تعهد ایرانسل در بخش خدمات مشترکان، فراهمکردن بهترین پشتیبانی برای شماست. ما ۲۴ ساعته آمادهایم برای تمام مشکلات شما راهحل مناسبی ارائه دهیم؛ کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. برای ثبت و پیگیری درخواستها ، نظرها یا شکایتهای خود میتوانید به یکی از روشهای زیر با ایرانسل در ارتباط باشید.
نحوه شکایت
شما مشترکان ایرانسلی میتوانید در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی نمایندگان ما، مراحل زیر را طی کنید.
-
۱. اعلام شکایت
از طریق یکی از روشهای اشاره شده در صفحه تماس با ما شکایت خود را با در میان بگذارید.
-
۲. دریافت شکایت
همه شکایتها ثبت میشوند و جهت پیگیری به هر یک از آنها یک کد رهگیری تعلق میگیرد.
-
۳. بررسی اولیه شکایت
کلیه سوابق و مدارک در این مرحله بررسی شده و در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه توضیحات، با شما تماس گرفته میشود.
-
۴. حل و فصل شکایت
پس از تایید اولیه، شکایت به واحد مربوط ارجاع میشود و فرآیند پیگیری توسط کارشناسان به جریان خواهد افتاد؛ سپس اقدامات لازم در مورد بررسی درخواست اجرا میشود.
-
۵. اطلاعرسانی و نظرسنجی
نتیجه نهایی اقدامهای انجامشده توسط کارشناسان از طریق درگاههای ارتباطی موجود به اطلاع شما میرسد. همچنین میتوانید میزان رضایت خود از فرآیند رسیدگی به شکایات را از طریق پیامک ارسالی اعلام کنید.
-
۶. پیگیری شکایت
تمام درخواستها از طریق کد رهگیری که در اختیار شما قرار گرفته قابلپیگیری هستند.
-
نکات
- شکایتها باید مستند و به همراه دلایل معتبر باشند.
- لازم است هنگام ثبت اطلاعات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا اطلاعرسانی درباره مراحل مختلف رسیدگی به درخواست شما ممکن شود.
- صرفاً مالک اصلی و یا وکیل قانونی وی مجاز به ثبت درخواست هستند.
پشتیبانی آنلاین
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن @irancellsupport در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری @irancellcrmbot در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (@irancell) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و ... پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (@irancell_help) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت
مکاتبه الکترونیک
ارسال ایمیل به این نشانی: cs@mtnirancell.ir