ایرانسل به مناسبت روز شیراز، هدیهای ویژه برای مشترکان ساکن استان فارس در نظر گرفته است.
مشترکان دائمی و اعتباری ساکن این استان میتوانند از ۱۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط بهرهمند شوند.
توجه داشته باشید:
- هر مشترک یک بار میتواند این هدیه را فعال کند.
- فرصت فعالسازی ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت خواهد بود.
- پس از فعالسازی، هدیه به مدت ۱ روز (۲۴ ساعت)اعتبار دارد.
فعالسازی:
- کددستوری #۲*۱*۴۴۴۴*
- سوپراپلیکیشن ایرانسلمن



