خط‌مشی مشتری‌مداری

شرکت ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، سازمانی سرآمد است که خدمات خود را با به‌کارگیری استانداردهای داخلی و بین المللی به مشتریان خود ارائه میکند. در این راستا ایرانسل ضمن استقرار استانداردهای مشتری مداری مبتنی بر ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ تلاش میکند از طریق پیگیری سیاست های زیر، اهداف متعالی خود را محقق کند:

  • توسعه مراکز تماس در سطح کشور با محوریت توجه به فرهنگ، زبان و گویش‌های محلی
  • تامین رضایت مشتریان از طریق رسیدگی دقیق و سریع خواسته‌های ایشان
  • توسعه مهارت های ارتباطی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی
  • سنجش رضایت مشترکان از طرق مختلف و برنامه‌ریزی جهت رفع نقاط ضعف احتمالی
  • رسیدگی مناسب، با کیفیت و سریع به شکایات مشتریان
  • بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به منظور بهبود فرایندهای ارتباط با مشتریان
  • اطلاع‌رسانی موثر به مشتریان به‌صورت پیشگیرانه
  • تسهیل دسترسی مشتریان به شرکت با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و به‌صورت شبانه‌روزی
  • پایش شاخص‌های کلیدی عملکرد در مرکز ارتباط با مشتریان و بهبود آنها به‌صورت مداوم
  • توسعه و مدیریت دانش شرکت در حوزه مشتریان از طریق تحلیل داده‌ها و اطلاعات مربوط

مدیران و کارکنان واحد ارتباط با مشتریان شرکت ایرانسل، جلب رضایت مشتریان را هدفی مقدس می‌پندارند و متعهد هستند که با همدلی و همکاری در راستای تحقق سیاست‌های فوق و دستیابی به رضایت قلبی مشتریان تلاش نمایند.