نحوه شکایت از مزاحمت‌ها و کلاهبرداری‌های تلفنی و پیامکی

  • در صورتی که با یک سیم‌کارت ایرانسلی یا غیر ایرانسلی برای شما ایجاد مزاحمت شده یا به دام کلاهبرداری‌های تلفنی یا پیامکی افتاده‌اید، می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های حقوقی ایرانسل مراجعه کنید.

** روی فرم پر شده باید حتما امضا و اثر انگشت شما ثبت شده باشد.

اگر مشترک تلفن ثابت یا غیر ایرانسلی هستید:

  • در صورتی که با سیم‌کارت ایرانسل برای شما مزاحمت ایجاد شده یا به دام کلاهبرداری‌های تلفنی یا پیامکی افتاده‌اید، لازم است به یکی از دفاتر حقوقی اپراتور خود مراجعه کنید. در این صورت موضوع شکایت شما از طریق همکاری دفتر حقوقی اپراتور مربوطه و شرکت ایرانسل بررسی و پیگیری می‌شود.