خطمشی مشتریمداری
شرکت ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، سازمانی سرآمد است که خدمات خود را با بهکارگیری استانداردهای داخلی و بین المللی به مشتریان خود ارائه میکند. در این راستا ایرانسل ضمن استقرار استانداردهای مشتری مداری مبتنی بر ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ تلاش میکند از طریق پیگیری سیاست های زیر، اهداف متعالی خود را محقق کند:
- ارائه سرویس گفتگوی آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی (یارا)
- توسعه مراکز تماس در سطح کشور با محوریت توجه به
فرهنگ، زبان و گویشهای محلی - تامین رضایت مشتریان از طریق رسیدگی دقیق و سریع
خواستههای ایشان - توسعه مهارت های ارتباطی کارشناسان مرکز ارتباط با
مشتریان به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی - سنجش رضایت مشترکان از طرق مختلف و برنامهریزی جهت
رفع نقاط ضعف احتمالی - رسیدگی مناسب، با کیفیت و سریع به شکایات مشتریان
- بهرهگیری از فناوریهای نوین به منظور بهبود
فرایندهای ارتباط با مشتریان - اطلاعرسانی موثر به مشتریان بهصورت پیشگیرانه
- تسهیل دسترسی مشتریان به شرکت با بهرهگیری از
راهکارهای متنوع و بهصورت شبانهروزی - پایش شاخصهای کلیدی عملکرد در مرکز ارتباط با
مشتریان و بهبود آنها بهصورت مداوم - توسعه و مدیریت دانش شرکت در حوزه مشتریان از طریق
تحلیل دادهها و اطلاعات مربوط
مدیران و کارکنان واحد ارتباط با مشتریان شرکت ایرانسل، جلب رضایت مشتریان را هدفی مقدس میپندارند و متعهد هستند که با همدلی و همکاری در راستای تحقق سیاستهای فوق و دستیابی به رضایت قلبی مشتریان تلاش نمایند.