سیمکارتهای اعتباری ایرانسل امکان فعالسازی تعرفههای زیر را دارند و طرح تعرفه پایه ثانیهای بهصورت پیشفرض برای کلیه سیمکارتهای اعتباری فعال است.
-
طرح تعرفه پایه ثانیه ای
در طرح تعرفه “پایه ثانیه ای”، مدت زمان مکالمه دقیقاً برابر با تعداد ثانیه های مکالمه ثبت می شود و در این طرح تعرفه سیم کارت اعتباری ،به ازای هر ثانیه مکالمه مبلغ ۱.۴۹ تومان/ثانیه از میزان شارژ کسر میگردد.
با مراجعه به لینک زیر می توانید هزینه طرح تعرفه پایه را مشاهده نمایید
-
طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت (Internet Usage Control)
برای صرفهجویی در هزینههای اینترنت و جلوگیری از مصرف ناخواسته آن، میتوانید به روشهای زیر طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت را فعال کنید تا پس از پایان حجم یا اعتبار زمانی بستههای اینترنتی که فعال کردهاید، اینترنت همراه شما خودبهخود قطع شود و فقط با فعالکردن بسته بتوانید از اینترنت استفاده کنید.
روش های فعال سازی و غیرفعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت :
شماره گیری کد دستوری
- فعال سازی : #۳*۲*۳*۵۵۵*
- غیر فعال سازی: #۴*۳*۵۵۵*
برنامه کاربردی ایرانسل من
فعال سازی از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من :
(سایر > پرونده > تنظیمات > طرح کنترل مصرف آزاد > فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد > تایید)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” تنظیمات “ گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
گزینه ” فعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
جهت تایید فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” تنظیمات “ گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
گزینه ” فعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
جهت تایید فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
غیر فعال سازی از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من :
(سایر > پرونده > تنطیمات > طرح کنترل مصرف آزاد >غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد > تایید)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” تنظیمات “ گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
گزینه ” غیرفعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
جهت تایید غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” تنظیمات “ گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
گزینه ” غیرفعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
جهت تایید غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
فعال سازی از طریق وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
(سایر > طرح کنترل مصرف آزاد > فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد > تایید)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA) را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” فعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
جهت تایید فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA) را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” فعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
جهت تایید فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
غیر فعال سازی از طریق وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA)
(سایر > طرح کنترل مصرف آزاد > غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد > تایید)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA) را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” غیر فعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
جهت تایید غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA) را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” غیر فعال سازی کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
جهت تایید غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
-
طرح کنترل مصرف اینترنت بین المللی (International Data Usage Control)
با فعالسازی این طرح، مشترک فقط قادر به استفاده از اینترنت داخلی میباشد و امکان اتصال به سایتها و شبکههای مجازی خارجی( اینستاگرام،تلگرام و … ) میسر نمیباشد و استفاده از اینترنت بدون بسته(آزاد) امکانپذیر نخواهد بود.
روش های فعالسازی و غیرفعالسازی طرح کنترل مصرف اینترنت بین المللی :
شماره گیری کد دستوری
- فعال سازی: #۳*۳*۵۵۵*
- غیر فعال سازی: #۴*۳*۵۵۵*
برنامه کاربردی ایرانسل من
فعال سازی از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من :
(سایر > پرونده > اطلاعات حساب > طرح من >طرح کنترل مصرف اینترنت بین المللی > تایید)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” اطلاعات حساب” گزینه ” طرح من ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
گزینه” کنترل مصرف اینترنت بین المللی “را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
گزینه ” تغییر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
جهت تایید فعال سازی طرح کنترل مصرف اینترنت بین المللی گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” اطلاعات حساب” گزینه ” طرح من ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
گزینه” کنترل مصرف اینترنت بین المللی “را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
گزینه ” تغییر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
جهت تایید فعال سازی طرح کنترل مصرف اینترنت بین المللی گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
غیر فعال سازی از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من :
جهت غیر فعال سازی طرح ” کنترل مصرف اینترنت بین المللی ” از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من می بایست به تعرفه های پایه ثانیه ای و یا طرح کنترل مصرف آزاد تغییر تعرفه دهید.
(سایر > پرونده > اطلاعات حساب > طرح من > طرح پایه ثانیه ای / طرح کنترل مصرف آزاد > تایید)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” اطلاعات حساب” گزینه ” طرح من ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
جهت بازگشت به طرح پایه گزینه ” طرح پایه ثانیه ای ” و یا جهت فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
گزینه ” تغییر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
جهت تایید گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
سپس گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در قسمت ” اطلاعات حساب” گزینه ” طرح من ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
جهت بازگشت به طرح پایه گزینه ” طرح پایه ثانیه ای ” و یا جهت فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد ” طرح کنترل مصرف آزاد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
گزینه ” تغییر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
جهت تایید گزینه ” بلی ” را انتخاب نمایید.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت