تماس با ما.

تماس با ما

تعهد ما در بخش خدمات مشترکان، فراهم آوردن بهترین پشتیبانی برای شماست. هر مشکلی که داشته باشید ما آماده ارائه راه‌حل برای آن هستیم؛ کافیست با همکاران متخصص ما ارتباط برقرار کنید. ۲۴ ساعته در کنارتان هستیم!.

ارسال پیام

سوالات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و... خود را از طریق تکمیل فرم زیر، با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آنها را بررسی و نتیجه را به شما اعلام کنیم.

چت آنلاین

سریع‌ترین روش ارتباطی با ما را تجربه کنید و سوالات خود را به صورت آنلاین از همکاران ما بپرسید!
گفتگوی آنلاین

ارتباط با ما


* نام و نام خانوادگی
* شماره تماس
* پست الکترونیکی
* موضوع
عنوان
شرح
تاریخ
.

خدمات در محل

در صورت تمایل می‌توانید خدمات زیر را در نشانی مورد نظر خود دریافت کنید:

  • تعویض سیم‌کارت معمولی با سیم‌کارت 4G
  • دریافت مجدد سیم‌کارت (در صورت مفقودی، آسیب دیدگی، ...)
  • یک طرفه کردن خط و یا رفع آن

برای دریافت این خدمات می توانید با شماره 7033 (از خط ایرانسل) یا 09377033000 (از سایر خطوط) تماس بگیرید.

مرکز تماس

برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل 4 و وایمکس می‌توانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.

نشانی

دفتر مرکزی

تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علی دوست، پلاک 5، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

 

واحد حقوقی مرکزی

تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علی دوست، پلاک 3، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

بيشتر

مدیریت حساب

با دانلود اپلیکیشن ایرانسل من و یا مراجعه به سیستم کنترل حساب اینترنتی (eCare) به راحتی می توانید حساب ایرانسلی خود را مدیریت کنید.

کنترل حساب اینترنتی ecare

اپلیکیشن ایرانسل من

.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×