۷ آبان ۱۳۹۴ . ۰۹:۵۵

راه‌اندازی مراکز شبانه‌روزی خدمات مشترکان برای زائران اربعین

راه‌اندازی مراکز شبانه‌روزی خدمات مشترکان برای زائران اربعین

مراکز ۲۴ ساعته خدمات مشترکان ایرانسل با هدف بهبود خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در سه نقطه‌ مرزی با کشور عراق راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مراکز خدمات در پایانه‌های مرزی مهران، چزابه و شلمچه راه‌اندازی شده و با حضور مداوم کارشناسان ایرانسل به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

در این مراکز، خدماتی مانند فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، فروش انواع کارت شارژ، خدمات رومینگ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی و تنظیمات مربوط به اینترنت همراه به زائران عتبات عالیات ارائه می‌شود.


بر اساس این گزارش، علاوه بر مراکز خدمات مشترکان ایرانسل در مرزهای اعلام شده، نرم افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه، در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است. مشترکان ایرانسل می‌توانند این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید،iOS  و جاوا از وب‌سایت ایرانسل و یا فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین شارژ مجدد سیم‌کارت با استفاده از کدهای دستوری و یا پورتال اینترنتی ایرانسل نیز امکان‌پذیر است.


پیش از این ایرانسل خبر از راه‌اندازی مرکز اختصاصی ارتباط‌ با مشتریان برای ‌زائران اربعین نیز داده بود. زائران ایرانسلی برای ارتباط با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی اربعین حسینی می‌توانند در مدت اقامت خود در کشور عراق، با شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند و یا با نشانی ایمیل arbaein@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.


ایرانسل امسال برای نخستین بار در گردهمایی عظیم اربعین حسینی، در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیامک می‌پردازد و زائران ایرانسلی امسال نیز می‌توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها