نحوه شکایت

شما مشترکان ایرانسلی می‌توانید در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی نمایندگان ما، مراحل زیر را طی کنید.

.

فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها:

  1. اعلام شکایت: از طریق یکی از روش‌های اشاره شده در صفحه تماس با ما شکایت خود را با در میان بگذارید.
  2. دریافت شکایت: همه شکایت‌ها ثبت می‌شوند و جهت پیگیری کد رهگیری به هریک از درخواست‌ها تعلق می‌گیرد.
  3. بررسی اولیه شکایت: کلیه سوابق و مدارک در این مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ارائه توضیحات، با شما تماس گرفته می‌شود.
  4. حل و فصل شکایت: پس از تایید اولیه، شکایت به واحد مربوط ارجاع می‌شود و فرآیند پیگیری توسط کارشناسان به جریان خواهد افتاد؛ سپس اقدامات لازم در مورد بررسی درخواست اجرا می‌شود.
  5. اطلاع‌رسانی و نظرسنجی: نتیجه نهایی اقدام‌های انجام شده توسط کارشناسان از طریق درگاه‌های ارتباطی موجود به اطلاع شما می‌رسد. همچنین شما می‌توانید میزان رضایت خود از فرآیند رسیدگی به شکایات را از طریق پیامک ارسالی اعلام نمایید.
  6. پیگیری شکایت: تمامی درخواست‌ها از طریق کد رهگیری که در اختیار شما قرار گرفته دارد قابل پی‌گیری است.

  • شکایت‌ها باید مستند و به همراه دلایل معتبر باشند.
  • لازم است هنگام ثبت اطلاعات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا اطلاع‌رسانی درباره مراحل مختلف رسیدگی به درخواست شما ممکن شود.
  • صرفاً مالک اصلی و یا وکیل قانونی وی مجاز به ثبت درخواست هستند.