۱۰ اسفند ۱۳۹۴ . ۱۷:۱۵

دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

برای سومین سال متوالی و پس از دریافت سه گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان؛

ایرانسل در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنها اپراتور دریافت‌کننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس و سومین گواهینامه متوالی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت حداقل 70 درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.

در این همایش که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سید محمد جعفری رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد، لوح و گواهینامه ویژه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.

پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبح روز یکشنبه، 9 اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

ایرانسل همچنین در آبان ماه 94 در دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری، از سوی کمیته ارزیابی این همایش به عنوان شرکت برتر برگزیده شده بود.

برچسب‌ها