روشهای دریافت صورتحساب سیمکارت دائمی ایرانسل
- مراجعه به اپلیکیشن ایرانسلمن (مشاهده صورتحساب > دریافت صورتحساب/ریزکارکرد > انتخاب دوره > دریافت صورتحساب)
- مراجعه به نسخه وب ایرانسلمن
- پست
الکترونیکی: در
این روش قبض تلفن شما به صورت خودکار به پست الکترونیکیتان ارسال میشود.
- با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسلمن میتوانید دریافت قبض از طریق پست الکترونیکی را فعال کنید یا نشانی پست الکترونیکی خود را تغییر دهید.
- پست
(صورتحساب کاغذی):
در صورتی صورتحساب کاغذی دریافت میکنید که مبلغ صورتحساب شما از ۲۰,۰۰۰ تومان بیشتر باشد.
- در صورت تمایل به حذف صورتحساب کاغذی، میتوانید عدد ۱ را به ۲۴۶۵ بفرستید و از ۱ گیگابایت اینترنت همراه هدیه (با اعتبار یک هفته) بهرهمند شوید. از اینکه با این کار به حفظ محیط زیست کمک میکنید از شما سپاسگزاریم.
روش دریافت ریز مکالمات سیم کارت دائمی ایرانسل
برای دریافت ریزمکالمات تلفن همراه خود به اپلیکیشن ایرانسلمن مراجعه و این مراحل را طی کنید: مشاهده صورتحساب> دریافت صورتحساب/ریزکارکرد> انتخاب دوره> دریافت ریزمکالمات.
روشهای پرداخت صورتحساب سیمکارت دائمی ایرانسل
شما مشترکان دائمی با استفاده از روشهای متنوع پرداخت میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنید و همواره از خدمات و محصولات ایرانسل لذت ببرید.
- مراجعه به اپلیکیشن ایرانسلمن
- مراجعه به نسخه وب ایرانسلمن
- مراجعه به صفحه پرداخت آنلاین
با استفاده از اینترنت و کارتهای عضو شبکه شتاب، صورتحساب خط دائمی خود را پرداخت کنید. در این روش، هیچ مبلغی با عنوان کارمزد از حساب شما کسر نخواهد شد.
- شماره گیری کد #۷*
با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن و شمارهگیری #۱*۷* میتوانید قبض سیمکارت دائمی خود را پرداخت کنید. با شمارهگیری #۳*۷* نیز میتوانید قبضهای آب، برق و… را بپردازید.
- شارژ
خودکار از طریق حساب بانکی
- اگر در هر یک از بانکهای سامان، ملت و یا ملی حساب داشته باشید،
میتوانید این قابلیت را فعال کنید.
- بانک سامان: مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک سامان
- بانک ملت: مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت یا همراه بانک ملت
- بانک ملی: مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملی (سامانه بام)
- درگاه بانکهای تجارت، پاسارگاد، ملت، مسکن، پست بانک، انصار، حکمت، ایرانزمین، دی، سرمایه، اقتصاد نوین یا سپه
- اگر در هر یک از بانکهای سامان، ملت و یا ملی حساب داشته باشید،
میتوانید این قابلیت را فعال کنید.
- مراجعه
حضوری به بانک
- بانک ملت: واریز به شماره حساب ۴۴۴۴۴۰/۹۶
- بانک ملی: واریز به شماره حساب ٢۰۰٢١٩٢٩۰۰۰٨
- بانک تجارت: واریز به شماره حساب ۲۱۰۴۴۷
- پرداختهای حضوری در بانکها با کمی تاخیر در سیستم صورتحساب شما ثبت میشوند.
- مدت زمانی که طول میکشد تا مبلغ پرداختی شما از طریق بانک در سیستم حساب شما ثبت شود، برای بانک ملت ۲۴ ساعت و برای بانک ملی و تجارت ۴۸ ساعت است.
روشهای اطلاع از میزان بدهی سیمکارت دائمی ایرانسل
- شمارهگیری کد #۲*۱*۵۵۵*
- مراجعه به اپلیکیشن ایرانسلمن
اگر به هر دلیلی موفق به پرداخت قبض خود در مهلت مقرر نشدید، خط تلفن همراه شما بهطور خودکار به حالت «تعلیق یکطرفه» درمیآید. در این حالت تنها قادر به دریافت تماس و پیامک خواهید بود ولی نمیتوانید با کسی تماس برقرار کنید، پیامک بزنید یا از اینترنت استفاده کنید.
اگر ۵۷ روز از تعلیق یکطرفه گذشت و همچنان موفق نشدید قبض خود را بپردازید، خط شما به حالت «تعلیق کامل» (دوطرفه) درمیآید. در این حالت علاوه بر این که قادر به برقراری تماس، ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت نخواهید بود، امکان دریافت تماس یا پیامک را هم نخواهید داشت.
اگر ۱۲ ماه پس از دریافت صورتحساب همچنان موفق به پرداخت آن نشدید، خط شما به طور کامل سلب امتیاز خواهد شد.
سقف مصرف مجاز سیمکارت دائمی ایرانسل
در سیستم صورتحساب ایرانسل، یک سقف مصرف مجاز برای هر یک از مشترکان دائمی مشخص میشود. منظور از سقف مصرف مجاز، حداکثر مبلغی است که در یک دوره صورتحساب میتوانید از خدمات سیمکارتتان (مکالمه، پیامک، اینترنت همراه و…) استفاده کنید بدون این که خط شما یکطرفه شود.
شما میتوانید به روشهای زیر از میزان سقف مصرف مجاز خود مطلع شوید:
- شمارهگیری ۷۰۰ و سپس دنبالکردن دستورالعملها
- مراجعه به اپلیکیشن ایرانسلمن یا نسخه وب آن
- شماره گیری کد #۵*۱*۵۵۵*
روشهای تغییر سقف مصرف مجاز سیمکارت دائمی بر اساس مصرف:
- شمارهگیری ۷۰۰ یا ۹۰۰
- شمارهگیری کد #۲*۷*
- اپلیکیشن ایرانسلمن
- نسخه وب ایرانسلمن