شرایط و ضوابط استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

از کاربران سوپر اپلیکیشن ایرانسل من درخواست می‌شود برای آگاهی کامل از شرایط استفاده ایرانسل من، مجموعه شرایط و ضوابط آن را به شرح زیر به‌دقت مطالعه کنند.

شرایط عمومی استفاده از خدمات

  1. شما می‌توانید به خدمات ایرانسل من و درگاه برنامه‌های کاربردی متنوع از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من دسترسی داشته باشید.
  2. استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، به این معنی است که شما با شرایط این سند موافقت کرده‌اید.
  3. مجوز استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من طبق شرایط سند حاضر، تنها برای استفاده یک کاربر حقیقی و از حساب کاربری به نام شماست. شما متعهد هستید از در اختیار دیگران قراردادن شماره حساب و رمز عبور خود جداً خودداری کنید. در صورت استفاده نادرست و خلاف قوانین از حساب کاربری، مسئولیت و عواقب احتمالی با شما خواهد بود.
  4. برای استفاده از ایرانسل من، باید از دستگاهی استفاده شود که با ساختار نرم‌افزاری این سوپر اپلیکیشن سازگار بوده و به اینترنت فعال دسترسی داشته باشد.
  5. مطلع باشید نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من رایگان است و شما برای نصب آن روی دستگاه خود، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
  6. برای خرید و استفاده از خدمات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، ثبت شماره ایرانسلی (سیم‌کارت یا مودم) توسط شما ضروری است و رمز یکبار مصرف آن به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.
  7. برای ایجاد حساب کاربری لازم است اهلیت قانونی داشته و بالای ۱۸ سال باشید. اگر سن شما پایین ۱۸ سال است، لطفا از والدین یا قیم قانونی خود بخواهید حساب کاربری ایجاد کنند و بر فعالیت شما نظارت داشته باشند.
  8. سوپر اپلیکیشن ایرانسل من پیش از درج برنامه‌های کاربردی، بازی‌ها و به شکل کلی محتواهای دیجیتال بر بستر خود، صحت و امنیت آنها را بررسی و سپس اقدام به انتشار آنها می‌کند؛ با این حال هرگونه آسیب احتمالی به تلفن همراه، تبلت و یا هر دستگاه دیگر و همچنین از بین رفتن اطلاعات بر عهده شما است.
  9. سوپر اپلیکیشن ایرانسل من می‌تواند بنا به صلاحدید هر کدام از برنامه‌های کاربردی را از بستر خود حذف نماید.
  10. اگر محصول یا خدمت غیر رایگانی ازسوپر اپلیکیشن ایرانسل من خریداری کنید که پس از خرید شما به هر علتی از ایرانسل من حذف شود یا عملکرد درستی نداشته باشد و این مورد توسط تیم ایرانسل تأیید شود، خدمت خریداری‌شده تا زمان اتمام حجم یا سررسید انقضای آن برای شما فعال باقی خواهد ماند.
  11. منظور از خدمات و یا محصولات غیر رایگان ایرانسلی بر بستر سوپر اپلیکیشن ایرانسل من عبارتست از: بسته‌های اینترنت، مکالمه، پیامک، رومینگ و بسته‌های چندکاربره که بازه زمانی معینی برای استفاده داشته و شما با ورود به حساب کاربری ایرانسل من امکان خرید و فعالسازی آنها را از طریق کارت بانکی از درگاه پرداخت آنلاین، استفاده از اعتبار حساب یا اعتبار کیف پول دیجیتال برای شماره تلفن حساب خود یا هدیه به سایر مشترکان ایرانسلی داشته باشید.
  12. قیمت هر یک از بسته‌ها بدون احتساب مالیات درج شده و پس از عملیات فعالسازی بسته انتخابی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکان درخواست عودت وجه برای شما وجود ندارد.
  13. اعتبار حساب شما در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من فقط برای استفاده از خدمات اپراتور ایرانسل است و به هیچ وجه قابل انتقال به اپراتور دیگر و یا قابل تبدیل به وجه نقد نیست.
  14. سوپر اپلیکیشن ایرانسل من بابت خسارات احتمالی وارده به کاربر یا مشکلات خارج از حدود اختیارات خود از قبیل قطع خطوط ارتباطی، شبکه اینترنتی، وب‌سرویس‌ها هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  15. در صورت انتقال سیم‌کارت ایرانسل، حساب کاربری شما و تاریخچه تراکنش‌هایتان به‌صورت خودکار حذف می‌شود و باقی‌مانده اعتبار حساب شما به مالک بعدی منتقل خواهد شد. با تغییر مالکیت سیم‌کارت، امکان ایجاد حساب کاربری برای مالک جدید سیم‌کارت وجود دارد.
  16. شما باید پیش از واگذاری دستگاه گوشی تلفن همراه خود، برنامه کاربردی ایرانسل من را از روی گوشی حذف کنید. با این کار کلیه اطلاعات حساب‌های ثبت‌شده بر روی گوشی شما از بین می‌روند. در صورت فعالسازی ایرانسل من روی سایر دستگاه‌ها و وارد نمودن شماره سیم‌کارت و کد مربوطه، داده‌هایی از قبیل بسته‌های فعال، وضعیت سیم‌کارت و اطلاعات پرونده و تاریخچه خرید از دستگاه قبلی فراخوانی خواهند شد.
  17. محدوده ارائه محصولات و خدمات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من در حال حاضر کشور جمهوری اسلامی ایران است و استفاده از آن در سایر کشورها صرفا از طریق رومینگ ایرانسل ممکن می‌باشد.
  18. شما متعهد به استفاده از خدمات ایرانسل من مطابق با ضوابط حاضر و قوانین و مقررات جاری کشور می‌باشید.

حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی مشترک

  1. رعایت حریم شخصی کاربران برای ایرانسل اهمیت بالایی دارد و ایرانسل خود را متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی شما می‌داند. به همین منظور پروتکل‌های مختلفی برای حفاظت از داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. با هدف ارائه خدمات مناسب به کاربران، افزایش امنیت و صحت عملکرد برنامه، تهیه گزارش‌های آماری و رسیدگی به شکایت‌های احتمالی، شماره تماس، مشخصات هویتی، تراکنش‌های مالی و تاریخچه خدمات بسته‌های اینترنت و مکالمه خریداری‌شده و قبوض پرداختی و … ذخیره و مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. به منظور استفاده کامل از امکانات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و برنامه‌های کاربردی موجود در آن، ممکن است که از شما درخواست شود در تنظیمات تلفن همراه خود به ایرانسل من اجازه دسترسی به موقعیت مکانی، دوربین و لیست مخاطبان را اعطا کنید. در غیر این صورت، مشخص نمودن مکان قرارگیری شما در برنامه‌های کاربردی مرتبط با حمل و نقل ، اسکنQR کدها و اعطای شارژ به فهرست مخاطبان بر بستر سوپر اپلیکیشن ایرانسل من برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود.
  4. اطلاعات شخصی شما (مانند شماره تلفن، نام و نام خانوادگی، ایمیل، نام کاربری و …) جز به درخواست رسمی مراجع ذی صلاح قانونی به هیچ وجه در اختیار سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار نخواهد گرفت.
  5. مسئولیت خریدها، دانلودها، جستجوها و به طور کلی تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری شما صورت می‌گیرد بر عهده شما بوده و سوپر اپلیکیشن ایرانسل من هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد. بنابراین لازم است در حفظ حساب کاربری خود، تمامی موارد امنیتی را رعایت کنید.
  6. تمامی فعالیت‌های سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و عرضه خدمات و محصولات آن بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  7. شرایط عمومی استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ممکن است به دلایل مختلف تغییر نماید که آخرین نسخه آن اطلاع رسانی شده و شما می‌بایست همواره آخرین نسخه را مطالعه نمایید.

نحوه حفاظت از اطلاعات

  1. امنیت اطلاعات شخصی کاربران اهمیت داشته و همواره اقدامات فیزیکی، مدیریتی و فنی مناسبی برای محافظت از اطلاعات شما در برابر دسترسی غیرمجاز، افشاء استفاده نامناسب، تغییر، آسیب‌ رساندن یا از دست رفتن آنها صورت می‌گیرد.
  2. در هر بار ورود شما به حساب کاربری در ایرانسل من، از رمز عبور یکبار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن همراه برای شما ممکن بوده و شما می‌بایست از ارائه رمز یکبار مصرف خود به اشخاص ثالث خودداری کنید.
  3. اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت و فعالسازی بسته در ایرانسل من وارد می‌کنید، در درگاه بانکی آنلاین بر بستر ایرانسل من وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در پایگاه داده‌های ایرانسل ذخیره نخواهند شد و صرفاً از طریق درگاه بانکی مورد استفاده مجدد خواهند بود. این اطلاعات فقط در زمان انجام تراکنش، به صورت رمزنگاری‌شده از کانال­های امن زیرساخت­های بانکی توسط ایرانسل به بانک مسئول درگاه پرداخت اینترنتی ارسال می­شود. با توجه به الزامات بانک مرکزی در کلیه فرآیندهای پرداخت اینترنتی، شماره موبایل کاربر در اختیار بانک انجام دهنده انتقال وجه قرار می‌گیرد.
  4. در راستای افزایش امنیت مبادلات مالی بر بستر سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، ایرانسل کلیه موضوعات مشکوک و اطلاعات مربوط به اشخاص مظنون به سوء استفاده را به مقامات قانونی اعلام می کند تا وفق ضوابط و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

تعهدات امنیتی مشترک

  1. هرگونه کپی‌برداری از سوپر اپلیکیشن، سعی در نفوذ به داده‌های مندرج درآن، هک یا تلاش برای هک داده‌های سامانه، طبق قوانین از جمله قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران موجب پیگرد قانونی خواهد شد.
  2. شما موظف به حفظ رمز عبور و اطلاعات کارت­های بانکی خود بر بستر ایرانسل من بوده و باید از دسترسی و سوء استفاده اشخاص دیگر به اطلاعات مهم خود جلوگیری به عمل آورید. سوپراپلیکیشن ایرانسل من در خصوص اطلاعات داده‌های مرتبط با امور بانکی کاربران هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. در صورت تخطی از این بند و دسترسی سایر افراد غیر از شما به رمز یکبار مصرف کاربر اعم از آنکه تبعاتی برای شما داشته یا نداشته باشد، مسئولیت کاملا بر عهده شما می‌باشد.
  3. شما متعهد می‌شوید در صورت مشاهده هرگونه عملیات غیر مجاز، بهره‌برداری شخص ثالث از حساب کاربری شما یا هر موردی که بدون تایید بر روی حساب کاربری خود در سوپراپلیکیشن ایرانسل من یا کیف پول دیجیتال شما لحاظ یا فعالسازی شده است، از طریق تماس با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) مراتب را در اولین فرصت ممکن به پشتیبانی سامانه اطلاع دهید.
  4. در صورت عدم رعایت مقررات و شرایط این سند یا انجام اعمال مرتبط با پولشویی یا ایجاد اختلال در حوزه پولی و بانکی جمهوری اسلامی ایران، ارائه خدمات به شما متوقف شده و مراتب به مراجع قانونی صلاحیتدار اعلام خواهد شد.

حقوق مالکیت فکری

  1. کلیه خدمات و محصولات مرتبط با ساختار و محتوای موجود در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من از جمله نام دامنه، علامت تجاری و سایر مصادیق اموال فکری و تحت حمایت کامل قوانین داخلی و بین‌المللی ناظر بر مالکیت فکری این سوپر اپلیکشن متعلق به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است. هرگونه استفاده غیر مجاز و بدون مجوز کتبی از این شرکت، قابل پیگرد قانونی است.
  2. سوپر اپلیکیشن ایرانسل من در قبال استفاده کاربر از برنامه کاربردی همنام یا وبسایت‌هایی با نشانی‌های اینترنتی مشابه که قصد سوء استفاده از برند (نام و علامت تجاری) آن را دارند، مسئولیتی بر عهده ندارد.

ضمانت اجرای عدم رعایت ضوابط و شرایط

 در صورت عدم رعایت ضوابط و شرایط مندرج در این سند، ایرانسل می‌تواند جهت مسدود کردن حساب کاربری شما برای مدت زمان مشخص یا به صورت دائمی اقدام نموده و در صورت ورود هرگونه خسارت مادی یا معنوی، جهت مطالبه خسارات خود از متخلف اقدام نماید.

پشتیبانی

در صورت بروز هرگونه مشکل در فعالسازی حساب کاربری یا مشکل در استفاده از خدمات سامانه موردنظر و مشکلات فنی، تیم پشتیبانی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در استفاده از خدمات ارائه‌شده می‌باشد. به منظور ارتباط با تیم پشتیبانی باید از طریق تماس با شماره ۷۰۰ یا با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) برای مشترکین داخل کشور و برای مشترکین رومینگ ایرانسل در خارج از ایران از طریق تماس با شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰۰ یا از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانیIrancell.ir  اقدام نمایید.