۱۵ آبان ۱۳۹۵ . ۱۸:۱۴

ویژگی‌های جدید اپلیکیشن «ایرانسل من»

ویژگی‌های جدید اپلیکیشن «ایرانسل من»

ایرانسل از به‌روزرسانی اپلیکیشن مدیریت یکپارچه حساب کاربری «ایرانسل من» با ویژگی‌های جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، یکی از ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن، امکان مشاهده 15 فعالیت اخیر است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا از 15 فعالیت آخر حساب خود مطلع شود. این فعالیت می‌تواند شامل تماس، ارسال پیامک، استفاده از بسته اینترنت همراه، فعال‌سازی محصولاتی مانند آهنگ پیشواز و سایر تراکنش‌های حساب وی باشد.
از جمله ویژگی‌های جدید اپلیکیشن «ایرانسل من» می‌توان به امکان ساخت بسته ترکیبی بوم+ (بسته ترکیبی جدید ایرانسل با قابلیت تخصیص اعتبار مکالمه به اینترنت و بالعکس)، امکان هدیه بسته اینترنت، دسترسی به حساب چند کاربره و خرید بسته، فعال‌سازی تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان مدیریت همزمان چندین حساب ایرانسلی، امکان مشاهده امتیازهای ایرانسلی و تبدیل آنها به مکالمه و یا پیامک، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب، امکان عضویت و لغو عضویت در سرویس‌های ارزش افزوده، مشاهده پیشنهادهای جشنواره‌های ایرانسلی، تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و نیز ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها اشاره کرد.
دریافت رایگان و نصب نرم‌افزار مدیریت یکپارچه حساب کاربری «ایرانسل من» از وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا امکان‌پذیر است.
از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار کاربردی، می‌توان به خرید بسته‌های افزایشی و تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، نمایش اطلاعات حساب شامل باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش جزئیات کارکرد، در شش دوره گذشته (ویژه مشترکان سیم‌کارت دائمی)، نمایش هشدار به مشترکان اعتباری وایمکس درباره وضعیت حساب، بدهی و ترافیک، نمایش باقیمانده بسته‌های افزایشی، نمایش طرح تعرفه فعلی با امکان تغییر، مشاهده تاریخچه شارژ، پرداخت اینترنتی و تغییرات طرح تعرفه، نمایش کد قفل‌گشای شخصی (PUK)، یک طرفه کردن خط و رفع آن، ثبت درخواست تعویض سیم‌کارت به 4G، خدمات پرداخت کارت شارژ، درگاه‌های بانکی و بانکداری همراه، نمایش طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب، ارجاع و پیگیری درخواست‌های کاربران و بازبینی آن‌ها، پرسش‌های متداول و دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.