اینترنت چندکاربره ایرانسل

اینترنت چندکاربره ایرانسل چیست؟

این سرویس به طور خاص برای خانواده‌ها، تیم‌ها یا افرادی طراحی شده‌ که مصرف اینترنت‌شان زیاد است، یا همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و مودم استفاده می‌کنند. در این صورت لازم نیست هر کدام از دوستان یا اعضای خانواده شما بسته اینترنت جداگانه‌ای خریداری کند، بلکه می‌توانید با خرید تنها یک بسته بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آنها حجم اینترنت اختصاص دهید.

  • مزایای اینترنت پرسرعت چندکاربره ایرانسل
    • اشتراک‌گذاری ماهانه یک بسته اینترنت بین ۱۰ کاربر (فرد یا دستگاه)
    • اشتراک‌گذاری اینترنت بدون ازدست‌‌دادن سرعت
    • کاهش هزینه اینترنت با تقسیم بسته میان چند نفر یا چند دستگاه
    • مدیریت میزان مصرف هر یک از اعضای بسته چندکاربره (تعیین محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه)
    • اشتراک‌گذاری بسته بدون محدودیت زمان و مکان
    • ایجاد و به اشتراک‌گذاری یک حساب ریالی (که سقف استفاده ریالی هر کاربر در آن قابل تنظیم است)
    • فعال‌سازی خودکار سرویس، با خرید بسته توسط کاربر
    • مشاهده محدودیت و میزان استفاده، توسط هر کاربر زیرشاخه
    • امکان استفاده از اینترنت همراه روی چند دستگاه مختلف (گوشی، تبلت، …)

     

    کاربر زیر شاخه، به افرادی که از اعضای بسته چندکاربره هستند (از بسته چندکاربره استفاده می­کنند) گفته می­شود.

  • روش خرید و فعال‌سازی بسته حساب اینترنت چندکاربره

    می‌توانید از یکی روش‌های زیر استفاده کنید:

    کافی است یک کاربر سرشاخه ایجاد کنید و این کاربر بسته را بین اعضای خانواده، دوستان یا دیگر کاربران ایرانسلی (زیرشاخه‌ها) به اشتراک بگذارد.

    • اپلیکیشن ایرانسل‌من:

    خدمات ایرانسل‌من > گزینه «حساب چندکاربره» > بسته موردنظر > انتخاب گزینه «فعال‌سازی» در صفحه بازشده > انتخاب روش پرداخت در صفحه بعدی > مشاهده پیام «بسته موردنظر شما با موفقیت فعال شد» و تایید آن.

    • با شماره‌گیری کد #3*400*، سرویس را فعال کرده و سپس با شماره‌گیری کد #1*1*400*  بسته افزایشی موردنظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید.
  • روش غیرفعال‌سازی بسته حساب اینترنت چندکاربره

    می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

    • اپلیکیشن ایرانسل‌من

    خدمات ایرانسل‌من > انتخاب گزینه «حساب چندکاربره» > کلیک روی گزینه «غیرفعال‌سازی» > تایید درخواست در صفحه بعد.

    • کد #5*1*400* را شماره‌گیری کنید.
  • روش اضافه‌کردن زیرشاخه به حساب اینترنت چندکاربره

    می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

    • اپلیکیشن ایرانسل‌من:

    خدمات ایرانسل‌من > گزینه «حساب چندکاربره» > گزینه «افزودن کاربر» > واردکردن شماره موردنظر در قسمت مربوط و کلیک روی دکمه «افزودن» > تایید انتخاب در صفحه بعدی > مشاهده پیام «درخواست افزودن کاربر ثبت شده است» و تایید آن.

    • با شماره‌گیری کد #1*2*1*400*، می‌توانید زیرشاخه جدید را اضافه کنید.
  • روش تنظیم میزان مصرف زیرشاخه‌ها در اینترنت چندکاربره
    • اپلیکیشن ایرانسل‌من > خدمات ایرانسل‌من > انتخاب گزینه «حساب چندکاربره» > کلیک روی گزینه «مشاهده جزئیات مصرف» برای کاربر مربوط > تعیین مصرف کاربر با تکان‌دادن رنجر بار یا واردکردن عدد دلخواه در صفحه بازشده > کلیک روی «به‌روزرسانی برای زیرشاخه انتخاب‌شده» برای اعمال تغییرات.
    • در صفحه «مشاهده جزئیات مصرف»، با انتخاب گزینه «تخصیص حجم نامحدود» می‌توانید میزان مصرف کاربر را بدون محدودیت تعیین کنید.
  • روش افزایش یا کاهش میزان محدودیت کاربر در اینترنت چندکاربره

    در صورتی که میزان محدودیت تعیین‌شده برای کاربر به اتمام رسیده باشد و کاربر نیاز به دیتای بیشتری دارد، می‌توانید با صفر کردن میزان مصرف آن کاربر، حجم اینترنت او را افزایش دهید یا دوباره حد مجاز جدیدی برای زیرشاخه‌اش تعیین کنید. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

    • اپلیکیشن ایرانسل‌من > خدمات ایرانسل‌من > انتخاب گزینه «حساب چندکاربره» > کلیک روی گزینه «مشاهده جزئیات مصرف» برای کاربر مربوط > انتخاب گزینه «اینترنت (مگابایت)» > کلیک روی گزینه «ریست (صفر) کردن زیرشاخه منتخب» > مشاهده پیام «درخواست ریست (صفر) کردن مصرف باموفقیت ثبت شد» در صفحه بعد و تایید آن.
  • روش حذف یک کاربر در اینترنت چندکاربره
    • اپلیکیشن ایرانسل‌من > خدمات ایرانسل‌من > انتخاب گزینه «حساب چندکاربره» > کلیک روی علامت سطل آشغال در کنار شماره‌ای که قصد حذف آن را دارید > مشاهده پیام «درخواست کاربر ثبت شده است» در صفحه بعد و تایید آن.