قرارداد مشترکین خدمات اینترنت TD-LTE
این قرارداد بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به شماره ثبت ۲۵۲۹۴۹ دارنده پروانه “انتقال داده مبتنی بر فناوری بیسیم ثابت” به شماره ۲-۲-۱۳ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، که با مدیرعاملی ………………. که مطابق با آخرین روزنامه رسمی به شماره …………………… مورخ ……………………… دارای حق امضاء میباشد، با نام تجاری “ام تی ان ایرانسل” به نشانـی تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهینیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علیدوست، پلاک ۵، از یک طرف بعنوان طرف اول قرارداد و متقاضی با مشخصات مندرج در فرم ثبتنام (در سایت و پنل ایرانسل به نشانی https//irancell.ir ) که از این پس در قرارداد “مشترک” نامیده میشود، از طرف دیگر، با شرایط ذیل منعقد میشود. مفاد به شرح ذیل منعقد گردید.
عبارات و اصطلاحات به کار برده شده در این قرارداد هر یک دارای معنایی به شرح ذیل است مگر آنکه به نحو دیگری تصریح شده باشد.
1-1- کمیسیون: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛
1-2- سازمان: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛
1-3- ایرانسل: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با نام تجاری “ایرانسل”؛
1-4- مشترک: عبارت است از هر شخص حقیقی یا حقوقی که پس از ثبت نام و پذیرش مفاد این قرارداد، در قبال پرداخت وجه مجاز به برقراری ارتباط و دسترسی به شبکه TD-LTE بوده و به این شبکه متصل است. به دیگر بیان مشترک شخصی است که سرویس مذکور تحت نام و مشخصات وی ثبت نام شده است؛
1-5- قرارداد: عبارت است از سند حاضر که فیمابین مشترک و ایرانسل تنظیم شده است؛
1-6- مودم TD-LTE: عبارت است از تجهیزات سمت مشترک که امکان دسترسی به خدمات شبکه TD-LTE را فراهم مینماید؛
1-7- خدمات ارزش افزوده: عبارت است از خدمات ثانویه علاوه بر خدمات موضوع قرارداد، که توسط ایرانسل ارایه شده و بخشی از خدمات شبکه است. با این تفاوت که این خدمات ممکن است تحت گزینههای خاص و با صرفنظر کردن از دیگر گزینهها یا اینکه به موجب پرداخت هزینههای اضافه تا پایان مدت زمان مشخص و توافق شده با مشترک در چارچوب مصوبات کمیسیون در اختیار مشترک قرار گیرد؛
1-8- خدمات شبکه: عبارت است از خدمات شبکه موضوع پروانه، خدمات ارزش افزوده و هر گونه خدمات دیگری که وفق شرایط قرارداد حاضر توسط ایرانسل در اختیار مشترک قرار میگیرد؛
1-9- وب سایت ایرانسل: سایت رسمی ایرانسل به نشانی https//.irancell.ir ؛
1-10- پنل کاربری: درگاه خدمات برای مشترک به آدرس https//.irancell.ir است که دسترسی به اطلاعرسانیها، صورتحسابها، ریز مصرف و انجام تست سرعت، شارژ و تمدید سرویس از طریق آن امکانپذیر است؛
1-11- دوره اعتبار: عبارت است از مدت زمان هر یک از خدمات و یا سرویسهایی که از سوی ایرانسل ارایه میشود و به صورت مقتضی به مشترکین اطلاع رسانی میشود؛
1-12- دوره دسترسی: عبارت است از دورهای که براساس طرح تعرفه انتخابی مشترک و به شرط ایفای تعهدات نامبرده، اجازه دسترسی به شبکه را به وی میدهد؛
1-13- شبکه: عبارت است از زیرساخت ارتباطی مورد استفاده ایرانسل جهت ارایه خدمات موضوع پروانه؛
1-14- دایری سرویس: عبارت است اجازه استفاده از خدمات موضوع قرارداد بر اساس طرح تعرفه انتخابی و قرارداد حاضر؛
1-15- بسته افزایشی: عبارت است از محصولی که پس از خریداری توسط مشترک و ثبت در سیستم به وی امکان دسترسی به خدمات شبکه به میزان ارزش این بسته و یا در طول دوره دسترسی قید شده بر روی آن را میدهد. انواع بستههای افزایشی شامل بستههای معمولی (شامل حجم و زمان)، افزایشدهندهی سرعت، افزایش دهنده حجم، افزایش دهنده زمان و بستههای محتوایی میباشد؛
1-16- هزینه راهاندازی سرویس: عبارت است از هزینهای که ایرانسل در قبال درخواست مشترک برای نصب و راهاندازی سرویس برای مشترک بر روی شبکه خود وفق تعرفه شرکت در چارچوب مصوبات کمیسیون، از مشترک اخذ مینماید؛
1-17- اطلاع رسانی: مطلع کردن مشترک با استفاده از روشهای ارتباط تلفنی و یا ارسال ایمیل، پیامک یا با استفاده از سایر روشهای ارتباطی بدون دریافت هزینه که این اطلاعرسانی به منزله ابلاغ رسمی به مشترک خواهد بود.
عبارت است از ارایه خدمات اینترنت TD-LTE در چارچوب پروانه “انتقال داده مبتنی بر فناوری بیسیم ثابت(FWA)” و مصوبات کمیسیون با نرخ بیت مندرج در فرم ثبت نام و همچنین ارایه خدمات پشتیبانی مرتبط با آن؛
این قرارداد از زمان دایری سرویس برای مشترک توسط ایرانسل آغاز و تا زمان خاتمه سرویس انتخابی مشترک ادامه مییابد؛
4-1- مشترک باید هزینههای برخورداری از خدمات موضوع این قرارداد را به ایرانسل پرداخت نماید؛
تبصره 1: درصورتی که کمیسیون، تعرفهای برای خدمات مذکور تعیین کند، هزینه/هزینههای مربوط براساس تعرفههای مصوب کمیسیون است؛
تبصره 2: علاوه بر تعرفههای مندرج در بند 4-1، مطابق مصوبات جاری کشور مالیات بر ارزش افزوده به کلیه مبالغ هزینههای مذکور اضافه شده و مشترک ملزم به پرداخت آن برای هر دوره اشتراک است؛
4-2- مشترک باید مبالغ قابل پرداخت به ایرانسل را به جز در مواردی که کتباً توافقات دیگری با ایرانسل به عمل آمده باشد، بر اساس نوع منتخب خود به صورت الکترونیکی یا دیگر روشهای پرداخت مورد تایید ایرانسل به نحو ذیل انجام دهد:
4-2-1- در ازای دریافت صورتحساب یا حسب توافق طرفین؛
4-2-2- مشترکین اعتباری (پیش پرداخت): پرداخت هزینه قبل از استفاده از طریق خرید طرح، بسته افزایشی و یا … ؛
4-2-3- مشترکین دائمی (پس پرداخت) :
اول– بر اساس صورت حساب صادره : تا 28 روز پس از دریافت صورتحساب؛
دوم- اعلام ایرانسل در طی دوره صورت حساب؛ (این اعلام ممکن است از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی صورت پذیرد.)
4-3- صرفنظر از مفاد بند 4-2، ایرانسل میتواند پس از اطلاعرسانی به مشترک، تشریفات و شرایط صدور صورتحساب و پرداخت آن را تغییر دهد؛
4-4- مشترک صورتحساب خود را به یکی از روشهایی که از طریق وب سایت ایرانسل انتخاب نموده، دریافت خواهد کرد. مشترک باید صورتحساب را کنترل کند تا از صحت محتوای آن اطمینان حاصل کند. مشترک میتواند پس از پرداخت هزینههای مربوطه، خواستار صدور ریز صورتحساب خود شود. چنانچه تا 28 روز از صدور صورتحساب، ایرادی به محتوای آن توسط مشترک صورت نگیرد، فرض بر این خواهد بود که محتوای آن صحیح است؛
4-5- چنانچه ایرانسل از حقوق خود در رابطه با مشترکین بدهکار صرفنظر نموده و با وی تساهل و مدارا نشان داده، این امر به هیچ وجه به حقوق ایرانسل خدشهای وارد ننموده و یا ایرانسل را از اعمال حقوق خود در آینده محروم نمیسازد؛
4-6- مشترک دائمی میتواند در صورت نیاز و تشخیص خود مبلغی را تحت عنوان “تضمین پرداخت” جهت پرداخت هر یک از هزینهها از جمله و نه محدود به هزینه اتصال و هرگونه هزینه دیگری در ارتباط با تامین خدمات شبکه، نزد ایرانسل بسپارد. ایرانسل میتواند این مبلغ را تا زمان توافق شده با مشترک (حداکثر تا خاتمه یا فسخ قرارداد)، جهت کسر بدهیهای معوقه مشترک در اختیار داشته باشد.
5-1- پس از درخواست مشترک و ارایه مدارک به ایرانسل، ایرانسل اطمینان لازم را از امکان ارایه سرویس با کیفیت مطلوب در نقطهی مورد تقاضای مشترک، مطابق با پارامترهای کیفیت خدمت مندرج در توافقنامه سطح خدمات (SLA) حاصل نموده و پس از آن نسبت به دریافت مبلغ و راهاندازی سرویس حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از دریافت مدارک و تحویل تجهیزات اقدام میکند؛
5-2- ایرانسل ارایه یک یا چند مورد خدمات یا تجهیزات را به خرید یک یا چند مورد دیگر مشروط نمینماید؛
5-3- ایرانسل متعهد است که به همان ترتیب اعلامی در تبلیغات و بازاریابی خود سرویسها را ارایه کند؛
5-4- ایرانسل متعهد به ارایه و اجرای توافقنامه سطح خدمات (SLA) مورد تایید سازمان مطابق مفاد مصوبه شماره 177 (و سایر مصوبات جدید مرتبط بعدی) کمیسیون بوده و تمام بندهای توافقنامه سطح خدمات (SLA) از زمان دایری سرویس و تحویل سرویس قابل اجرا است؛
5-5- ایرانسل متعهد است تمهیدات لازم برای رعایت تعهدات توافقنامه سطح خدمات (SLA) در هنگام عملیات شبکه را پیشبینی کند و با اطلاع قبلی (حداقل 48 ساعت قبل) زمانDown time را تعیین کند. عملیات Down time در زمانهای کم ترافیک (ساعت 2 تا 6 صبح) انجام میشود و تعداد آن در ماه حداکثر یکبار است؛
5-6- ایرانسل متعهد است تا پایان دوره اشتراک خدمت انتخابی، تغییری در شرایط مقرر در قرارداد نخواهد داد؛ مگر اینکه بر اساس اعلام سازمان مجبور به اعمال تغییرات باشد که در این مورد نیز شرایط جدید باید به اطلاع مشترک برسد و تصمیمگیری در خصوص ادامه یا فسخ قرارداد در اختیار مشترک باشد؛
5-7- ایرانسل در قبال تصمیمات مراجع ذیصلاح و تغییرات در قوانین و مقررات موثر بر این قرارداد مسئولیتی ندارد؛
5-8- ایرانسل متعهد است تحت هیچ شرایطی به جز مواردی که قانون و مقررات معین میکند، مشترکین را از دسترسی به خدمات موضوع این قرارداد محروم یا محدود نکند؛
5-9- ایرانسل متعهد است چنانچه آسیبی از طریق خدمات موضوع قرارداد، مشترکین را تهدید کند و از این رخداد آگاه باشد، نسبت به آگاهسازی مشترکین و ارایه رهنمودهای پیشگیرانه به آنها اقدام کند؛
5-10- ایرانسل موظف به حفظ محرمانگی دادهها و اطلاعات مشترکین و ارتباطات و حریم خصوصی مشترکین است و متعهد میشود به مشترکین جهت صیانت از دادهها و اطلاعات شخصیشان متناسب با خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و آسیبهای احتمالی ناشی از تهدیدها اطلاعرسانی کافی را به عمل آورد؛
5-11- ایرانسل متعهد است که اعمال هرگونه نظارت بر کارکردهای خدمات، موجب دسترسی غیر مجاز به دادهها و ارتباطات شخصی مشترکین نشود و رعایت مقررات قانونی ناظر به این حوزه الزامی است؛
5-12- ایرانسل متعهد است بیوقفه، به صورت بیست و چهار(24) ساعت در شبانه روز و هفت (7) روز در هفته، خدمات موضوع قرارداد را فراهم نماید و امکانات پشتیبانی و پاسخگویی به مشترکین خود را به صورت شبانهروزی و در تمام ایام هفته و ایام تعطیل از طریق شماره 707 از خطوط ایرانسل یا شماره 937707000 از سایر شمارهها فراهم کند؛
5-13- کلیه ارتباطات ایرانسل با مشترک از طریق پنل کاربری، شماره 09351000000، پیامک با نام IRANCELL و ایمیل tdlte@mtniracell.ir انجام میشود؛
5-14- ایرانسل متعهد است در صورت بروز اختلال و یا قطع ارتباط حسب گزارش مشترک، در اسرع وقت نسبت به رفع اشکال اقدام نماید؛
5-15- ایرانسل موظف است دادهها و اطلاعات مربوط به شاخصهای کیفیت خدمات را تا سه ماه پس از پایان قرارداد مشترکین نگهداری کند تا امکان پاسخگویی به ادعاهای مطرحشده از سوی آنها مبنی بر نبود یا کاستی کیفیت خدمات را داشته باشد.
6-1- مشترک متعهد است با آگاهی کامل از بهای خدمات و نحوه پرداخت هزینهها، نسبت به گزینش آنها اقدام کندو به مواعد مقرر در قرارداد پایبند باشد؛
6-2- مشترک متعهد است کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران مرتبط با موضوع قرارداد و دستورالعملهایی که از سوی مراجع ذیربط صادر و ابلاغ شده و از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایرانسل یا سایر مبادی ذیربط اطلاع رسانی شده است، را رعایت نماید؛
6-3- در صورت اختصاص شماره به مشترک، از آنجا که شمارههای تخصیص یافته جزء منابع ملی هستند، مشترک میپذیرد فاقد هرگونه حقوق مالکانه، مالکیت یا دیگر حقوق در قبال شماره تلفن است؛
6-4- استفاده از شماره شناسایی نشانی پست الکترونیکی، شناسهها یا حسابی که ایرانسل در اختیار مشترک قرار داده است مختص مدت زمان استفاده از این سرویس میباشد و همزمان با خاتمه قرارداد دسترسی آن از مشترک سلب میشود؛
6-5- مشترک متعهد است از واگذاری خدمات موضوع قرارداد، به غیر خودداری نماید. در غیر اینصورت ایرانسل مجاز به فسخ خدمات است؛
6-6- مشترک متعهد است در صورت تغییر مشخصات تماس (شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی)، موارد را به ایرانسل اطلاع دهد، در صورت عدم اطلاع رسانی و بروز هرگونه مشکلی در برقراری تماس با مشترک، مسئولیت عدم اطلاع از مواردی که متضمن اطلاع رسانی میباشد، برعهده مشترک خواهد بود؛
6-7- مشترک اعلام میدارد که نشانی اعلام شده در فرم ثبت نام، اقامتگاه قانونی وی تلقی شده و محل ابلاغ هر گونه اخطار یا اوراق مربوط به این قرارداد میباشد. مشترک میتواند با ارسال ابلاغ کتبی نشانی خود یا مراجعه به دفاتر خدمات ایرانسل، نشانی خود را به هر نشانی دیگری به استثنای صندوق پستی یا دایره امانات پستی در قلمرو جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد؛
6-8- هرگونه واگذاری خطوط و لینکها و مدارات ارتباطی پهنای باند و سایر امکانات و خدمات ارایه شده به مشترک به غیر و خارج از روال انتقال امتیاز توسط ایرانسل و همچنین توزیع تمام یا بخشی از آنها به صورت عمومی به سایرین (فعالیت مشابه شرکتهای اپراتوری) به هر شکل و تحت هر عنوان ممنوع بوده و مشترک صرفاً مجاز به استفاده از خطوط و خدمات مذکور توسط خود و یا کارمندان خود (در زمان اشتغال به کار با ماموریت سازمانی) است؛
تبصره 1: ارایه سرویس به دانشآموزان و یا دانشجویان دانشگاهها و سایر موسسات آموزشی در زمان حضور آنها در مکان محل تحصیل و منوط به رعایت تمامی موارد، بلامانع است؛
تبصره 2: در صورت توزیع درون سازمانی خطوط و خدمات ارایه شده، ثبت مشخصات هویتی و CDR و LOG فعالیت کاربران و ذخیره آن برای مدت حداقل شش ماه جهت ارایه به مراجع ذی صلاح ضروری است؛
6-9- مسئولیت عواقب هرگونه استفاده سوء و مغایر با قوانین و مقررات از خطوط و خدمات ارایه شده صرفاً بر عهده مشترک میباشد؛
6-10- مشترک مجاز به انتقال ترافیک خطوط تلفن از بسترهای دیتا و اینترنت واگذار شده نیست؛
تبصره 3: این محدودیت خطوط تلفن داخلی (PBX) سازمانها و شرکتها و موسسات را در محدوده ساختمان و شبکه محلی در بر نمیگیرد؛
6-11- در صورت نیازمندی برخی از مشترکین حقوقی جهت توزیع اینترنت در مکانهای عمومی (از قبیل پارکها، مراکز تفریحی، فرودگاهها، ترمینالهای مسافربری و …) با استفاده از بستر WiFi و یا هر روش دیگر لازم است این اقدام تحت مسئولیت و مدیریت ایرانسل به متولیان اماکن فوق صورت پذیرفته و در مراحل طراحی و اجرا نیز هماهنگی لازم بین ایرانسل جهت تامین پیوست کنترلی، اعمال سیاستهای امنیتی و همچنین نحوه احراز هویت، ثبت و ذخیره مشخصات و LOG فعالیت کاربران به عمل آید. در غیر اینصورت این عمل تخلف بوده و کلیه مسئولیتها و تبعات آن به عهده مشترک خواهد بود؛
6-12- ایرانسل میتواند در صورت مشاهده و اطلاع از موارد تخطی از مفاد بندهای 6-8 تا 6-11 توسط مشترک نسبت به صدور اخطار با مهلت 10 روزه جهت رفع موارد تخلف اقدام نموده و در صورت عدم رفع تخلف، مجاز به قطع خطوط و توقف ارایه سرویس تا زمان رفع موارد تخلف و همچنین معرفی مشترک خاطی به مراجع ذیصلاح است؛
6-13- خرید مودم از ایرانسل اجباری نمیباشد و مشترک باید از مودمهای TD-LTE استاندارد مورد تایید ایرانسل (قابل دسترس در وب سایت ایرانسل) استفاده کند. در صورتی که تجهیزات استفاده شده توسط مشترک سازگار با سیستمهای ایرانسل نباشد، ایرانسل مسئولیتی در قبال مشترک نخواهد داشت؛
6-14- مشترک موظف است پس از برقراری اولین ارتباط سرویس، نسبت به تغییر رمز ورود سرویس خود اقدام نماید و حفاظت از سیستمها و اطلاعات سمت مشترک بر عهده خودش است و مشترک باید از نام کاربری و رمز عبور به نحو مناسب نگهداری نماید. مشترک باید در صورت اطلاع از افشاء یا استفاده غیر مجاز از کلمه عبور و یا حساب مشترک، مراتب را به ایرانسل اطلاع دهد؛
6-15- ایرانسل هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز اشکال و اختلال در سیستمهای رایانهای سمت مشترک ندارد که این موضوع قبل از انعقاد قرارداد نیز اطلاع رسانی شده است؛
6-16- در صورت جابجایی محل سکونت مشترک حقیقی یا جابجایی محل کار مشترکین حقوقی و اعلام و ثبت آدرس در پنل کاربری و درخواست تداوم دریافت سرویس از سوی آنها، ایرانسل باید با توجه به محدودیتهای جغرافیایی و سایر محدودیتها تلاش خود را به کار گیرد تا همچنان سرویس را در طول دوره به مشترک ارایه کند. چنانچه ایرانسل قادر به ارایه سرویس یاد شده در محل جدید مشترک نباشد، وفق شرایط نوع اشتراک منتخب مشترک، مشترک ملزم به پرداخت هزینه استفاده از خدمات موضوع این قرارداد در طول باقیمانده مدت زمان قرارداد خواهد بود و مبالغ پرداختی غیر قابل عودت میباشد؛
6-17- اگر به منظور رفع مشکل کیفیت سرویس مشترک، نیاز به مراجعه حضوری ایرانسل به محل مشترک برای انجام تست و تعمیر باشد، مشترک باید امکان مراجعه حضوری را فراهم آورد. در غیر این صورت شکایت مشترک از این باب مسموع نخواهد بود؛
6-18- مشترک میتواند از طریق وب سایت ایرانسل و برنامه کاربردی ایرنسل من بصورت آنلاین بر حساب خود (ریزمصرف، شارژ، تمدید سرویس، انجام تست سرعت) دسترسی داشته باشد؛
6-19- مشترک میتواند از طریق وب سایت ایرانسل و نرم افزارهای مورد تایید سازمان، بصورت آنلاین سرعت خط خود را بسنجد. سایر پارامترهای کیفیت شامل تاخیر (Latency) و از دست رفتن دادهها (Packet loss) نیز از طریق Ping کردن سرور ایرانسل، امکانپذیر است.
7-1- وضعیت اضطراری پیشبینی نشده و غیرقابل پیشگیری تنها در صورتی از ایرانسل و مشترک سلب مسئولیت میکند که فرا ارادی باشد؛
7-2- در صورت بروز وقفه غیر مجاز در ارایه خدمات، ایرانسل باید بی درنگ، کلیه اقدامات ضروری برای اعاده دسترسی به خدمات و به حداقل رساندن پیامدهای عدم دسترسی مشترکین به خدمت را انجام دهد؛
7-3- در صورت بروز وضعیت اضطراری، ایرانسل همزمان با انجام کلیه اقدامات ضروری، باید نسبت به اطلاع رسانی آنی به مشترکین اقدام کند؛
7-4- عدم امکان انجام تعهدات موضوع این قرارداد توسط ایرانسل که به موجب وقوع بلایای طبیعی که ناشی از عدم رعایت استانداردهای ایمنی در تأسیس و نصب و بهره برداری از تجهیزات شبکه باشد، مشمول این ماده نمیشود و به عنوان قصور از تعهدات ایرانسل تلقی خواهد شد.
8-1- مشترک در صورت تمایل به انصراف از دریافت خدمات، باید با ارایه درخواست کتبی از طریق یکی از عاملین فروش مندرج در وب سایت ایرانسل یا به صورت الکترونیکی از طریق پنل کاربری نسبت به فسخ قرارداد اقدام و ایرانسل مکلف است حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام فسخ مشترک، نسبت به تسویه حساب با وی اقدام کند. بدیهی است در صورت درخواست فسخ یک طرفه از سوی مشترک قبل از پایان قرارداد، هزینه پرداختی مربوط به این قرارداد به مشترک عودت داده نخواهد شد. همچنین فسخ و یا اتمام قرارداد به هر دلیل، به هیج وجه رافع مسئولیتهای مشترک درخصوص تعهدات وی در طول مدت زمان اعتبار نبوده و باید پاسخگوی موارد استفاده غیر مجاز در طول مدت زمان قرارداد فسخ شده باشد؛
8-2- چنانچه ایرانسل نتوانسته باشد ظرف مدت یک هفته از تاریخ انعقاد قرارداد نسبت به ارایه خدمات مطابق با پارامترهای کیفیت خدمت مندرج در توافقنامه سطح خدمات (SLA) این قرارداد اقدام کند، مشترک میتواند نسبت به اعلام فسخ قرارداد اقدام نماید و در این صورت تمامی مبالغ پرداختی در ازای استرداد تجهیزات تحویل شده احتمالی به مشترک حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ اعلام به نامبرده مسترد خواهد شد؛
8-3- در صورتی که ایرانسل اتصال مشترک به شبکه را (در آدرس اعلامی توسط نامبرده در زمان ثبت نام) تایید کند اما تا هفت روز از تاریخ تایید اولین اتصال، مشترک قادر به استفاده از خدمات موضوع قرارداد در آدرس مذکور نباشد و این امر ناشی از فعل یا ترک فعل وی نباشد، مشترک میتواند نسبت به اعلام فسخ قرارداد و اخذ هزینه اقدام و ایرانسل مکلف است ظرف یک هفته از تاریخ اعلام فسخ مشترک، نسبت به تسویه حساب با وی اقدام کند.
تبصره: عودت هزینهها صرفا شامل هزینه موضوع این قرارداد بوده و هزینههای جانبی از قبیل نصب و راهاندازی و کابلکشی را شامل نمیشود.
9-1- چنانچه مشترکین در استفاده از خدمات موضوع سند حاضر با مشکلی مواجه شوند، میتوانند از کانالهای ارتباطی از جمله مراکز تماس، مراکز خدمات، گفتگوی بر خط در وب سایت ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و … استفاده کنند؛
9-2- مشترک میتواند در صورت داشتن شکایت، به وب سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir مراجعه و شکایت خود را در سامانه شکایات ثبت نماید و یا با شماره 707 از خطوط ایرانسل یا شماره 09377070000 از سایر خطوط تماس بگیرد. در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین قرارداد و عدم رفع مشکل از طریق مذاکره و گفتگوی دوجانبه، مشترک میتواند موضوع را به سازمان از طریق مراجعه به سایت www.195.ir یا تماس با تلفن گویای 195 یا شماره پیامک 600195 و یا آدرس ایمیل 195@ ict.gov.ir منعکس و اقدام به ثبت شکایت نماید.
تبصره: مراجعه به سازمان در این خصوص مانع طرح دعوا در مراجع قضایی نیست.
این قرارداد در ۱۰ ماده و در ۲ نسخه تنظیم، امضا و مبادله گردید که هر نسخه حکم واحد را دارا میباشد.
مهر و امضاء ایرانسل نام و نام خانوادگی مشترک/ امضاء