شما مشترکان دائمی با استفاده از روشهای متنوع پرداخت، میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنید و همواره از خدمات و محصولات ما لذت ببرید.
-
پرداخت آنلاین
ایرانسل جهت تسهیل در پرداخت صورتحساب سیم کارت ،سرویس “پرداخت آنلاین” را راهاندازی نموده است و تمامی مشترکان سیمکارتهای دائمی ایرانسل میتوانند با استفاده از روش های زیر و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و استفاده از رمز دوم (پویا) ، پرداخت بدهی سیم کارت دائمی خود را انجام دهند.
-
برنامه کاربردی ایرانسل من
مرحله 1:
در صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من ، در قسمت کارکرد کل، علامت ˅ را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
جهت پرداخت بدهی دوره قبل گزینه “پرداخت ” و جهت پرداخت کارکرد کل گزینه ” پرداخت میان دوره” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
در این مرحله، مبلغ قابل پرداخت را مشاهده نموده و گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.
مرحله 4:
سپس با انتخاب یکی از درگاه های معرفی شده، گزینه “پرداخت از طریق کارت بانکی” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند پرداخت را انجام نمایید.
مرحله 1:
در صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من ، در قسمت کارکرد کل، علامت ˅ را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
جهت پرداخت بدهی دوره قبل گزینه “پرداخت ” و جهت پرداخت کارکرد کل گزینه ” پرداخت میان دوره” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
در این مرحله، مبلغ قابل پرداخت را مشاهده نموده و گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.
مرحله 4:
سپس با انتخاب یکی از درگاه های معرفی شده، گزینه “پرداخت از طریق کارت بانکی” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند پرداخت را انجام نمایید.
-
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
مرحله 1:
در صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA) گزینه “پرداخت” یا “پرداخت میان دوره” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
در این مرحله، مبلغ صورتحساب را مشاهده نموده و گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
سپس یکی از درگاه های بانکی را مشخص و گزینه “پرداخت ” را انتخاب نمایید.
مرحله 4:
جهت تایید ادامه فرایند پرداخت صورتحساب گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند پرداخت را انجام نمایید.
مرحله 1:
در صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA) گزینه “پرداخت” یا “پرداخت میان دوره” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
در این مرحله، مبلغ صورتحساب را مشاهده نموده و گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
سپس یکی از درگاه های بانکی را مشخص و گزینه “پرداخت ” را انتخاب نمایید.
مرحله 4:
جهت تایید ادامه فرایند پرداخت صورتحساب گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند پرداخت را انجام نمایید.
-
سایت ایرانسل یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل
پرداخت با شماره تلفن همراه
مرحله 1:
ابتدا به سایت ایرانسل(www.irancell.ir) یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل(shop.irancell.ir) وارد شده و در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” و سپس گزینه ” پرداخت قبض سیم کارت دائمی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه ” پرداخت با شماره تلفن همراه ” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، گزینه “مرحله بعد” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
شماره تلفن همراه خود را بررسی و مبلغ قابل پرداخت خود را وارد نمایید و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه
“ پرداخت و شارژ ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
مرحله 1:
ابتدا به سایت ایرانسل(www.irancell.ir) یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل(shop.irancell.ir) وارد شده و در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” و سپس گزینه ” پرداخت قبض سیم کارت دائمی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه ” پرداخت با شماره تلفن همراه ” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، گزینه “مرحله بعد” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
شماره تلفن همراه خود را بررسی و مبلغ قابل پرداخت خود را وارد نمایید و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه
“ پرداخت و شارژ ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
پرداخت با کد شناسه
مرحله 1:
ابتدا به سایت ایرانسل(www.irancell.ir) یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل(shop.irancell.ir) وارد شده و در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” و سپس گزینه ” پرداخت قبض سیم کارت دائمی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه ” پرداخت با کد شناسه” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن کد شناسه مختص سیم کارت خود ، گزینه “بررسی” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
کد شناسه خود را بررسی و مبلغ قابل پرداخت را وارد نمایید و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
مرحله 1:
ابتدا به سایت ایرانسل(www.irancell.ir) یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل(shop.irancell.ir) وارد شده و در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” و سپس گزینه ” پرداخت قبض سیم کارت دائمی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه ” پرداخت با کد شناسه” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن کد شناسه مختص سیم کارت خود ، گزینه “بررسی” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
کد شناسه خود را بررسی و مبلغ قابل پرداخت را وارد نمایید و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
پرداخت با شناسه قبض و پرداخت
مرحله 1:
ابتدا به سایت ایرانسل(www.irancell.ir) یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل(shop.irancell.ir) وارد شده و در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” و سپس گزینه ” پرداخت قبض سیم کارت دائمی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه ” پرداخت با شناسه قبض و پرداخت ” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت ، گزینه “بررسی” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
شناسه قبض و پرداخت و مبلغ قابل پرداخت را بررسی نموده و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت و شارژ ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
مرحله 1:
ابتدا به سایت ایرانسل(www.irancell.ir) یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل(shop.irancell.ir) وارد شده و در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” و سپس گزینه ” پرداخت قبض سیم کارت دائمی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه ” پرداخت با شناسه قبض و پرداخت ” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت ، گزینه “بررسی” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
شناسه قبض و پرداخت و مبلغ قابل پرداخت را بررسی نموده و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت و شارژ ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
نکته: برای دریافت کد شناسه ، شناسه قبض و پرداخت باید شماره تلفن همراه خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 2121 ارسال کنید .
-
سامانه پرداخت قبض ایرانسل
با مراجعه به سامانه پرداخت قبض ایرانسل میتوانید پس از واردکردن شماره تلفن همراه خود و رمز یکبارمصرف دریافتی، قبضهای ایرانسلی خود را بهآسانی پرداخت کنید.
مرحله 1:
شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و گزینه “تائید و ادامه” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
کد ارسال شده به شماره سیم کارت خود را در کادر مربوطه وارد نموده و گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
در این مرحله مبلغ صورتحساب به شما نمایش داده می شود و میتوانید با انتخاب گزینه “پرداخت قبض“، بدهی سیم کارت خود را پرداخت نمایید.
مرحله 4:
گزینه ” پرداخت قبض ” را انتخاب نمایید.
مرحله 5:
شماره تلفن همراه و مبلغ قابل پرداخت خود را بررسی و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
مرحله 1:
شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و گزینه “تائید و ادامه” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
کد ارسال شده به شماره سیم کارت خود را در کادر مربوطه وارد نموده و گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
در این مرحله مبلغ صورتحساب به شما نمایش داده می شود و میتوانید با انتخاب گزینه “پرداخت قبض“، بدهی سیم کارت خود را پرداخت نمایید.
مرحله 4:
گزینه ” پرداخت قبض ” را انتخاب نمایید.
مرحله 5:
شماره تلفن همراه و مبلغ قابل پرداخت خود را بررسی و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
-
سامانه خرید آنلاین شارژ ایرانسل
با مراجعه به سامانه خرید آنلاین شارژ ایرانسل میتوانید از روش شارژ مستقیم جهت پرداخت بدهی سیم کارت خود استفاده نمایید.
مرحله 1:
بعد از ورود به سامانه خرید آنلاین شارژ ایرانسل در قسمت نوع سیم کارت گزینه ” دائمی” را انتخاب و سپس شماره تلفن همراه را وارد کرده و مبلغ شارژ دلخواه را تعیین و در انتها گزینه “انتخاب بانک و پرداخت” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
شماره تلفن همراه و مبلغ قابل پرداخت خود را بررسی و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت و شارژ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
مرحله 1:
بعد از ورود به سامانه خرید آنلاین شارژ ایرانسل در قسمت نوع سیم کارت گزینه ” دائمی” را انتخاب و سپس شماره تلفن همراه را وارد کرده و مبلغ شارژ دلخواه را تعیین و در انتها گزینه “انتخاب بانک و پرداخت” را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
شماره تلفن همراه و مبلغ قابل پرداخت خود را بررسی و با مشخص کردن یکی از درگاه های بانکی گزینه “ پرداخت و شارژ” را انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت انتقال داده شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید.
-
شماره گیری کد دستوری #7*
با شمارهگیری کد دستوری #1*7* و استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن ،میتوانید عملیات پرداخت قبضهای سیمکارت دائمی را بهسادگی انجام دهید.
-
پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت بانک های طرف قرداد
پرداخت اینترنتی از طریق سایت بانک ملت
تمامی مشترکان برای این نوع پرداخت به موارد ذیل احتیاج دارند:
- داشتن حساب جام و کارت عابر بانک ملت
- ورود به سایت رسمی بانک ملت https://ebanking.bankmellat.ir
- وارد کردن نام کاربری و رمز ورود دریافت شده از بانک ملت
- کدشناسه 12 رقمی مختص سیم کارت خود (شناسه واریزکننده)
- شماره حساب شرکت ایرانسل444440/96
پس از ورود به پورتال بانکداری اینترنتی بانک ملت از طریق نام کاربری و رمز عبوری که از بانک تهیه کرده اید در قسمت انتقال وجه و سپس خدمات، گزینه (حواله بانک ملت) را انتخاب نمایید.
حال با وارد کردن کد شناسه سیم کارت و مبلغ موردنظر ،تراکنش را به شماره حساب شرکت ایرانسل انجام دهید.
پرداخت اینترنتی از طریق سایت بانک ملی
مشترکین سیم کارتهای دائمی می توانند مطابق با توضیحات زیر از درگاه بانک ملی اقدام به پرداخت صورتحساب سیم کارت دائمی خود نمایند:
- وارد شدن به آدرس سایت بانک ملی https://echargecard.bmi.ir
- انتخاب شرکت ایرانسل
- انتخاب گزینه پرداخت صورتحساب (سیم کارت دائمی)
- وارد کردن مبلغ صورتحساب و شماره تلفن همراه دائمی که قصد پرداخت برای آن را دارید و سپس انتخاب گزینه خرید
- با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ادامه فرایند را انجام نمایید
مبلغ صورتحساب می بایست حداقل 10،000 ریال و حداکثر 500،000 ریال وارد شود.
در این روش از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب جهت استفاده از این سرویس می توانید استفاده نمایید.
-
-
پرداخت بدهی از طریق رمز کارت شارژ
مشترکان سیم کارتهای دائمی ایرانسل نیز می توانند از کارت شارژ ایرانسل برای واریز مبلغ شارژ به حساب سیم کارت دائمی خود استفاده نمایند. برای این منظور تنها کافیست تا با خرید شارژ به مبلغ دلخواه و استفاده از کد دستوری و برنامه کاربردی ایرانسل من ، مبلغ اعتبار را به حساب خود واریز نمایید تا از بدهی شما کسر گردد.
-
کدهای دستوری انجام شارژ (USSD)
وارد کردن رمز شارژ با استفاده از کد دستوری #555*
بعد از خرید کارت شارژ با شمارهگیری کد دستوری #555* و انتخاب منوی حساب و سپس گزینه شارژ میتوانید سیمکارت خود را شارژ کنید.
وارد کردن رمز شارژ با استفاده از کد دستوری 130
رمز شارژ را با استفاده از کد دستوری زیر وارد نموده و بدهی سیم کارت خود را پرداخت کنید:
# رمز 12 یا 16 رقمی*130*
-
برنامه کاربردی ایرانسلمن
مرحله 1:
لطفا منوی ” صورتحساب ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه” از طریق کارت شارژ ” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن رمز 16 رقمی کارت شارژ، گزینه “ارسال” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
جهت تایید ادامه فرایند انجام شارژ گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 1:
لطفا منوی ” صورتحساب ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه” از طریق کارت شارژ ” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن رمز 16 رقمی کارت شارژ، گزینه “ارسال” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
جهت تایید ادامه فرایند انجام شارژ گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
-
-
پرداخت بدهی از طریق رمز کارت شارژ مخدوش
در صورتیکه کارت شارژ خریداری شده به دلایلی مخدوش شده باشد، با داشتن سریال 12 رقمی کارت شارژ (IR) و حداقل 8 رقم از اعداد رمز شارژ با استفاده از روش های زیر می توانید نسبت به افزایش اعتبار سیم کارت خود اقدام نمایید.
-
برنامه کاربردی ایرانسلمن
مرحله 1:
لطفا منوی ” صورتحساب ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه” شارژ مخدوش” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن سریال 12 رقمی (به صورت کامل) در کادر مربوطه و حداقل 8 رقم از اعداد رمز شارژ در جای خود و در جدول مشخص شده، گزینه “ارسال” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
جهت تایید ادامه فرایند انجام شارژ گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله 1:
لطفا منوی ” صورتحساب ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
گزینه” شارژ مخدوش” را انتخاب نموده و پس از وارد کردن سریال 12 رقمی (به صورت کامل) در کادر مربوطه و حداقل 8 رقم از اعداد رمز شارژ در جای خود و در جدول مشخص شده، گزینه “ارسال” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
جهت تایید ادامه فرایند انجام شارژ گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
-
وارد کردن رمز شارژ با استفاده از کد دستوری #555*
در صورت داشتن سریال 12 رقمی کارت شارژ و حداقل 8 رقم از اعداد رمز شارژ با شمارهگیری کد دستوری #555* و انتخاب منوی حساب ، سپس گزینه شارژ و انتخاب گزینه با رمز مخدوش می توانید شارژ خود را انجام دهید.
-
-
پرداخت خودکار
ایرانسل نخستین بار در ایران و طی همکاری با سیستم بانکی سرویس جدیدی بنام خدمات پرداخت خودکار را در اختیار مشترکان قرار داده است که از طریق این سرویس میتوانند بدهی سیمکارت خود را پرداخت نمایند. با استفاده از قابلیت پرداخت خودکار، میتوانید در بانکها و سامانههای معینشده سقفی را برای برداشت از حساب خود مشخص کنید تا عملیات پرداخت صورتحساب قبض سیمکارت دائمی شما بهطور خودکار و در فواصل زمانی معینی از طریق بانک/سامانه انجام شود.
بانک ملت: با استفاده از همراه بانک یا مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت (سایر خدمات > خدمات > درخواست بانک پرداخت)
بانک ملی: مراجعه به صفحه شارژ خودکار بانک ملی
سامانه پیمان : از طریق این سامانه می توانید با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب بانکی نسبت به فعال پرداخت خودکار اقدام نمایید. برای استفاده از این سامانه و تعیین میزان و سقف پرداخت خودکار صورتحساب، طبق مراحل زیر عمل کنید :
- در اپلیکیشن ایرانسلمن، به بخش «صورتحساب» بروید.
- در قسمت «پرداخت صورتحساب»، روی «شارژ خودکار» کلیک کنید.
- حال برای استفاده از قابلیت پرداخت خودکار، با کلیک روی «فعالسازی» پرداخت صورتحساب و سپس کلیک روی آیکون سامانه پیمان، به صفحه این سامانه هدایت میشوید.
- در این صفحه شماره سیمکارت ایرانسلی خود را وارد کنید تا کد احراز هویت برایتان ارسال شود و سپس این کد را در کادر مربوط وارد کنید.
- در صفحه بعد، نوع سیمکارت، سقف برداشت وجه، محدودیت برداشت وجه در روز و ماه را مشخص و تایید کنید.
- شرایط تراکنشهای خودکار پیمان را مطالعه و در صورت موافقت تایید کنید تا این سرویس برای شما فعال شود.
نکته: روش های غیرفعالسازی پرداخت خودکار از همان درگاه های فعالسازی آن امکانپذیر می باشد.
-
مراجعه حضوری
مشترکان سیم کارت های دائمی می توانند با مراجعه به بانکهای زیر و دریافت فیش بانکی نسبت به پرداخت مبلغ دلخواه اقدام نمایند.توجه داشته باشید داشتن شماره حساب و کد شناسه پرداخت 12 رقمی برای درج روی فیش بانکی الزامی است.
بانک ملت: واریز به شماره حساب ۴۴۴۴۴۰/۹۶
بانک ملی: واریز به شماره حساب ٢۰۰٢١٩٢٩۰۰۰٨
بانک تجارت: واریز به شماره حساب ۲۱۰۴۴۷
-
پرداخت از طریق خودپرداز (ATM)
- خودپرداز بانک ملت از طریق حواله با کد شناسه پرداخت.
- سایر خودپردازها از طریق شناسه پرداخت و شناسه قبض که مختص یک قبض صادر شده می باشد امکانپذیر است.
-
پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان (POS)
پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان (POS) با شناسه پرداخت و شناسه قبض که مختص یک قبض صادر شده می باشدامکانپذیر است.
- پرداختهای حضوری در بانکها با کمی تاخیر در سیستم صورتحساب شما ثبت میشوند.
- مدت زمانی که طول میکشد تا مبلغ پرداختی شما از طریق بانک در سیستم حساب شما ثبت شود، برای بانک ملت ۲۴ ساعت و برای بانک ملی و تجارت ۴۸ ساعت است.
-
نکته :
- شماره تلفن همراه (شروع باصفر) خود را در متن پیام کوتاه نوشته و به شماره ۲۱۲۱ ارسال کنید.
- ۷۰۰ را شمارهگیری کنید و سپس دستورالعملهای زیر را دنبال کنید:
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت