برای دریافت جزئیات کارکرد سیمکارت خود میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید:
-
روش های بررسی ۱۵ کارکرد آخر ، طی ۴۸ ساعت گذشته :
برنامه کاربردی ایرانسل من
(سایر > تاریخچه > جزئیات کارکرد ۲ روز آخر)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت گزینه ” تاریخچه ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” جزئیات کارکرد ۲ روز آخر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
در این قسمت ، جزئیات کارکرد ۲ روز آخر ، در دسته بندی های اینترنت،مکالمه،پیامک و خدمات موجود می باشد و با کلیک روی هر مورد می توانید جزئیات آن را مشاهده نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت گزینه ” تاریخچه ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” جزئیات کارکرد ۲ روز آخر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
در این قسمت ، جزئیات کارکرد ۲ روز آخر ، در دسته بندی های اینترنت،مکالمه،پیامک و خدمات موجود می باشد و با کلیک روی هر مورد می توانید جزئیات آن را مشاهده نمایید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
(سایر > تاریخچه > جزئیات کارکرد ۲ روز آخر)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
در منوی ” تاریخچه ” گزینه ” جزئیات کارکرد 2 روز آخر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در این قسمت ، جزئیات کارکرد ۲ روز آخر ، در دسته بندی های اینترنت،مکالمه،پیامک و خدمات موجود می باشد و با کلیک روی هر مورد می توانید جزئیات آن را مشاهده نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
در منوی ” تاریخچه ” گزینه ” جزئیات کارکرد 2 روز آخر ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
در این قسمت ، جزئیات کارکرد ۲ روز آخر ، در دسته بندی های اینترنت،مکالمه،پیامک و خدمات موجود می باشد و با کلیک روی هر مورد می توانید جزئیات آن را مشاهده نمایید.
-
روشهای بررسی ریزکارکرد، طی ۳ ماه گذشته
برنامه کاربردی ایرانسل من
(خدمات > مشاهده ریز کارکرد > انتخاب دوره مورد نظر > تایید دوره انتخاب شده > وارد کردن رمز یکبار مصرف > دانلود ریزکارکرد)
مرحله ۱:
لطفا منوی “خدمات” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” مشاهده ریز کارکرد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و و بر روی گزینه ” درخواست ” کلیک نمایید.
مرحله ۴:
در این قسمت گزینه” تایید ” را انتخاب نمایید و در صورت تمایل به دریافت ریز کارکرداز طریق ایمیل،لطفا آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
مرحله ۵:
درخواست تایید دوره مورد نظر را انجام دهید تا رمز یکبار مصرف برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال شود.
مرحله ۶:
رمز یکبار مصرف دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
مرحله ۷:
حداکثر ۲۰ دقیقه پس از ثبت درخواست گزینه دانلود برای دوره مورد نظر فعال می گردد و جهت دریافت ریز کارکرد بر روی این گزینه کلیک نمایید.
مرحله ۸:
جهت تایید مراحل و دریافت ریزکارکرد دوره مورد نظر بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.برای دریافت فایل ریزکارکرد باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “خدمات” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” مشاهده ریز کارکرد ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و و بر روی گزینه ” درخواست ” کلیک نمایید.
مرحله ۴:
در این قسمت گزینه” تایید ” را انتخاب نمایید و در صورت تمایل به دریافت ریز کارکرداز طریق ایمیل،لطفا آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
مرحله ۵:
درخواست تایید دوره مورد نظر را انجام دهید تا رمز یکبار مصرف برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال شود.
مرحله ۶:
رمز یکبار مصرف دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
مرحله ۷:
حداکثر ۲۰ دقیقه پس از ثبت درخواست گزینه دانلود برای دوره مورد نظر فعال می گردد و جهت دریافت ریز کارکرد بر روی این گزینه کلیک نمایید.
مرحله ۸:
جهت تایید مراحل و دریافت ریزکارکرد دوره مورد نظر بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.برای دریافت فایل ریزکارکرد باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
(سایر> تاریخچه > دریافت ریز کارکرد > انتخاب دوره مورد نظر > تایید دوره انتخاب شده > وارد کردن رمز یکبار مصرف > دانلود ریزکارکرد)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” دریافت ریز کارکرد ” را در منوی تاریخچه انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و و بر روی گزینه ” درخواست ” کلیک نمایید.
مرحله ۴:
درخواست تایید دوره مورد نظر را انجام دهید تا رمز یکبار مصرف برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال شود.
مرحله ۵:
رمز یکبار مصرف دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید و در صورت تمایل به دریافت ریز کارکرداز طریق ایمیل،لطفا آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
مرحله ۶:
بر روی گزینه تایید کلیک کنید.
مرحله ۷:
حداکثر ۲۰ دقیقه پس از ثبت درخواست گزینه دانلود برای دوره مورد نظر فعال می گردد و جهت دریافت ریز کارکرد بر روی این گزینه کلیک نمایید.
مرحله ۸:
برای ادامه لطفا تایید کنید. جهت دریافت فایل ریزکارکرد باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” دریافت ریز کارکرد ” را در منوی تاریخچه انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و و بر روی گزینه ” درخواست ” کلیک نمایید.
مرحله ۴:
درخواست تایید دوره مورد نظر را انجام دهید تا رمز یکبار مصرف برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال شود.
مرحله ۵:
رمز یکبار مصرف دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید و در صورت تمایل به دریافت ریز کارکرداز طریق ایمیل،لطفا آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
مرحله ۶:
بر روی گزینه تایید کلیک کنید.
مرحله ۷:
حداکثر ۲۰ دقیقه پس از ثبت درخواست گزینه دانلود برای دوره مورد نظر فعال می گردد و جهت دریافت ریز کارکرد بر روی این گزینه کلیک نمایید.
مرحله ۸:
برای ادامه لطفا تایید کنید. جهت دریافت فایل ریزکارکرد باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
-
مشاهده جزییات کارکرد 2 روز آخر از طریق کد دستوری
با شماره گیری کد دستوری #16*1*555* می توانید جهت مشاهده جزییات کارکرد خود در هر یک از موارد اینترنت، پیامک و مکالمه اقدام نمایید. در این روش حداکثر 7 تراکنش دو روز آخرشما،از طریق پیامک برایتان ارسال خواهد شد.
نکته:
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت