سرویس پرداخت اعتباری جیبجت
سرویس اعتباری جیبجت چیست؟
با « سرویس اعتباری جیبجت» دیگر نیازی به پرداخت مبلغ کامل در هنگام خرید نخواهید داشت! این روش نوین پرداخت به شما این امکان را میدهد تا به واسطه اعتبار تخصیصیافته، محصولات و خدمات ایرانسل را خریداری کرده و هزینه آنها را در پایان همان ماه و یا به صورت اقساطی بدون بهره پرداخت کنید. مبلغ اعتبار بر اساس نمره اعتباری و اطلاعات مالی تعیین میشود و نیاز به وثیقه و ضمانت ندارد.
انواع سرویس اعتباری
۱. سرویس اعتباری تسویه آخر ماه
این سرویس برای خدمات اصلی ایرانسل در نظر گرفته شده است. شما میتوانید خدماتی مانند بستههای افزایشی و شارژ سیمکارت را خریداری کرده و هزینه آن را در پایان همان ماه پرداخت کنید.
۲. سرویس اعتباری اقساطی
این سرویس برای خریدهای بزرگتر از جمله خدمات فیبر نوری طراحی شده است. با این نوع اعتبار، میتوانید هزینه خدمات یا محصولات مورد نظر خود را بهصورت اقساطی در یک دوره زمانی مشخص و طی 12 قسط پرداخت کنید. سرویس اعتباری اقساطی جیبجت به زودی شامل محصولات و خدمات غیرایرانسلی نیز خواهد شد.
مراحل فعالسازی سرویس اعتباری
با توجه به این که این سرویس در فاز آزمایشی قرار دارد، تنها برخی از کاربران امکان ثبت درخواست را دارند. پس از ثبت درخواست و در صورت واجد شرایط بودن، اعتبار به آنها تخصیص مییابد.
مراحل ثبت درخواست به شرح زیر است:
- ورود به سوپراپلیکیشن ایرانسلمن و انتخاب گزینه جیبجت
- اسکرول به بخش سرویس اعتباری جیبجت
- کلیک بر روی گزینه درخواست اعتبار
- وارد کردن کد یکبار مصرف دریافت شده
در صورتی که پس از اعتبارسنجی واجد شرایط تشخیص داده شوید، اعتبار مشخصی به شما تخصیص داده میشود که برای شما قابل استفاده خواهد بود.
نحوه استفاده از سرویس اعتباری جیبجت
پس از تخصیص اعتبار، میتوانید هنگام خرید خدمات و یا محصولات در فروشگاه اینترنتی ایرانسل و سوپراپلیکیشن ایرانسلمن، گزینه سرویس اعتباری جیبجت (تسویه آخر ماه/اقساطی) را انتخاب کنید. در آینده، امکان استفاده از سرویس اعتباری برای خرید از فروشگاههای دیگر نیز فراهم خواهد شد.
فرآیند بازپرداخت
فرآیند بازپرداخت در سرویس اعتباری جیبجت از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسلمن انجام میشود.
در سرویس اعتباری تسویه آخر ماه، شما باید اعتبار استفادهشده را بهطور کامل در پایان همان ماه پرداخت کنید.
در سرویس اعتباری اقساطی، اولین قسط را در زمان خرید پرداخت کرده و مابقی اقساط را بهصورت ماهانه و در پایان هر ماه پرداخت میکنید.
مراحل انجام فرآیند بازپرداخت
- ورود به سوپراپلیکیشن ایرانسلمن و انتخاب جیبجت
- اسکرول به بخش سرویس اعتباری جیبجت
- انتخاب مدیریت اقساط یا تسویه بدهی
- کلیک بر روی دکمه پرداخت و انجام عملیات پرداخت
پشتیبانی
در صورت نیاز به راهنمایی و یا دریافت اطلاعات بیشتر، بهراحتی میتوانید در هر زمانی به کارشناسان ما (در قسمت ارتباط با ما) وصل شوید و یا به بخش سوالات پرتکرار مراجعه کنید.
1. متقاضی جهت استفاده از سرویس اعتباری ایرانسل موظف به پذیرش و متعهد به رعایت ضوابط و شرایط زیر است:
1.1 صرفاً شخص حقیقی مالک سیم کارت، جهت بهره برداری از سرویس اعتباری ایرانسل مجاز است با رعایت ضوابط مندرج در این سند و به عنوان “کاربر” ثبت نام نماید.
1.2 کاربر اذعان می دارد که برای پذیرش این ضوابط و شرایط و اجرای آن، از صلاحیت و اهلیت کامل برخوردار است.
1.3 کاربر متعهد است از سرویس اعتباری ایرانسل، مطابق با ضوابط حاضر و قوانین و مقررات جاری بهره برداری نماید.
1.4 کاربری که متقاضی دریافت اعتبار و استفاده از سرویس اعتباری است، مسئول ایفای تعهدات ذکر شده در این سند می باشد و در صورت استفاده ی فرد دیگری از شماره ی سیم کارت وی، همچنان مسئولیت پیگیری یا پاسخگویی به هر گونه پیامدهای احتمالی بر عهده ی وی به عنوان دارنده سیم کارت می باشد.
1.5 هر کاربر متقاضی امکان دریافت سرویس اعتباری تنها بر روی یکی از شماره سیم کارت های ثبت نام شده به نام خود را خواهد داشت. متقاضی در صورتی که واجد شرایط دریافت اعتبار باشد، اعتبار را بر روی اولین خطی(اولین شماره ی سیم کارتی که با آن درخواست خود را بر «ایرانسل من» ثبت کرده است، دریافت خواهد کرد.
1.6 ایرانسل پس از بررسی درخواست کاربر بسته به نتیجه ی اعتبارسنجی وی جهت تخصیص اعتبار به کاربر اقدام می کند. بنابراین ضرورتاً به هر کاربری، امکان اختصاص اعتبار وجود نخواهد داشت.
1.7 ایرانسل برای اعتبارسنجی و تخصیص اعتبار به کاربران، می تواند علاوه بر اعتبارسنجی داخلی، از نهاد رتبه بندی اعتباری مجاز (شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران) تحت نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا ، سابقه اعتباری کاربر را استعلام نماید و کاربر اجازه استفاده از اطلاعات مذکور را به ایرانسل می دهد.
1.8 کاربر بر اساس نتیجه ی اعتبار سنجی صورت گرفته ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار هر دو نوع سرویس اعتباری( اعتبار آخر ماه و اعتبار اقساطی) و یا یکی از آنها باشد و یا مطلقاً واجد شرایط دریافت اعتبار نباشد.
1.9 در صورتی که کاربر واجد شرایط دریافت اعتبار نباشد، بسته به مورد پس از گذشت 30 روز شمسی از تاریخ آخرین اعتبار سنجی، می تواند مجدداً درخواست خود را برای دریافت اعتبار و انجام فرآیند اعتبارسنجی ثبت نماید.
1.10 هر نوع اعتبار مختص استفاده از سرویس مشخصی خواهد بود و همچنین نحوه ی بازپرداخت بدهی مرتبط به آن ها به شرح زیر است:
- الف) اعتبار آخر ماه(ماهانه):
- مختص خرید بسته های افزایشی، خرید شارژ می باشد.
- سررسید بازپرداخت بدهی این نوع سرویس اعتباری، پایان هر ماه شمسی می باشد و آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه ی دیرکرد، تا روز پنجم ماه بعد می باشد.
- در استفاده از این نوع اعتبار، در صورتی که اعتبار کاربر بیش از مبلغ خرید وی باشد، باقیمانده ی آن تا پایان همان ماه شمسی قابل استفاده می باشد.
- اگر کاربر بدهی مربوط به این نوع اعتبار را زودتر از موعد مقرر پرداخت کند، اعتبار مجدداً به همان میزان شارژ میشود و کاربر میتواند تا پایان مهلت تعیینشده از آن استفاده کند و بازپرداخت این بدهی در انتهای همان ماه خواهد بود.
- ب) اعتبار اقساطی:
- مختص خرید سرویس فیبر نوری ایرانسل می باشد. سرویس فیبر نوری شامل مودم، نصب و راه اندازی آن و بسته ی اولیه اینترنت می باشد.
- سررسید بازپرداخت بدهی این نوع سرویس اعتباری، پایان هر ماه شمسی می باشد و آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه ی دیرکرد، تا روز پنجم ماه بعد می باشد. مفاد این بند شامل قسط اول نشده و کاربر باید همزمان با ثبت درخواست، قسط اول را پرداخت نماید.
- به منظور بهره برداری از این نوع اعتبار، در صورتی که اعتبار کاربر بیش از مبلغ خرید وی باشد، باقیمانده آن مطلقاً قابلیت استفاده نخواهد داشت.
- برای استفاده از اعتبار اقساطی، کاربر باید پیش سفارش تایید شده فیبر نوری داشته باشد که شماره ی سیم کارت ثبت شده در آن با اطلاعات ثبت شده برای دریافت اعتبار مطابقت داشته باشد.
1.11 در صورت عدم پرداخت صورت حساب ها به شرح مندرج در بندهای پیشین در موعد مقرر، بدهی کاربر مشمول جریمه ی دیر کرد خواهد شد. نحوه ی محاسبه جریمه دیر کرد به شرح زیر می باشد:
- ج) جریمه دیر کرد اعتبار آخر ماه(ماهانه) :
- در صورت عدم بازپرداخت اقساط برای ماه اول و ماه دوم، ماهانه 3% مبلغ مجموع اقساط تسویه نشده ی خریدار به صورت روز شمار به عنوان جریمه دیرکرد لحاظ خواهد شد؛
- در صورت عدم بازپرداخت اقساط پس از گذشت دو ماه، از ماه دوم تا پایان ماه ششم، ماهانه 5% مبلغ مجموع اقساط تسویه نشده ی خریدار به صورت روز شمار به عنوان جریمه دیرکرد لحاظ خواهد شد.
- د) جریمه دیر کرد اعتبار اقساطی:
- در صورت عدم بازپرداخت اقساط برای ماه اول و ماه دوم، ماهانه 3% مبلغ مجموع اقساط تسویه نشده ی خریدار به صورت روز شمار به عنوان جریمه دیرکرد لحاظ خواهد شد؛
- در صورت عدم بازپرداخت اقساط پس از گذشت دو ماه، از ماه دوم تا پایان ماه دوازدهم، ماهانه 4% مبلغ مجموع اقساط تسویه نشده ی خریدار به صورت روز شمار به عنوان جریمه دیرکرد لحاظ خواهد شد.
1.12 در صورتی که کاربر پس از سپری شدن بازه ی تنفس 5 روزه (آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه)، بدهی سررسید شده ی خود را نپرداخته باشد، جریمه از ابتدای ماهی که بدهی آن ماه پرداخت نشده تا پایان مهلت 5 روزه ی تنفس محاسبه شده و از روز ششم ماه بعد جریمه اعمال خواهد گردید. بنابراین کاربر باید جمع مبلغ جریمه و اقساط پرداخت نشده را یکجا به ایرانسل بپردازد.
1.13 در صورتی که کاربر واجد شرایط دریافت هر دو نوع اعتبار بوده و اعتبارات مذکور به کاربر تخصیص یابند، صرفاً یکی از آنها برای کاربر قابل استفاده است و در صورت تسویه ی بدهی/اقساط اعتبار استفاده شده، مجدد هر دو نوع اعتبار برای کاربر قابل استفاده خواهند بود مشروط به آنکه اعتبار تخصیص یافته در بازه ی زمانی موردنظر همچنان قابل بهره برداری باشد.
1.14 در صورتی که اعتبارهای تخصیص یافته جهت خرید مورد نظر کاربر ناکافی باشد، کاربر می تواند مبلغ مازاد آن را از طریق روش های دیگر پرداخت مانند موجودی کیف پول دیجیتال و درگاه های بانکی تامین نماید.
1.15 در صورتی که اعتبار تخصیص یافته کل مبلغ خرید را پوشش دهد، در زمان خرید تمامی اعتبار استفاده خواهد شد و بهره گیری از بخشی از آن امکان پذیر نخواهد بود.
1.16 کاربران می توانند بازپرداخت بدهی/اقساط خود را از طریق کیف پول دیجیتال و یا درگاه های بانکی انجام دهند.
1.17 در صورتی که بازپرداخت بدهی از طریق پرداخت بانکی ناموفق باشد، مبلغ آن به کیف پول دیجیتال وی بازگردانده خواهد شد و کاربر می تواند دوباره جهت بازپرداخت بدهی اقدام نماید.
1.18 در صورتی که کاربر دارنده ی بیش از یک سیم کارت باشد، اعتبار تخصیص داده شده به او قابل انتقال به سایر خطوط وی خواهد بود، اگر:
-
-
- 7 روز از تخصیص اعتبار به اولین خطی(اولین شماره ی سیم کارتی) که با آن درخواست خود را بر «ایرانسل من» ثبت کرده است، سپری شده باشد؛
- بدهی ها و اقساط اولین خطی (اولین شماره ی سیم کارتی) که با آن درخواست خود را بر «ایرانسل من» ثبت کرده است را تسویه کرده باشد.
-
1.19 در صورت عدم استفاده ی کاربر از اعتبار تخصیص داده شده، پس از 4 ماه ،احتیاج به اعتبار سنجی مجدد وجود خواهد داشت.
1.20 سقف استفاده از خدمات سرویس اعتباری به صورت ماهانه توسط ایرانسل تعیین و در حساب سرویس اعتباری کاربران لحاظ خواهد شد. اعتبار موردنظر بر اساس معیار هایی مانند سوابق پرداخت های کاربر ، ممکن است در هر دوره ی تخصیص اعتبار افزایش و یا کاهش یابد.
1.21 در صورتی که کاربر تمامی اقساط اعتبار تخصیص یافته را تسویه کرده باشد، پس از گذشت چهار ماه از تاریخ تخصیص اعتبار باید مجدد جهت دریافت اعتبار درخواست خود را در «ایرانسل من» ثبت نماید.
1.22 کاربر جهت دریافت سرویس فیبر نوری به صورت اعتباری ملزم به تایید «سند شرایط و ضوابط مرتبط در خصوص خرید اقساطی سرویس فیبر نوری» خواهد بود که در این صورت مالکیت قطعی سرویس فیبر نوری صرفا پس از پرداخت آخرین قسط به کاربر منتقل شده در صورت امتناع کاربر از پرداخت هر یک از اقساط ایرانسل مجاز به اقداماتی مانند قطع سرویس و باز پس گیری مودم و تجهیزات وفق مفاد آن سند خواهد بود.
1.23 در صورتی که کاربر در سرویس اعتباری بدهی معوق داشته باشد، ارائه ی هر گونه خدمات نظیر ترابرد سیم کارت، تغییر مالکیت تا زمان تسویه ی بدهی کاربر، امکان پذیر نخواهند بود.
1.24 کاربر با تایید سند حاضر اعلام نمود که ایرانسل علاوه بر اعمال جریمه دیرکرد و خودداری از ارائه سرویس اعتباری به کاربر متخلف از مفاد این سند ، مجاز است کاربر را به عنوان کاربر بدحساب به نهاد اعتبارسنجی ارائه می نماید تا بر روی رتبه ی اعتباری وی منعکس گردد.
2. تعهدات «ایرانسل»:
- ایرانسل متعهد به ارائه و تامین کلیه خدمات پیش بینی شده در این سند با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیک می باشد.
3. انصراف از خرید قبل از دریافت کالا و نصب سرویس
کاربران سرویس اینترنت فیبر نوری از طریق سرویس اعتباری ایرانسل، میتوانند پس از ثبت سفارش و قبل از راهاندازی سرویس (قبل از هرگونه اقدامی برای کابلکشی سرویس)، نسبت به لغو سفارش و درخواست بازپرداخت وجه اقدام کنند. در صورتی که کاربران علاوه بر استفاده از اعتبار اعطا شده، از روش های دیگر پرداخت نظیر استفاده از کیف پول دیجیتال و یا درگاه بانکی نیز بهره برداری کرده باشند، وجه پرداختی کاربران به کیف پول دیجیتال آنها بازگرانده خواهد شد.
4. حق اعمال تغییرات
ایرانسل حق دارد بنا به ضرورت و یا صلاحدید، تغییراتی در مفاد شرایط و ضوابط خود با کاربران ایجاد کند. این تغییرات میتواند در هر زمان و بدون اطلاع رسانی به کاربران صورت گیرد. بنابراین کاربران میبایست هر چند وقت یکبار شرایط و قوانین مندرج در این توافقنامه را مجددا مطالعه نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند. چنانچه در قوانین مندرج، تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میگردد. از آنجایی که این تغییرات میتواند تغییرات جزیی در برخی از ضوابط تا تغییر کل محتوای شرایط و ضوابط را در برگیرد، به کاربران توصیه میشود در فواصل زمانی مناسب، بخش قوانین این وب سایت را مرور نمایند تا در جریان تغییرات احتمالی قرار گیرند. بدیهی است کاربران به رعایت قوانین این شرایط و ضوابط و تمامی تغییرات در مفاد آن متعهد میباشند و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف کاربر، از جمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجامشده، پذیرفته نخواهد بود.
5. ضمانت اجرای عدم رعایت ضوابط و شرایط
در صورت عدم رعایت ضوابط و شرایط مندرج شده در این صفحه، ایرانسل می تواند جهت مسدود کردن حساب کاربری برای مدت زمان مشخص و یا به صورت دائمی اقدام نموده و در صورت ورود هر گونه خسارت مادی و یا معنوی، جهت مطالبه خسارات خود از متخلف اقدام نماید.
6. پشتیبانی
در صورت بروز هرگونه مشکل در فعالسازی حساب کاربری و یا مشکل در استفاده از خدمات موردنظر و مشکلات فنی، تیم پشتیبانی پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران در استفاده از خدمات ارائه شده در سامانه می باشد. به این منظور کاربران جهت تعامل با تیم پشتیبانی باید از طریق تماس با شماره ی تماس ۷۰۰ (برای خطوط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۷۷۰۰۰۰ (برای سایر خطوط) اقدام نمایند.
به عنوان کاربر موضوع این سند با مطالعه دقیق مطالب فوق و آگاهی از مفاد سند شرایط و ضوابط حاضر بدین وسیله موافقت خود را با همه مطالب فوق اعلام نموده و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایم.
متقاضی خرید اقساطی سرویس فیبر نوری موظف به پذیرش و رعایت ضوابط و شرایط زیر است:
- مبلغ (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) …………… ريال را در تعداد 12 قسط به شرح زیر به حساب ایرانسل بپردازد؛
1. مبلغ ……………….. ریال بابت قسط اول در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط دوم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط سوم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط چهارم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط پنجم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط ششم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط هفتم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط هشتم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط نهم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط دهم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط یازدهم در تاریخ…..
- مبلغ ……………….. ریال بابت قسط دوازدهم در تاریخ…..
- قسط اول همزمان با ثبت درخواست خرید(سفارش نهایی)، در سامانه باید پرداخت گردد.
- سررسید بازپرداخت سایر اقساط ، پایان هر ماه شمسی می باشد و آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه ی دیرکرد، تا روز پنجم ماه بعد می باشد که نهایتاً طی این مهلت هر قسط باید تسویه گردد و تسویه پس از این مهلت مشمول جریمه به شرح ماده 8 این سند خواهد بود.
- خریدار می تواند نسبت به تسویه دیون خود به صورت یکجا و قبل از سر رسید مواعد اقساط اقدام کند.
- خریدار اذعان می کند که مالکیت موضوع سرویس فیبر نوری صرفاً پس از پرداخت تمام مبلغ قابل پرداخت، اعم از آنکه یکجا پرداخت شده و یا به صورت اقساطی تسویه شده باشد، به خریدار منتقل خواهد شد.
- از آنجا که تا زمان تسویه کامل اقساط، مودم و تجهیزات موضوع این سند، به امانت در اختیار خریدار است وی تا زمان تسویه تمامی اقساط، متعهد به نگهداری آنها بوده و مسئولیت رخداد هر گونه پیامد و پیگیری آن و یا جبران کلیه خسارات احتمالی وارد شده بر عهده ی خریدار خواهد بود. در صورت نقض مفاد این بند، ایرانسل مجاز است افزون بر لغو تعهدات خود نسبت به خریدار، عدم تخصیص هر گونه اعتبار به وی، عدم بازگرداندن معادل ریالی از باقیمانده ی بسته اینترنت تخصیص یافته و اقساط پرداخت شده بابت سرویس(پس از محاسبه و کسر جریمه و هزینه ی بسته ی اینترنت استفاده شده) وفق این سند با مراجعه به مراجع قانونی، خسارات وارد شده به خود را از خریدار مطالبه نماید.مفاد این بند مانع از اعمال جریمه علیه خریدار نخواهد بود.
- در صورتی که کاربر پس از سپری شدن بازه ی تنفس 5 روزه ( آخرین مهلت پرداخت صورت حساب بدون جریمه)، بدهی سررسید شده ی خود را نپرداخته باشد، جریمه از ابتدای ماهی که بدهی آن پرداخت نشده محاسبه می شود(5 روز بازه تنفس نیز مشمول جریمه خواهد بود). بنابراین کاربر باید جمع مبلغ جریمه و اقساط پرداخت نشده را یکجا به ایرانسل بپردازد. همچنین ایرانسل بسته به مورد پس از …… روز مجاز به قطع سرویس و پس از ……. روز، مجاز به باز پس گیری تجهیزات، عدم تخصیص هر گونه اعتبار به خریدار، عدم بازگرداندن معادل ریالی از باقیمانده ی بسته اینترنت تخصیص یافته و اقساط پرداخت شده بابت سرویس (پس از محاسبه و کسر جریمه و هزینه ی بسته ی اینترنت استفاده شده) وفق مفاد این سند خواهد بود.
- نحوه ی محاسبه ی جریمه دیرکرد برای بازپرداخت اقساط به نحو زیر می باشد:
الف) در صورت عدم بازپرداخت اقساط برای ماه اول و ماه دوم، ماهانه 3% مبلغ مجموع اقساط تسویه نشده ی خریدار به صورت روز شمار به عنوان جریمه دیرکرد لحاظ خواهد شد؛
ب) در صورت عدم بازپرداخت اقساط پس از گذشت دو ماه، از ماه دوم تا پایان ماه دوازدهم، ماهانه 4% مبلغ مجموع اقساط تسویه نشده ی خریدار به صورت روز شمار به عنوان جریمه دیرکرد لحاظ خواهد شد.
- ایرانسل متعهد به تحویل کامل و سالم تجهیزات و مودم همراه با گارانتی معتبر و یک ساله نصب و راه اندازی آن و همچنین تخصیص بسته ی اینترنتی موضوع سند به خریدار بوده و احراز هویت از خریدار به منزله ی رسید دریافت تجهیزات موضوع این سند نیز می باشد.
- راه اندازی مودم و بسته ی اینترنتی باید توسط نماینده ی معرفی شده ی ایرانسل انجام گیرد در غیر اینصورت مسئولیت نواقص فنی احتمالی یا عدم کارکرد تجهیزات موضوع سند بر عهده ی ایرانسل نمی باشد.
- ایرانسل متعهد به ارائه ی خدمات پشتیبانی برای اجرای موضوع این سند از طریق شماره ی تماس ۷۸۹ (برای خطوط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۸۹۰۰۰۰ (برای سایر خطوط) به خریدار است.
- خریدار با پذیرش این سند اعلام می نماید که از موضوع سرویس فیبر نوری شامل مودم با مدل….. و همچنین بسته ی اولیه و هزینه نصب که جزییات آن در وبسایت ایرانسل به نشانی……. اطلاع کافی دارد.
به عنوان کاربر، با مطالعه ی دقیق مطالب فوق و آگاهی از مفاد سند شرایط و ضوابط حاضر بدین وسیله موافقت خود را با همه مطالب فوق اعلام نموده و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایم.
- سرویس پرداخت اعتباری جیبجت چیست؟
سرویس «پرداخت اعتباری جیبجت» به شما این امکان را میدهد تا محصولات و خدمات ایرانسل را خریداری کرده و هزینه آنها را در پایان ماه و یا به صورت اقساطی پرداخت کنید. این سرویس شامل بهره نمیشود و نیاز به ضامن ندارد.
- چگونه میتوانم از سرویس پرداخت اعتباری جیبجت استفاده کنم؟
با توجه به اینکه این سرویس در فاز آزمایشی است، تنها به تعداد محدودی از کاربران امکان درخواست اعتبار داده میشود. اگر شما مجاز به دریافت اعتبار باشید، میتوانید از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسلمن به بخش جیبجت وارد شوید و به تب سرویس اعتباری اسکرول کنید. پس از انتخاب گزینه درخواست اعتبار و وارد کردن کد یکبارمصرف دریافتی، فرایند اعتبارسنجی انجام میشود. در صورتی که پس از اعتبار سنجی، واجد شرایط تشخیص داده شوید، اعتبار مشخصی به شما تخصیص داده میشود و سرویس فعال خواهد شد.
- آیا برای استفاده از سرویس پرداخت اعتباری باید اعتبارسنجی شوم؟
بله، این فرآیند اعتبارسنجی ممکن است شامل بررسی نمره اعتباری و اطلاعات مالی شما باشد.
- آیا سرویس پرداخت اعتباری شامل سود و یا کارمزد میشود؟
خیر، این سرویس شامل سود و یا کارمزد نمیشود.
- اگر نتوانم قسطهای خود را به موقع پرداخت کنم چه اتفاقی میافتد؟
در صورت عدم پرداخت بهموقع اقساط، ممکن است جریمه دیرکرد به شما تعلق گیرد و نمره اعتباری شما تحت تأثیر قرار بگیرد. همچنین ممکن است شامل محدودیتهای سلسله مراتبی شوید.
- چه محصولاتی را میتوانم با سرویس پرداخت اعتباری خریداری کنم؟
در حال حاضر این سرویس برای خرید محصولات و خدمات ایرانسل قابل استفاده است و به زودی خدمات و محصولات غیرایرانسلی را نیز شامل خواهد شد.
- آیا میتوانم کل مبلغ را زودتر از موعد پرداخت کنم؟
بله، شما میتوانید کل مبلغ بدهی خود را قبل از موعد تسویه، پرداخت کنید.
- آیا سرویس پرداخت اعتباری تأثیری بر نمره اعتباری من دارد؟
بله، پرداخت بهموقع اقساط سرویس پرداخت اعتباری میتواند به نمره اعتباری شما کمک کند و تأخیر در پرداخت یا عدم پرداخت ممکن است نمره اعتباری شما را کاهش دهد.
- آیا برای استفاده از سرویس پرداخت اعتباری اقساطی باید پیشپرداخت بپردازم؟
بله، این مبلغ یک قسط از کل هزینه خرید را شامل میشود و باقیمانده اقساط به صورت ماهانه پرداخت میشوند.