.

بازصدور یا تعویض سیم‌کارت 3G با 4G

 سیم‌کارتتان را 4G کنید و از سریع‌ترین اینترنت کشور لذت ببرید! .

روش‌های تعویض سیم‌کارت 3G با 4G

جهت رفاه حال شما ایرانسلی‌های عزیز روش‌های متنوعی را برای تبدیل سیم‌کارت به 4G ارائه کرده‌ایم. شما می‌توانید به صورت آنلاین، شماره‌گیری کدهای دستوری، مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من یا مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات ایرانسل درخواست خود را ثبت کنید.

مرحله اول
مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل shop.irancell.ir
مرحله دوم
انتخاب گزینه «تعویض سیم‌کارت 3G با 4G» از منوی « سیم‌کارت »
مرحله سوم
وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت رمز یکبار مصرف
مرحله چهارم
تکمیل فرم برای دریافت سیم‌کارت در محل مورد نظر
مرحله پنجم
دریافت کد پیگیری در صورت تعویض سیم‌کارت بدون هزینه *
.
مرحله اول
مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من
مرحله دوم
انتخاب گزینه «خدمات سیم‌کارت» از منوی اصلی
مرحله سوم
وارد کردن اطلاعات درخواستی و کلیک روی گزینه «درخواست تعویض سیم‌کارت»
مرحله چهارم
پاسخ به تماس ایرانسل جهت تایید کد پستی نشانی تحویل سیم‌کارت
مرحله پنجم
دریافت سیم‌کارت 4G جدید در نشانی مورد نظر
مرحله ششم
شماره‌گیری کد #2*2*۱۰*۵۵۵* از سیم‌‎کارت قبلی
مرحله هفتم
وارد کردن شماره کیت سیم‌کارت جدید*
مرحله هشتم
دریافت پیامک تاییدیه تعویض سیم‌کارت
مرحله نهم
قرار دادن سیم‌کارت جدید در گوشی پس از غیرفعال شدن سیم‌کارت قبلی

* شماره کیت روی سیم‌کارت ذکر شده است.

.
مرحله اول
خرید یک «بسته بازگشت» از نمایندگی یا مرکز خدمات ایرانسل
مرحله دوم
شماره‌گیری کد #۳۴* از سیم‌کارت فعلی
مرحله سوم
وارد کردن شماره کیت و PUK سیم‌کارت جدید*
مرحله چهارم
دریافت پیامک تاییدیه تعویض سیم‌کارت
مرحله پنجم
قرار دادن سیم‌کارت جدید در گوشی پس از غیرفعال شدن سیم‌کارت قبلی

یا:

 
مرحله اول
خرید یک «بسته شروع» از نمایندگی‌های ایرانسل
مرحله دوم
شماره‌گیری کد #5*10*555* از خط فعلی یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من
مرحله سوم
وارد کردن شماره کیت و PUK سیم‌کارت جدید*
مرحله چهارم
دریافت پیامک تاییدیه تعویض سیم‌کارت
مرحله پنجم
قرار دادن سیم‌کارت جدید در گوشی پس از غیرفعال شدن سیم‌کارت قبلی

* شماره کیت روی سیم‌کارت ذکر شده است.

.
مرحله اول
شماره‌گیری #۳۴*۵۵۵* از خط فعلی
مرحله دوم
پاسخ به تماس ایرانسل جهت تایید کد پستی نشانی تحویل سیم‌کارت
مرحله سوم
دریافت سیم‌کارت 4G جدید در نشانی مورد نظر
مرحله چهارم
شماره‌گیری کد #۲*۲*۱۰*۵۵۵* از سیم‌‎کارت قبلی
مرحله پنجم
وارد کردن شماره کیت سیم‌کارت جدید*
مرحله ششم
دریافت پیامک تاییدیه تعویض سیم‌کارت
مرحله هفتم
قرار دادن سیم‌کارت جدید در گوشی پس از غیرفعال شدن سیم‌کارت قبلی

* شماره کیت روی سیم‌کارت ذکر شده است.

.

اگر یک بسته شروع (سیم‌کارت اعتباری ثبت‌نام نشده) داشته باشید، می‌توانید با شماره‌گیری کد #۵*۱۰*۵۵۵* و وارد کردن شماره کیت و PUK آن، بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های ما، خط ایرانسل فعلی خود را 4G کنید و از اینترنت پرسرعت نسل ۴ و ۴/۵ لذت ببرید.

  • تعویض سیم‌کارت از طریق #۳۴*۵۵۵* یا اپلیکیشن ایرانسل من 8000 تومان هزینه دارد و با استفاده از کد #۳۴* رایگان است.

*اگر گوشی شما دارای قابلیت 4G باشد، با شماره‌گیری کد #۳۴*۵۵۵* تعویض سیم‌کارت بدون هزینه برای شما انجام می‌شود.

اگر سیم‌کارتتان مفقود شده یا آسیب دیده...

اگر سیم‌کارت اعتباری یا دائمی ایرانسل شما آسیب دیده یا مفقود شده و مایلید با حفظ همان شماره و نوع سیم‌کارت، خط خود را بازیابی کنید، می‌توانید بدون مراجعه به مراکز خدمات از سرویس بازیابی شماره استفاده کنید. کافیست سیم‌کارت دیگری داشته باشید تا بتوانید شماره خود را روی آن منتقل کنید (مثلا سیم‌کارتی که مالک آن هستید ولی به ندرت از آن استفاده می‌کنید). برای درخواست این انتقال، می‌توانید کد  #۱*۱*۱۰*۵۵۵* را از سیم‌کارت ایرانسلی که مایلید شماره به آن منتقل شود شماره‌گیری کنید. لطفا موارد زیر را پیش از انجام انتقال، آماده کنید:

  • شماره کیت و شماره PUK سیم‌کارت مفقود شده / آسیب دیده
  • سیم‌کارت جدید (در صورت استفاده از روش کد دستوری، این کد را باید با سیم‌کارت جدید شماره‌گیری کنید)
  • کد ملی مالک سیم‌کارت‌ها

  • این سرویس در مورد سیم‌کارت‌های پیام‌رسان قابل استفاده نیست.
  • از این سرویس نمی‌توان برای تغییر سیم‌کارت 3G به 4G استفاده کرد.
  • مالک سیم‌کارت اول و سیم‌کارت جدید باید یک فرد باشد.
  • بسته‌های افزایشی یا اعتبار هدیه مرتبط با سرویس یا طرحی خاص، پس از بازیابی شماره، انتقال داده نمی‌شوند.

  • در مورد سیم‌کارت‌های اعتباری، پس از انجام بازیابی شماره، اعتبار معمول و اعتبار شگفت‌انگیز موجود در سیم‌کارت اول به اعتبار سیم‌کارت جدید افزوده می‌شود.
  • برای انصراف از درخواست خود می‌توانید بلافاصله #2*1*۱۰*۵۵۵* را شماره‌گیری نموده و یا با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید.
.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×