ایرانسل 10 ساله شد | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ . ۱۹:۳۹

یک روز مکالمه رایگان؛ هدیه 10 سالگی ایرانسل

یک روز مکالمه رایگان؛ هدیه 10 سالگی ایرانسل

مشترکان دائمی ایرانسل در سالروز راه‌اندازی این اپراتور از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه همزمان با دهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل، مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند از هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه استفاده کنند.

این تخفیف از ساعت ۰:۰۰ بامداد تا ساعت ۲۳:۵۹ پنجشنبه قابل استفاده خواهد بود. تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل (آی‌سیم) و سیم‌کارت‌های دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌اند، برای مکالمه با تمام خطوط حتی تلفن ثابت و تلفن‌های همراه غیر ایرانسلی، فقط ۴۹۹ ریال در دقیقه است.

بر اساس این گزارش، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تاریخ ۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه‌اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در ۶ شهریور ۱۳۸۵ (۹ ماه پس از دریافت مجوز) بهره‌برداری آزمایشی از شبکه را آغاز کند. شبکه ایرانسل در ۲۹ مهر ۱۳۸۵ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح شد و توانست با ارائه خدمات سریع، به‌روز و با کیفیت در سراسر ایران، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار مردم فراهم کند. به این ترتیب، ایرانیان صف‌های طویل و انتظار طولانی برای دریافت سیم‌کارت را برای همیشه به فراموشی سپردند.

طی ده سال گذشته، ایرانسل در عرضه محصولات و خدمات روز دنیا به مشترکان ایرانی پیشرو بوده و بسیاری از محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های تلفن همراه را برای اولین بار در ایران عرضه کرده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به ارائه نخستین سرویس آهنگ پیشواز، نخستین پورتال عرضه محتوا با عنوان «ویترین ایرانسل»، نخستین سرویس اینترنت همراه بر پایه فناوری نسل دو تلفن همراه (2G) و نخستین سرویس اینترنت باند پهن همراه در شبکه نسل چهارم (4G/LTE)، نخستین سرویس اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس، نخستین سرویس اینترنت همراه LTE-Advanced یا فورجی پلاس با بهره‌گیری از فناوری تجمیع فرکانس، آزمایش سرعت ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه در راستای دستیابی به نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، ارائه نخستین راهکارهای سازمانی دستگاه به دستگاه و اینترنت اشیا، نخستین راهکار جامع پرداخت موبایلی بر پایه فناوری NFC و آزمایش نخستین خدمات تماس بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE)، تماس بر بستر وای فای (VoWiFi) و نخستین آزمایش نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل اشاره کرد. ایرانسل در تلاش است تا با ارائه جدیدترین خدمات و محصولات نوین و جسورانه بر پایه فناوری‌های نوین تلفن همراه، تجربه زندگی دیجیتال را برای مشترکان خود به ارمغان آورد.

ایرانسل با ارائه شبکه گسترده اینترنت همراه، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتا در ایران و راهبر بازار تلفن همراه، در حال حاضر شبکه نسل سوم تلفن همراه را (3G) در 1270 شهر، دهستان و جاده و شبکه نسل چهارم (4G/LTE) را در 305 شهر، دهستان و جاده در دسترس مشترکان خود قرار داده است.

ایرانسل همچنین هم اکنون تنها اپراتور ارائه‌دهنده شبکه گسترده و سراسری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران است. همچنین ایرانسل با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتا در ایران، این امکان را برای مشترکان خود فراهم آورده که به استفاده از خدمات تلفن همراه در سفرهای خارجی خود حتی در هواپیما هم ادامه دهند. علاوه بر این، ایرانسل با راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و نخستین سامانه‌های آنلاین پشتیبانی مشترکان در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی و دارا بودن شبکه گسترده مراکز خدمات و نمایندگی‌های مجاز در سراسر ایران، توانسته است رویکرد مشتری‌مدارانه خود را به عنوان یک سبک نوین و پیشرو در ارائه خدمات مشترکان در ایران تثبیت کند.