اهداف نظرسنجی
ایرانسل نیز مانند هر سازمان رو به پیشرفت دیگری همواره درگیر یک سری الگوهای اجتماعی منفی شده است که به طور ناخواسته بر فرهنگ سازمانی یا تصویر برند سازمانی اثر گذاشته است که برای اصلاح این الگوهای اجتماعی نیاز به شناسایی و ترویج الگو های اجتماعی مثبت داریم تا از طریق آموزش و تکرار، آنها را جایگزین الگوهای اجتماعی منفی کرده و بر فعالیت ها و تاثیرات مثبت سازمان تاکید بیشتری داشته باشیم. با پخش الگوهای اجتماعی مثبت می توانیم فرهنگ سازمانی را برای کارکنان و تصویر برند سازمانی را برای مشتریان بهبود ببخشیم. پس با ما همراه بوده و ما را در شناسایی الگوهای اجتماعی مثبت یاری کنید.
تعاریف
الگوهای اجتماعی قوانین نانوشته ای هستند که تعریف یا مدل خاص جهانی ندارند بلکه در کشورها ، شهرها، سازمان ها و فرهنگ های مختلف نمودهای متفاوتی دارند. به معنای کلی، اصطلاح الگو ها را می توان به عنوان یک اتفاق تکرار شونده تعریف کرد که ذاتی و غریزی نیستند و از طریق فعالیت های روزانه هنگام تعامل با افراد دیگر حاصل یا آموخته می شوند اما می توانند از طریق تعامل به مرور زمان اصلاح شوند.