۱۹ اسفند ۱۳۹۲ . ۱۱:۲۲

ایرانسل، اپراتور پیشرو در رعایت حقوق مصرف‌کننده

ایرانسل، اپراتور پیشرو در رعایت حقوق مصرف‌کننده

اعطای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت به ایرانسل

درسیزدهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه کشور، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و از میان ۱۰۸ شرکت، موفق به دریافت گواهینامه ملی ویژه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. رضایت حداقل هفتاد و پنج درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی، برای اخذ این جایزه ملی اعلام شده است.

در این مراسم که با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده -وزیر صنعت، معدن و تجارت-، دکتر محمدباقر نوبخت -معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور-، سیدجواد تقوی سبزواری -معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان-، حسین ابویی –معاون وزیر صنعت-، سیدمحمد جعفری -رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان- و جمع کثیری از مدیران بنگاههای نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد؛ لوح و گواهینامه ویژه رعایت حقوق مصرف کنندگان، به مهندس علی اصغر عینی پور –معاون فنی و مهندسی ایرانسل- اعطا شد.

سیزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، وزارت صنعت و معدن، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان استاندارد، صبح روز دوشنبه، ۱۹ اسفندماه و به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

اخبار مرتبط