banner

دسترسی پذیری برای افراد دارای معلولیت

یکی از محورهای مهم «مسئولیت اجتماعی شرکتی»، «همه‌گیری» خدمات برای آحاد جامعه است. به این ترتیب که در طراحی هر خدمت و محصول، به افراد توانیاب توجه شود تا آن‌ها نیز بتوانند بدون هیچ تبعیضی از خدمات بهره ببرند.

خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان

ما الزام پوشش خدمات ایرانسل برای تمام اقشار جامعه به‌ویژه افراد توانیاب را درک کرده‌ایم و برای آن می‌کوشیم. طبق آمار رسمی، نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر در ایران ناشنوا هستند و آمار غیررسمی حاکی از حدود بیش از یک میلیون ناشنوا در ایران است. محرومیتِ ناشنوایان از خدمات مرکز تماس، نیاز به امکان برقراری ارتباط تصویری ناشنوایان و ارائه خدمات با زبان اشاره، یک مسأله مهم اجتماعی است. ایرانسل برای نخستین بار در ایران، از روز جهانی ناشنوایان (۹ مهر  ۱۳۹۹)،  امکان تماس ویدیویی با کارشناسان مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل را برای مشترکان ناشنوا، با استفاده از زبان اشاره، فراهم کرده است.

این خدمت به صورت رایگان به تمام مشترکان ناشنوای ایرانسل ارائه می‌شود که تحولی بزرگ در پاسخگویی به بخشی از نیازهای افراد توانیاب (جامعه ناشنوایان و کم­شنوایان کشور) است. امکان گسترش این خدمت به خدمات ارتباط ضروری از جمله ارتباط ضروری با اورژانس، پلیس، آتش­نشانی و… از طریق همین بستر وجود دارد.

single image