روش مسدود/غیرمسدود کردن سیمکارت ایرانسل
مسدودکردن سیمکارت در مواقعی به درد میخورد که:
- سیمکارتتان را گم کردهاید
- سیمکارتتان به سرقت رفته است
- قصد ندارید تا مدتی از خدمات سیمکارت استفاده کنید
در این صورت برای جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی از خدمات سیمکارت و حساب ایرانسلیتان و همینطور هزینههای ناشی از آن، لازم است در اولین فرصت حساب کاربری و سیمکارت را مسدود کنید.
اگر تلفن همراهی که سیمکارت ایرانسلیتان در آن بوده هنوز در دسترس شماست، مسدود کردن سیمکارت هیچ زحمتی ندارد و بهراحتی از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من انجام میشود:
صفحه اصلی ایرانسل من > سایر > خدمات سیمکارت > مسدودیت/رفع مسدودیت
ولی در صورتی که تلفن همراهتان هم در دسترس شما نیست، برای مسدودکردن سیمکارت این گزینهها را پیش رو دارید:
- تماس با ۷۰۰ (مرکز ارتباط با مشتریان)
- مراجعه حضوری به مراکز ارتباط با ایرانسل
- مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات ایرانسل
اگر سیمکارتتان را با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مسدود کرده باشید، برای رفع مسدودیت آن میتوانید با طی کردن مراحل بالا سیمکارت را دوباره فعال کنید. در غیر اینصورت، میبایست با ۷۰۰ تماس بگیرید یا به مراکز ارتباط یا فروش و خدمات ایرانسل مراجعه کنید.