js

آخرین اخبار

افتتاح دومین مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در آبادان

باهدف بهبود خدمات‌رسانی به مشترکان شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان خوزستان، دومین مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهر آبادان، با حضور مدیرعامل، معاون فروش و توزیع و معاون شبکه ایرانسل افتتاح شد.

افتتاح دومین مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در آبادان

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکزعلاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات اینترنت همراه و پیام چندرسانه ای، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و خدمات مربوط به وایمکس ایرانسل به متقاضیان ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲، با مراجعه به نشانی آبادان، کوی کارگر، جنب پارک شطرنج، خدمات مورد نظر خود را از این مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در استان خوزستان دریافت کنند.


با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکان با شماره گیری کد دستوری *۸۹۸*۸# به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا داشتن تلفن همراه خاص، می‎توانند نشانی وموقعیت نزدیک‌ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آن‌ها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.


از سوی دیگر، تمام مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است.
 




علاقمندان می توانند برنامه کاربردی «ایرانسل من» را از همین وب سایت دریافت کنند. مشترکان برای استفاده از این برنامه، به رمز عبورنسخه وب ایرانسل‌من ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.


علاوه بر این؛ مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس نسخه وب ایرانسل‌من و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.


همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکان و متقاضیان می باشند.
 

عضویت در مجله هفتگی

برای عضویت فرم زیر را پر و سپس ارسال نمایید.

خوراک خبری