شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۵۵۵*
در این روش بعد از شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۵۵۵* می توانید گزینه های ” قبض دوره ای ” و ” قبض میان دوره ای ” را انتخاب نمایید و میزان کارکرد سیم کارت خود را بررسی نمایید.
برنامه کاربردی ایرانسل من
(صفحه اصلی ( کارکرد کل) > کلیک بر روی فلش رو به پایین v )
مرحله ۱ :
لطفا منوی “ کارکرد کل ” در صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را بررسی نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر روی فلش رو به پایین v کلیلک نمایید.
مرحله ۲ :
در این قسمت می توانید” جزئیات قبض من “را بررسی نمایید.
مرحله ۱ :
لطفا منوی “ کارکرد کل ” در صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را بررسی نمایید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر بر روی فلش رو به پایین v کلیلک نمایید.
مرحله ۲ :
در این قسمت می توانید” جزئیات قبض من “را بررسی نمایید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
در صفحه اصلی “وب اپلیکیشن ایرانسل من” می توانید ” کارکرد کل ” و ” بدهی دوره قبل ” را بررسی نمایید.
تلفن گویا ۷۰۰
ارسال پیام کوتاه به ۲۱۲۱
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت