جهت بررسی میزان موجودی سیم کارت اعتباری خود ، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
شماره گیری کد دستوری
- ۲#*۱*۵۵۵*
- ۱#*۱۴۱*
برنامه کاربردی ایرانسل من
(صفحه اصلی ( موجودی) > کلیک بر روی فلش رو به پایین v )
مرحله ۱:
لطفا منوی “موجودی ” در صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را بررسی نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر روی فلش رو به پایین v کلیلک نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت می توانید ” جزئیات موجودی اعتبار ” را بررسی نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “موجودی ” در صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را بررسی نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر روی فلش رو به پایین v کلیلک نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت می توانید ” جزئیات موجودی اعتبار ” را بررسی نمایید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
(صفحه اصلی (موجودی کل) > گزینه اطلاعات بیشتر)
مرحله ۱:
لطفا منوی “موجودی کل ” در صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را بررسی نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر روی گزینه ” اطلاعات بیشتر ” کلیلک نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت می توانید ” موجودی اصلی و شگفت انگیز “را بررسی نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “موجودی کل ” در صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را بررسی نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر روی گزینه ” اطلاعات بیشتر ” کلیلک نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت می توانید ” موجودی اصلی و شگفت انگیز “را بررسی نمایید.
تلفن گویا ۷۰۰
تماس با شماره ۷۰۰ ( سامانه اطلاع رسانی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل) > برای بررسی شماره ای که تماس گرفته اید عدد ۱ و برای بررسی شماره دیگر عدد ۲ را وارد نماید (در صورت وارد کردن عدد ۲ شماره مورد نظر را وارد نمایید) > بررسی محصولات و خدمات (عدد ۱) > اطلاعات حساب (عدد ۱) > استعلام مانده حساب (عدد ۱)
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت