ایرانسل در آوج با وجود وقوع زلزله
در پی وقوع زلزلۀ ۵.۴ ریشتریِ آوج در مرز استانهای قزوین و همدان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمترسانی به مشترکان است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و […]