تماس با ما.

تماس با ما

تعهد ما در بخش خدمات مشترکان، فراهم آوردن بهترین پشتیبانی برای شماست. هر مشکلی که داشته باشید ما آماده ارائه راه‌حل برای آن هستیم؛ کافیست با همکاران متخصص ما ارتباط برقرار کنید. ۲۴ ساعته در کنارتان هستیم! .

شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و یا شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید. با مراجعه به صفحه نحوه شکایت، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ثبت این درخواست کسب کنید.

ارسال پیام

سوالات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و... خود را از طریق تکمیل فرم زیر، با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آنها را بررسی و نتیجه را به شما اعلام کنیم.

چت آنلاین

سریع‌ترین روش ارتباطی با ما را تجربه کنید و سوالات خود را به صورت آنلاین از همکاران ما بپرسید!
گفتگوی آنلاین

اپلیکیشن ایرانسل‌من

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من در قسمت «ارتباط با ما»  یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.

پشتیبانی در توییتر

شما می‌توانید سوال‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.

ارتباط با ما


* نام و نام خانوادگی
* شماره تماس
* پست الکترونیکی
موضوع
عنوان
شرح
تاریخ

مرکز تماس

برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل 4 و وایمکس می‌توانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.

نشانی

دفتر مرکزی

تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علی دوست، پلاک ۵، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

 

واحد حقوقی مرکزی

تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علی دوست، پلاک ۳، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

بيشتر

مدیریت حساب

با دانلود اپلیکیشن ایرانسل من و یا مراجعه به نسخه وب ایرانسل من به راحتی می توانید حساب ایرانسلی خود را مدیریت کنید.

نسخه وب ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من

ممکن است دوست داشته باشید:

.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×