اینترنت پرسرعت ثابت
اینترنت پرسرعت TDLTE ایرانسل
اینترنت ثابت نسل ۴ و ۴/۵ (TD-LTE) بهترین اینترنت برای استفاده در سازمانها، موسسهها، شرکتهای تجاری و منازل مسکونی است. اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده میکنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید، یا اگر در منطقه زندگی شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، اینترنت پرسرعت 4G/4.5G ثابت (با دامنه سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه)، بهترین اینترنت برای شماست.
- بیشینه سرعت تا هشتاد مگابیت بر ثانیه
- بستههای متنوع
- بدون نیاز به خط ثابت
- مناسب برای کاربران پرمصرف
- سهولت در جابجایی
- راهاندازی سریع
- پایداری در آپلود و دانلود
روش استفاده از اینترنت ثابت نسل
4 و 4/5 (TD-LTE)
برای استفاده از این فناوری، به یک سیمکارت، مودم و بسته اینترنت نسل ۴ ثابت نیاز دارید.
دریافت سیمکارت اعتباری اینترنت ثابت هزینه ندارد و تهیه آن رایگان است.
روشهای خرید بسته اینترنت ثابت نسل 4 و 4/5 (TD-LTE)
- صفحه بستههای اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE)
- اپلیکیشن ایرانسلمن
- نسخه وب ایرانسل من
- شمارهگیری
*۷# - شمارهگیری
*۵۵۵#
برای خرید سرویس اینترنت ثابت، ارائه کارت ملی ضروریست
سیمکارت TD-LTE فقط برای استفاده از اینترنت نسل ۴ ثابت است و نمیتوان از آن برای برقراری تماس، دریافت یا ارسال پیامک استفاده کرد.
بازیابی شماره سیمکارت مودم TD-LTE
برای بازیابی شماره سیمکارت مودم TD-LTE، به اپلیکیشن ایرانسلمن نیاز دارید. پس از اجرای اپلیکیشن، مراحل زیر را طی کنید:
- با استفاده از اپلیکیشن ایرانسلمن وارد بخش حساب چندکاربره شوید و پس از انتخاب بسته موردنظر، آن را خریداری کنید.
مطالب آموزشی
با فعالسازی این طرح از طریق برنامه کاربردی ایرانسلمن، در صورت به پایان رسیدن بسته اینترنتی کاربر ، مصرف آزاد اینترنت به صورت ناخواسته (عدم توجه کاربر به پایان بسته و ادامه دادن به مصرف اینترنت) اتفاق نخواهد افتاد و کاربر میتواند هزینههای خود را مدیریت کند.
خیر، پس از خرید مودم و فعالسازی سیمکارت و بسته اینترنت، کافیست سیمکارت را درون مودم قرار دهید و استفاده از اینترنت را شروع کنید.
با نصب برنامه کاربردی ایرانسلمن، همواره میتوانید از جزئیات کارکرد خود مطلع باشید.
اگر گوشی شما از باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز پشتیبانی میکند، میتوانید به طور مستقیم به اینترنت TD-LTE متصل شوید. در غیر این صورت، مانند ADSL، میتوانید از طریق ارتباط وایفای، گوشی خود را به مودم متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.
بدون خرید بسته، این هزینه معادل ۸/۹ تومان به ازای هر مگابایت است.
شما میتوانید در صفحه ورود اپلیکیشن ایرانسلمن یا در قسمت ایجاد حساب جدید، روی گزینه «شماره اینترنت ثابت را فراموش کردهام» کلیک کنید. در این مرحله با وارد کردن IMEI مودم و کد ملی، شماره TD-LTE شما نمایش داده میشود. IMEI کد اختصاصی مودم شماست که پشت آن و روی جعبه مودم درج شده است.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید نحوه بازیابی شماره سیمکارت مودم TD-LTE را مطالعه کنید.
به کمک تکنولوژی جدید وباپلیکیشن پیشرفته، محدودیتهای اعمالشده توسط شرکت اپل برای کاربران iOS به صورت دائمی از بین خواهد رفت و اپلیکیشن ایرانسلمن بدون نیاز به بهروزرسانی روی این دستگاهها اجرا خواهد شد.
راهنمای نصب :
۱) در مرورگر Safari آدرس my.irancell.ir را جستوجو کنید و پس از ورود به صفحه ایرانسلمن، در نوار پایین صفحه گزینه را انتخاب کنید.
۲) بر روی گزینه Add to Home Screen کلیک کنید.
۳) گزینه Add را انتخاب کنید.
۴) آیکون اپلیکیشن ایرانسلمن به صفحه اپلیکیشنهای گوشی شما اضافه شده است. با کلیک بر روی آن وارد برنامه شوید.
۵) برای ورود به حساب کاربری شماره TD-LTE خود را وارد کنید.
۶) کد ملی (که شماره TD-LTE شما تحت آن ثبت شده است) را وارد کنید.
۷) برای دریافت رمز عبور یکبار مصرف یک آدرس ایمیل وارد کنید.
۸) ایمیلی حاوی رمز یکبار مصرف برای شما ارسال میشود.
۹) رمز را در محل مشخصشده در اپلیکیشن وارد کنید.
۱۰) از این به بعد بدون هیچ محدودیتی حساب خود را مدیریت کنید.
سامانهای برای تایید اصالت هویت کاربران که در سال ۱۳۹۴ بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راهاندازی شده است. اپراتورهای تلفن همراه و ارائهدهندهگان اینترنت ثابت و همراه موظفند هنگام ثبتنام کاربران خود برای سرویسهای ارتباطی (انواع سیمکارت، اینترنت ثابت و همراه و …)، اطلاعات کاربری آنها را به کمک این سامانه بررسی کرده و در صورت احراز هویت کاربران، سرویس موردنظر را ارائه دهند.
در این سامانه تعداد تمام سرویسهای ارتباطی که در اپراتورهای مختلف به نام هر کاربر و با کد ملی (شناسه هویتی) او ثبت شده، قابل استعلام و مشاهده است. البته برای دریافت نتیجه استعلام، باید حداقل یک سیمکارت با کد ملی کاربر در یکی از اپراتورهای تلفن همراه ثبت شده باشد.
کاربران میتوانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ یا مراجعه به نشانی https://mobilecount.cra.ir از تعداد سیمکارتهای ثبتشده خود مطلع شوند.