ایرانسل‌من

Shake

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من

Shop

پرداخت آسان

Account-Management-myirancell

مدیریت حساب ایرانسلی

Guide-Support

#FFCC00

Gift

هدایای متنوع ایرانسل‌من

2X

سوپر اپلیکیشن

در مرورگر Safari آدرس my.irancell.ir را وارد کنید

پس از ورود به صفحه، در نوار پایین صفحه دکمه download را انتخاب کنید.

بر روی گزینه Add to Home Screen کلیک کنید

گزینه Add را انتخاب کنید.

آیکون اپلیکیشن ایرانسل‌من به صفحه اپلیکیشن‌های گوشی شما اضافه شده است. با کلیک بر روی آن وارد برنامه شوید

  • خرید و پرداخت
    • خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه
    • خرید انواع مودم‌های ثابت و همراه
    • ساخت و خرید بسته‌های چندکاربره و به‌اشتراک‌گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان
    • امکان هدیه‌دادن بسته اینترنت
    • خرید شارژ و شارژ شگفت‌انگیز از طریق درگاه‌های بانکی
    • پرداخت قبض
    • پرداخت امن و آسان هزینه‌های ایرانسلی از طریق کیف‌پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا)
  • مدیریت حساب ایرانسلی
    • نمایش اطلاعات حساب: باقیمانده حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
    • نمایش باقیمانده بسته اینترنت
    • تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته
    • امکان افزودن و مدیریت کاربران تا ۳۰ شماره ایرانسلی یا مودم همراه و  TD-LTE
    • مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر)
    • امکان حذف قبض کاغذی
    • درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (قیمت‌های شخصی‌سازی‌شده)
    • درخواست تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G
    • دسترسی به حساب کاربری  TD-LTE
    • نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس میزان مصرف شما در قسمت پیشنهادها
    • امکان مدیریت روش دریافت پیام‌های سیستم درباره مانده بسته‌های اینترنت و …
    • مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آنها
    • مشاهده تاریخچه ۱۵ کارکرد اخیر، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ
    • ویرایش مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و…)
  • سرویس‌های ویژه
    • درخواست اسنپ
    • تماشای آنلاین و زنده برنامه‌های تلویزیونی
    • سفارش غذا (اسنپ‌فود)
    • خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها
  • راهنمایی و پشتیبانی
    • تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل
    • طرح و پیگیری شکایت
    • ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها
    • تماس با مرکز تماس
    • سوالات متداول
    • دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل
  • هدایای ایرانسل‌من

    ۵۰ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل با دعوت از دوستان:

    برای دریافت این هدیه دوستان خود را به استفاده از نسخه وب‌اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل‌من دعوت کنید. در صورت ورود دوستانتان از طریق لینک موجود در پیامک دعوت، ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه برای هر دوی شما فعال می‌شود (بسته هدیه تا پایان همان روز معتبر است).

    • این هدیه درصورتی قابل فعال‌سازی است که دوستانتان پیش از این از هیچ‌یک از نسخه‌ّهای ایرانسل‌من استفاده نکرده باشند.

     

    ۳ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل در «جمعه‌های سه‌برابری»:

    اگر تاکنون از اپلیکیشن «ایرانسل‌من» استفاده نکرده‌اید یا  بیش از ۹۰ روز از ورودتان به برنامه «ایرانسل‌من» گذشته،  با نصب و اولین ورود به اپلیکیشن یا ورود مجدد در روز جمعه، ۳ گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز هدیه خواهید گرفت.

    ۵۰ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل در نسخه جدید وب‌اپلیکیشن پیشرفته:

    در صورتی‌که پیش از این از اپلیکیشن «ایرانسل‌من» استفاده نکرده‌اید، با اولین ورود خود به نسخه جدید وب‌اپلیکیشن پیشرفته «ایرانسل‌من»، ۵۰ گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز هدیه بگیرید.

    ۱ گیگابایت اینترنت رایگان به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان برای کاربران اندروید و نسخه وب-اپلیکیشن پیشرفته:

    کاربرانی که بین ۳۰ تا ۹۰ روز از ورودشان به برنامه «ایرانسل‌من» گذشته باشد، با اولین ورود خود پس از این مدت ۱ گیگابایت اینترنت به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان با اعتبار همان روز هدیه دریافت می‌کنند.

    ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای کاربران اندروید و نسخه وب-اپلیکیشن پیشرفته:

    کاربرانی که بیش از ۹۰ روز از ورودشان به برنامه «ایرانسل‌من» گذشته باشد، با اولین ورود خود پس از این مدت ۱ گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز هدیه دریافت می‌کنند.

    لطفا در نظر داشته باشید که این هدایا شامل ورود به نسخه تحت وب «ایرانسل‌من» نمی‌شود و با در نظر گرفتن شرایط ذکرشده تنها پس از ورود  به «ایرانسل‌من» از طریق نسخه‌های اندروید یا وب‌اپلیکیشن پیشرفته به مشترکان تعلق می‌گیرد.

  • روش نصب ایرانسل‌من در آیفون (نسخه PWA)

    برای مشاهده ویدیوی آموزشی نصب اپلیکیشن “ایرانسل‌من” برای  کاربران iOS، بر روی این لینک کلیک کنید.

    به کمک تکنولوژی جدید وب‌اپلیکیشن پیشرفته، محدودیت‌های اعمال‌شده توسط شرکت اپل برای کاربران iOS به صورت دائمی از بین می‌رود و اپلیکیشن ایرانسل‌من بدون نیاز به به‌روزرسانی روی این دستگاه‌ها اجرا خواهد شد. راهنمای نصب :

    • در مرورگر Safari آدرس my.irancell.ir را وارد کنید ( یا در بالای صفحه بر روی گزینه­ دانلود> دریافت نسخه PWA برای iOS کلیک کنید)
    • پس از ورود به صفحه، در نوار پایین صفحه دکمه را انتخاب کنید.
    • بر روی گزینه Add to Home Screen کلیک کنید
    • گزینه Add را انتخاب کنید.
    • آیکون اپلیکیشن ایرانسل‌من به صفحه اپلیکیشن‌های گوشی شما اضافه شده است. با کلیک بر روی آن وارد برنامه شوید.

     

  • پرسش‌های متداول

    آیا برنامه کاربردی ایرانسل‌من در سیب اپ و یا برنامه بازار وجود دارد؟

    بله، می توانید My Irancell را جستجو کنید و این برنامه را دانلود کنید.

    چگونه می‌توان وارد برنامه ایرانسل‌من شد؟

    برای ورود به ایرانسل‌من، نیاز به شماره ایرانسل دارید. اگر تا به حال این رمز را دریافت نکرده اید، به اپلیکشن ایرانسل من بخش ثبت نام مراجعه کنید. همچنین می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۱۳۰ بفرستید.

    آیا برای ورود به برنامه ایرانسل‌من، باید حتما شماره ایرانسل مورد نظر در همان گوشی فعال باشد؟ و یا حتما باید سیم‌کارت روشن باشد؟

    خیر، شماره می‌تواند خاموش باشد و یا در گوشی و مودم دیگری باشد. برای وارد شدن به این برنامه کاربردی کافیست شماره ایرانسل و رمز نسخه وب ایرانسل من (رمز ایرانسلی) شماره خود را داشته باشید.

    آیا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل‌من، می توان از مانده اعتبار و وضعیت بسته اینترنتی مطلع شد؟

    بله، با ورود به برنامه ایرانسل من در همان صفحه اول، مانده تمام بسته‌های افزایشی، اعتبار سیم‌کارت اعتباری و یا میزان بدهی سیم‌کارت دائمی نمایش داده می شود و شما می توانید از جزئیات کارکرد سیم‌کارت خود مطلع شوید.

    آیا با استفاده از برنامه ایرانسل‌من، می‌توان بسته اینترنت (بسته افزایشی) خرید؟

    بله، با ورود به این برنامه کاربردی در صفحه اصلی، گزینه «خرید بسته افزایشی» را انتخاب کنید و بسته‌های موجود را با قیمت، حجم و مدت زمان استفاده، مشاهده و انتخاب کنید. هزینه خرید بسته افزایشی از اعتبار سیم‌کارتتان کسر می‌شود و یا به صورتحساب سیم‌کارت دائمی‌تان افزوده می‌شود.

    آیا در ایرانسل‌من راهی وجود دارد که بتوان درخواست، پیشنهاد و یا انتقاد را ثبت کرد؟

    بله، شما می‌توانید در قسمت «تماس با ما» درخواست‌ها، پیشنهادها و یا انتقادها خود را ثبت کنید.

    آیا از طریق برنامه ایرانسل‌من، می‌توان به ریز مکالمات دسترسی داشت؟

    بله، برای این منظور می‌توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن، روی «مشاهده صورتحساب» کلیک کرده و سپس گزینه «دریافت نسخهPDF ریز مکالمه‌ها» را انتخاب کنید.

    برنامه ایرانسل‌من به چه زبان‌هایی قابل دسترسی است؟

    ایرانسل‌من به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل دسترسی است.