js

آخرین اخبار

راه‌اندازی مرکزاختصاصی ارتباط‌ بامشتریان برای‌زائران اربعین

ایرانسل برای زائران اربعین مرکز اختصاصی ارتباط با مشتریان راه‌اندازی کرد

راه‌اندازی مرکزاختصاصی ارتباط‌ بامشتریان برای‌زائران اربعین
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کارشناسان این مرکز تا پایان عزاداری‌های اربعین حسینی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مشترکان ایرانسل هستند.
 
برای ارتباط با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی می‌توانند در مدت اقامت خود در کشور عراق، با شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند و یا با نشانی ایمیل arbaein@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.
همچنین نرم افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی و خرید شارژ در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است. مشترکان ایرانسل می‌توانند این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا، از وب‌سایت ایرانسل و یا فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند.
 
بر اساس این گزارش، ایرانسل امسال برای نخستین بار در گردهمایی عظیم اربعین حسینی، در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیامک می‌پردازد. همچنین زائران ایرانسلی امسال نیز می‌توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‌مند شوند.

 

عضویت در مجله هفتگی

برای عضویت فرم زیر را پر و سپس ارسال نمایید.

خوراک خبری


.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×