چشم انداز و اهداف راهبردی
آرمان : پیشرو در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به مشتریان
ماموریت : به افق زندگی مشتریان روشنایی بیشتر بخشیدن
١. خلق و مدیریت ارزش آفرینی برای ذینفعان؛ ارزش آفرینی پایدار برای سهامداران، کارکنان و مردم مطابق با ارزشها و اصول اخلاقی ایرانسل
٢. خلق تجربهای متفاوت برای مشتریان؛ خلق تجربهای منحصر به فرد از برند ایرانسل برای مشتریان بر اساس شناخت و طبقهبندی مشتریان
٣. مدیریت رشد پایدار؛ رشد خدمات صدا در عین توسعه فرصتهای جدید در فضای دیتا، شرکتها و سایر بخشهای جذاب همسو با بلوغ بازارها
۴. تحول مدل عملیاتی؛ بهبود مشتری مداری بخشهای مقدم خدماترسان به مشتریان از طریق ارتقای پاسخگویی، دلسوزی و کارایی بخشهای پشتیبانی کننده آنها
۵. نوآوری و تجارب موفق؛ فعالیت بر اساس اصول نوآوری در همه امور و سعی در یافتن فرصتهای مناسب برای تسهیم و به کارگیری تجارب موفق دیگران