ضوابط و شرایط خرید سرویس فیبر نوری ایرانسل:

متقاضی جهت استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل موظف به پذیرش و متعهد به رعایت ضوابط و شرایط زیر است:

تعهدات مشتری:

  • مشتری متعهد می‌شود پیش از اقدام به خرید، نسبت به بررسی وضعیت پوشش‌دهی شبکه ایرانسل در منطقه مد نظر خود از طریق «نقشه پوشش» موجود در وب‌سایت ایرانسل اقدام کند.
  • مسئولیت واردکردن صحیح و دقیق اطلاعات هویتی مشتری در زمان خرید کالا یا خدمات ارایه‌شده، بر عهده مشتری خواهد بود. در صورت عدم ورود اطلاعات دقیق که منجر به عدم امکان اخذ شماره ارجاع از سیستم احراز هویت مرکزی و در نتیجه عدم امکان ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس مدنظر شود، مسئولیتی متوجه ایرانسل نخواهد بود.
  • مشتری متعهد به پرداخت آنلاین مبلغ قابل‌ پرداخت اعلام‌شده در فروشگاه اینترنتی ایرانسل از طریق درگاه پرداخت الکترونیک موجود است.
  • مشتری متعهد می‌شود کلیه مدارک مورد نیاز را آماده کند و در هنگام مراجعه مأمور تحویل سفارش جهت تحویل مرسوله، آن‌ها را در اختیار وی قرار دهد، در غیر این صورت، مأمور تحویل سفارش می‌تواند از تحویل مرسوله خودداری کند.
  • مشتری متعهد می‌شود از تحویل گرفتن بسته آسیب‌دیده توسط مأمور تحویل سفارش خودداری کند و چنانچه پس از دریافت، متوجه آسیب‌دیدگی شود مسئولیتی برعهده ایرانسل نخواهد بود.
  • مشتری متعهد می‌شود در لحظه ثبت سفارش، کلیه اطلاعات و مدارک ثبت‌شده و ارسال‌شده به‌روز باشند و در صورت کشف مغایرت در هر مرحله‌ای، ایرانسل می‌تواند از تحویل کالا/فعال‌سازی خدمات خودداری کند.
  • مشتری متعهد می‌شود کد پستی ۱۰ رقمی صحیح را مطابق با نشانی خود برای ثبت‌نام ارائه کند. برای اطلاع از کد پستی صحیح، به قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز مراجعه کنید. لطفاً در ارائه کد پستی و سایر اطلاعات دقت کنید، زیرا اطلاعات در پرونده شما (در سیستم ایرانسل) ثبت می‌شود و مبنای ارائه کلیه خدمات و هدایا خواهد بود.

تعهدات ایرانسل:

  • ایرانسل متعهد به تحویل کالا یا سرویس خریداری‌شده به مشتری ظرف 30 روز کاری از زمان تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه توسط مشتری، می باشد.
  • ایرانسل متعهد به ارسال کالای خریداری‌شده توسط خریدار به آدرس اعلام‌شده و ثبت شده در زمان ثبت درخواست توسط وی است.
  • در صورت پرداخت وجه توسط مشتری و عدم امکان ارایه محصول یا خدمت مورد نظر به وی، ایرانسل ملزم به استرداد وجه پرداخت‌شده توسط نام‌برده خواهد بود.

انصراف از خرید قبل از دریافت کالا و نصب سرویس:

  • خریداران سرویس اینترنت فیبر نوری از درگاه‌های فروش اینترنتی ایرانسل، می‌توانند ظرف 3 روز کاری پس از ثبت سفارش قبل از راه اندازی سرویس (قبل از تحویل مودم یا هرگونه اقدامی در راستای کابل‌کشی سرویس)، نسبت به لغو سفارش و درخواست بازپرداخت وجه اقدام کنند.
  • برای درخواست بازپرداخت، خریدار (فردی که سرویس به نام او ثبت شده است) می‌تواند با مرکز تماس ایرانسل به شماره X (از خطوط ایرانسل) یا Y (از سایر خطوط) تماس گرفته یا از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان مرکز تماس، درخواست خود را مطرح کند. (در صورت تمایل به لغو خرید، بهتر است به منظور جلوگیری از هدر رفتن زمان یا هزینه، درخواست خود را هرچه سریع‌تر ارسال کنید.)
  • استرداد وجه تنها برای پرداخت‌هایی که از طریق کارت بانکی متصل به حساب متمرکز انجام شده‌اند امکان‌پذیر است. پرداخت‌هایی که از طریق کارت هدیه و سایر کارت‌های مشابه انجام می‌گیرند، غیر قابل استرداد بوده و شرکت ایرانسل مسئولیتی در قبال استرداد وجه آنها ندارد.
  • عودت وجه تنها به حسابی انجام می‌شود که کالا از طریق آن حساب خریداری شده و ایرانسل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
  • در صورت لغو سفارش(قبل از تحویل محصول)، مبلغ به کیف پول موجود در فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا حساب بانکی متعلق به شخص خریدار واریز خواهد شد .

شرایط ضمانت بازپرداخت محصول:

  • خریداران سرویس فیبر نوری،در صورت عدم امکان استفاده از سرویس در نشانی مذکور می‌توانند نسبت به ثبت درخواست استرداد وجه سرویس اقدام کنند که این درخواست تنها با تایید تیم شبکه فنی مبنی بر عدم پوشش شبکه مناسب و صرفا بر اساس آدرس ثبت‌نامی قابل بررسی است. در صورت رعایت شرایط بازگرداندن مودم، ضمن عودت هزینه سرویس می‌توان از ضمانت بازگشت مودم نیز استفاده کرد.

شرایط بازگرداندن مودم:

لازم است کارتن و جعبه اصلی مودم، نگهداری شود و از دور انداختن آن خودداری شود.تمامی قطعات داخل جعبه باید هنگام بازگرداندن مودم در جعبه موجود باشند.برای استفاده از این امکان، باید مودم در کارتن اصلی خود به ایرانسل بازگردانده شود.

برچسب‌زدن و نوشتن توضیحات، نشانی یا هر مورد دیگری روی کارتن مودم یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‌های فنی و ظاهری شامل شکستگی، خط‌وخش و مشکلات مشابه روی بدنه مودم، که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌شود. به همراه داشتن فاکتور خرید برای انجام روند بازگرداندن ضروری است.

محدودیت در تعداد سرویس‌های اینترنت فیبر نوری تحت مالکیت:.

  • اگر مالک سرویس قصد انتقال آن به فرد دیگری را دارد باید مراحل نقل‌وانتقال سرویس را بر‌اساس ضوابط شرکت ایرانسل انجام دهد. تا زمانی که سرویس به صورت قانونی به فرد دیگر منتقل نشده باشد، مسئولیت‌های ناشی از آن بر عهده فردی است که سرویس به نام وی ثبت شده است.
  • در صورت انجام تغییر مالکیت، پیگیری درخواست ضمانت بازپرداخت از جانب مالک جدید امکان‌پذیر نیست .

تحویل:

  • هنگام مراجعه مامور تحویل سفارش ضروری است فردی که سرویس به نام او ثبت شده، یکی از مدارک شناسایی معتبر و یک نسخه کپی از آن را به همراه داشته باشد و جهت احراز هویت به مامور تحویل سفارش ارائه دهد.
  • مدرک شناسایی معتبر برای اتباع ایرانی یکی از موارد زیر است:
    • کارت ملی هوشمند
    • شناسنامه جدید عکس‌دار کامپیوتری دارای کد ملی (شناسنامه بدون عکس، معتبر نیست)
    • کارت ملی قدیمی به همراه رسید درخواست کارت‌ملی هوشمند(ممهور به مهر دفتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات،دفتر پیشخوان،اداره پست یا اداره ثبت احوال/گواهی مورد تایید ثبت احوال/گواهی شماره ملی)
  • مدرک شناسایی معتبر برای اتباع خارجی یکی از موارد زیر است:

گذرنامه، کارت آمایش، کارت پناهندگی، کارت هویت، کارت سبز یا کارت ویژه برای اتباع خارجی دارای تاریخ اعتبار قابل‌ قبول هستند و سایر مدارک ایشان مانند ویزا غیر قابل قبول است.

  • در خصوص تحویل محصول، اگر پس از مراجعه مامور تحویل سفارش به نشانی اعلام‌شده، مشترک در محل حضور نداشته باشد، می تواند جهت پیگیری درخواست خود با مرکز تماس ایرانسل، به شماره ۷۸۹ (از خطوط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۸۹۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرد و مجدد درخواست خود را جهت مراجعه مامور تحویل سفارش اعلام کند.

توجه :در صورت شرایط نامساعد جوی (برف و باران)، سفارش با تاخیر تحویل خواهد شد.