سرویس خط‌به‌خط ایرانسل

شما مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانید با استفاده از این سرویس، خط اعتباری دوستان‌تان را شارژ کنید یا بخشی از مبلغ صورتحساب خط دائمی‌شان را بپردازید.

  • نحوه استفاده از سرویس خط به خط

    برای ارسال اعتبار می‌توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید:

    • اپلیکیشن ایرانسل من:

      اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنید. در انتهای صفحه اصلی این برنامه و از طریق گزینه «شارژ برای دیگران»، وارد سرویس خط‌به‌خط شوید. سپس شماره تلفن همراه مقصد و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

    • کد دستوری:

      اگر اولین بار است که قصد انتقال اعتبار دارید، باید ابتدا با شماره‌گیری #۱*۱۴۲* یا #۱*۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسل‌تان یک رمز انتقال اعتبار ۴ رقمی برای خود تعیین کنید. از این پس می‌توانید با شماره‌گیری یکی از این کدها و واردکردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ موردنظر و رمز ۴ رقمی تعیین‌شده، اعتبار خود را ارسال کنید.

    • پیامک:

      در یک پیامک به ترتیب «شماره تلفن دریافت‌کننده اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حرفی و در حالی که با علامت : از هم جدا شده‌اند، به سرشماره ۱۱۱۲ ارسال کنید.

      از چپ به راست:

      شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار:مبلغ اعتبار موردنظر به ریال:شماره تلفن دریافت کننده اعتبار

    • نکات مهم
      • توجه داشته باشید که در هر بار انتقال شارژ، مبلغ ۵۰ تومان کارمزد از اعتبار موجود در حساب شما (فرستنده) کسر می‌شود.
      • مشترکان دائمی در هر ماه از دوره قبض خود می‌توانند تا مبلغ ۵٬۰۰۰ تومان اعتبار انتقال دهند.
      • در صورتی که مشترکان دائمی صورتحساب خود را تا موعد مقرر پرداخت نکرده باشند، سرویس خط‌به‌خط برای آنها غیرفعال خواهد بود.
      • با شماره‌گیری کد #۲*۱۴۲* و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه می‌توانید رمز خود را تغییر دهید.
      • در صورتی که ۲۰ بار دستور خط‌به‌خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می‌شود. برای فعال‌سازی مجدد آن می‌توانید با شماره‌گیری ۷۰۰ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید.
      • با سرویس خط‌به‌خط نمی‌توانید شارژ شگفت‌انگیز را انتقال دهید.
      • اگر از شماره شما در زمینه ارسال شارژ یا پرداخت صورتحساب سیم‌کارت دیگران سوء استفاده شده یا می‌خواهید به فهرست تمام شماره‌هایی که برای شما شارژ ارسال کرده‌اند یا صورتحساب شما را پرداخته‌اند یا شما برای آنها شارژ ارسال کرده‌اید یا صورتحسابشان را پرداخته‌اید دسترسی داشته باشید، لازم است از طریق مراجع قضایی اقدام کنید و پس از دریافت نامه، از طریق یکی از واحدهای حقوقی پیگیری‌های لازم را انجام دهید.
  • روش درخواست شارژ در ایرانسل

    شما می‌توانید در مواقع ضروری به یکی از روش‌های زیر از دوستان خود درخواست اعتبار کنید:

    اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنید. در انتهای صفحه اصلی این برنامه و از طریق گزینه «شارژ برای دیگران»، وارد سرویس خط‌به‌خط شوید. گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس درخواست شارژ را برای شماره موردنظر خود بفرستید.

    • کد دستوری:

    برای درخواست اعتبار می‌توانید هر یک از کدهای #۳*۱۴۲* یا #۳*۳*۱*۵۵۵* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید. سپس با وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر، از شماره وارد شده درخواست اعتبار کنید. با ثبت درخواست شارژ، مخاطب شما پیامکی از شماره ۱۱۱۵ شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت می‌کند و برای قبول ارسال اعتبار کافیست کد تأیید را به ۱۱۱۵ بفرستد.