js

آخرین اخبار

ایرانسل با آذری‌ها به زبان آذری صحبت می‌کند

ایرانسل از ارتقای مرکز ارتباط با مشتریان خود به یک مرکز چند زبانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه کشور با استفاده از به‌روزترین فناوری موجود در عرصه خدمات پس از فروش مبتنی بر تماس تلفنی، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مسلط به زبان‌های مختلف را فراهم آورده است. مشترکان ایرانسل در هر یک از شهرهای ایران، از این پس هنگام تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان، به صورت خودکار به کارشناسان همزبان خود مرتبط خواهند شد و به انتخاب خود می‌توانند با زبان محلی از خدمات بزرگترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور استفاده کنند.


 این راهکار به صورت هوشمند و بر مبنای استان محل استقرار مشترکان تماس گیرنده با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل طراحی و اجرا شده است.
در مرحله نخست این طرح، مشترکان آذری‌زبان ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان، پس از تماس با شماره ٧٠٠، به صورت خودکار به مرکز ارتباط با مشتریان منطقه‌ای ایرانسل در تبریز هدایت می‌شوند و کارشناسان آذری‌زبان حاضر در این مرکز، به درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.


 در مراحل بعدی، این طرح در سایر مراکز ارتباط با مشتریان ایرانسل نیز راه‌اندازی خواهد شد.


تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، با شماره‌گیری ٧٠٠ از خطوط ایرانسل، در ٢۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. همچنین نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» با قابلیت نصب بر روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS و پلتفرم جاوا هم امکان ارتباط الکترونیکی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، جهت طرح و پیگیری مشکلات و درخواست‌های مشترکان ایرانسل را فراهم ساخته است.


 

.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×